Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil Ik heb woning in Rotterdam en wil graag woningruil doen naar

Gepost door Ramona 
Re: woningruil Ik heb woning in Rotterdam en wil graag woningruil doen naar
09 september 2013 10:46
eengezinswoning in enschede

iemand intresse
hallo, ik heb een mooie eengezinswoning in centrum gelderland winterswijk we kunnen ruillen dan bel me dit mijn nr:0648540819

groet katja
Hallo


İk wil ook graag naar rotterdam verhuizen en ik heb een woning in Gelderland Terborg
Als u wilt kan ik fotos van mijn woning opsturen
we wonen in een nette huis in een nette buurt
İk heb een eengezinswoning met 2 slaapkamers

voor meer info kunt u mij mailen of bellen met de nummer 0647648018
graag wil ik meer info over uw woning of het een eengezinswoning is of appartement?

met vriendelijke groeten

Bilmez
Hallo,
is doetinchem ook goed. Eengezinswoning met tuin.

Groetjes,t.akciger
Hallo,

Ik woon in een nette masionette 4 kamer woning in beverwaard
Veel groen dicht bij winkels gezondheidscentrum basisscholen Kdv
Openbaarvervoer en Gratis Parkeren

Hen je interesse dan hoor ik het graag

Groetjes janice
Even op de link klikken
11 november 2013 12:45
ben je nog opzoek naar woning heb woning in den haag en ivm werk wil ik richting rotterdam
mvg
Hallo ik woon in gouda binnen centrum in flat en wil ruilen naar rotterdam alexanderuim .dank je
Re: Even op de link klikken
21 januari 2014 16:02
Hallo,

Ik woon op dit moment in een flat met een 4 kamer woning in Rotterdam IJsselmonde. Ik woon op de tweede verdieping en de flat heeft een nette lift. Ook heeft het een balkon. Ik woon in een kindervriendelijke buurt. Ik heb op loopafstand een basisschool en een winkelcentrum.

Zelf ben ik opzoek naar een flat, met een woning beschikbaar op de eerste verdieping. Ik wil graag opnieuw een 4 kamer woning in Zuid-Rotterdam.
beste woningzoeker,

ik heb een grote 5 kamer woning in Enschede met grote achtertuin en luxe badkamer

mocht je nog steeds interesse hebben laat me dan even weten wie weet misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen

gr. Diana
beste woningzoeker,

ik heb een grote 5 kamer woning in Enschede met grote achtertuin en luxe badkamer

mocht je nog steeds interesse hebben laat me dan even weten wie weet misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen smiling smiley

gr. Diana
Re: woningruil Ik heb woning in Rotterdam en wil graag woningruil doen naar
23 maart 2014 14:34
Hallo, wij hebben een flatje op 2hoog met lift in Zwolle. Heeft u interesse bel mij dan 0383374806

Gr. Musa
Re: woningruil Ik heb woning in Rotterdam en wil graag woningruil doen naar
29 juni 2014 01:07
alo ikheb huis leiden 4 kamer voor en achter tuin
tel 0685858548
Geachte Jessi,

Graag zou ik woningruil willen doen.
Ik heb een eensgezinswoning in Bleiswijk met 3 slaapkamers en een ruime woonkamer.
Voor en Achtertuin.
Huur is 527euro
Graag hoor ik meer van u als u intresse heeft u kunt mij ook bellen op het nr 0622185951
Mvg Ralph
Hallo,
Was u nog geïnteresseerd in een woning in capelle schollevaar?
Ik zie dat u de advertentie al een jaar geleden heeft geplaatst,dus waarschijnlijk niet.
Maar ik probeer het toch even.
Ik ben namelijk op zoek naar een 3 kamer appartement en woon zelf in een eensgezinswoning met tuin.
Ik huur via Havensteder en hoop snel een reactie van u te krijgen.

Mvg Annelies
Hoi Annelies

Ja zeker.

