Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil Ik heb woning in Rotterdam en wil graag woningruil doen naar

Gepost door Ramona 
Goeiedag Ramona

Ik woon in Eibergen Gelderland. Ik zou graag met je willen ruilen. Ik woon in een 2 onder 1kap woning.
Kindvriendelijk buurt veel en veel groen in de omgeving.

MVG Eersteling

jetty39@live.nl
als u wil ruilen met oud ijssel monde 6 km woning hoor ik graag van u
hoi jenny met derya ik woon in lombardijn heb je de huis nog?
hi ik heb een 3 kamer woning in rotterdam noord met ruime woonkamer van 30 meter 2 slaapkamers van 23 en 16 meter ik woon op de 2de verdieping dicht bij het centrumals intresse hebt kn je me bellen 0634348302 met vriendelijke groeten tati
ik ben op zoek naar een 4 kamer woning in rotterdamof in de buurt
IK WOON IN NIJKERK PROVINCIE GELDERLAND .
HEB MOOI HUIS KOM ZELF KIJKEN.
0645753836
Hallo Ramona

Is Eibergen iets voor u? Gelderland
hallo .

wil je naar groningen ?

groet fariba
hallo .

het is goed , waar woon je in rotterdam ? wat voor huis is dat ? wat is de huur van huis ?

Groet , fariba
Hallo,

Graag zou ik willen reageren op uw woningruil. Ikwoon in Zwijndrecht en zou graag in Rotterdam willen wonen ivm werk.

Groet, Naomi
Hoi Jessi,

Graag wil ik reageren op jou advertentie. Ik woon zelf in Zwijndrecht. Maar wil grrag in Rotterdam wonen. Liefst in het centrum.

Groet, Naomi
Re: woningruil Ik heb woning in Rotterdam en wil graag woningruil doen naar
28 februari 2009 20:32
hallo ramona ik heb eengezinswoning in assen provinci drenthe heb je intresse kan je me altijd mailen roaida@live.nl
Re: woningruil Ik heb woning in Rotterdam en wil graag woningruil doen naar
11 maart 2009 13:43
Beste heer/mevrouw,
We zijn geintereseerd in uw woning. We wonen in Hellevoetsluis in een mooie, rustige wijk met veel groen, vlak bij de winkels en de bushaalte. Binnen 15 minuten met de bus ziet u bij de metrostation. Ons huis, een woonhuis is voorzien van twee tuinen ( voor en achter ). Achter in de tuin bevind zich en schuurtje, waar je je fietsen kan zetten en nog veel meer ( je kan hier alles lopend of met de fiets bereiken ). De woonkamer is groot met verwarmde vloer, de keuken is open – ook met verwarmde vloer, boven twee groote slapkamers, badkamer is voorzin van douche en wc (op de begane grond zit ok een aparte WC). Boven bevindt zich ook een ruime berging-u kunt hier een kamer van maken. Alles is nieuw: tegels, behangsel en de voering. U kunt zo in het huis gaan wonen. Verder vind u hier (3 minuten lopen) een groot prachtig park met veel water en groen.
Er zit een klein winkelcentrum in de buurt ook ongeveer 5 minutjes lopen, met een supermarket, primera, bloemenzaak en patatzaak. Verder zit er ook een groot wilnkelcentrum in Hellevoetsluis, ongeveer 8 min. met de fiest, 4 min met de auto. De versting – een prachtige jachthaven bevindt zich ook op een afstand van een paar minuten fietsen. In de zomer zijn daar verschillende cafe’s, bars en restaurants