Hier heeft u mijn Email adres just-annie1990@live.nl
Dan kunnen we veder kijken

M.V.G Anita
Annelies Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo,
> Was u nog geïnteresseerd in een woning in capelle
> schollevaar?
> Ik zie dat u de advertentie al een jaar geleden
> heeft geplaatst,dus waarschijnlijk niet.
> Maar ik probeer het toch even.
> Ik ben namelijk op zoek naar een 3 kamer
> appartement en woon zelf in een eensgezinswoning
> met tuin.
> Ik huur via Havensteder en hoop snel een reactie
> van u te krijgen.
>
> Mvg Annelies







Hoi Annelies

Wil graag met u ruilen

u kunt mijn mail sturen just-annie1990@live.nl

Gr Anita
Hallo

Ik wil graag een woningruil doen , ik woon in Capelle a/d IJssel (Terp), Vlak bij Winkelcentrum de terp , Bussen en Metro Zijn allemaal in de buurt , Veel Groen En super kindvriendelijk , 2 kamerwoning.

Ik wil graag in Capelle blijven maar het liefst een grote huis met tuin , Graag 5 kamer woning (meer is ook welkom ).

Woont u in Capelle in een grote huis en wilt een kleine huis , Misschien kunnen wij ruilen
Hallo

ik bied u een tussenwoning met een 3 slaapkamers voorheen 4 een grote badkamer nette buurt en scholen, winkels, speelplekken zijn heel goed te bereiken.
de huis is goed onderhouden, net gerenoveerd. de huur is 630. voor meer info kunt u mij mailen of uw nummer achterlaten.



met vriedelijke groeten
Hallo,
Is Vianen vlakbij Utrecht ook een optie?
Wil graag woningruil doen ik woon in Capelle aan den IJssel 3 kamerwoning wil graag en eengezinswoning in de omgeving van Capelle aan den IJssel, Capelle schollevaar Nieuwerkerk aan den IJssel ,Spijkenisse

0610626127

MVG Anita
vm
Re: woningruil Ik heb woning in Rotterdam en wil graag woningruil doen naar
13 juli 2015 00:12
Onze woning:
- Gelegen in Rotterdam Noord (Bergpolder)
- ca. 90m2
- Huidige huurprijs ca. € 525 excl.
- 5-kamer appartement met 2 verdiepingen (portiek ingang)
- Cv-ketel

Woning gezocht:
- Rotterdam Oude Noorden / Kralingen / Crooswijk / Centrum / Delfshaven / Ommoord
- min. 75m2
- min. 4 kamers
- Huurprijs excl. max. huursubsidiegrens (± € 710)

Groet,

VM
Wiel je spijkennisse mijn huis 7 kamer niue huis moie mijn famile rotterdam ik wiel daar gaan verhuize
Hallo ik heb een eengezinswoning 4 kamer met grote tuin achter en een tuin voor in utrecht leuke buurt met winkels scholen en openbaar vervoer maar ik wil heel graag terug verhuizen naar rotterdam of omgeving wie wil er met mij woningruil doen de huur is 554.00 per maand
Ik hoop dat er iemand is die woningruil met mij wil doen

Vriendelijke groet priscilla hogendoorn
Hoi

Ik heb een eengezinswoning in utrecht
4kamer 3 slaapkamers
Alles is netjes in huis overal laminaat
Heb een grote tuin achter en een tuin voor
De huur is 554.00

Ik wil heel graag naar rotterdam verhuizen
Naar een minimaal 4 kamer woning
Heeft er iemand intresse

Groetjes priscilla hogendoorn
hallo ik heb wel interese ik heb een leuk 5 kamer apartamente in deventer
Hallo Ramona,

Bent u nog op zoek naar een woning? Ik heb een eengezinswoning in Dordrecht, 20 min van Rotterdam. Ik wil heel graag naar Eindhoven. Ik hoor het graag als u interesse heeft.

Groetjes Noortje
Goeie avond ramona
Ik ben zeer geinterseerd in u woning ik woon in kralingen in 3 flatwoning vlakbij kralingse bos en winkels en ook vlakbij leuke speeltuin vanwege ik niet de trappen kan lopen zou ik graag met u per direckt woningruil doen
Ik hoop spoedig wat van u te horen
ik wil graag in Rotterdam-west komen wonen ik woont zelf in Rotterdam-noord dubblex mahsette woning 5 kamer woning op 2 etage 4 slaap kamer grote woonkeuken grootte woonkamer 2 wc douch met balkoon woning ben mijjj .............0615947861
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: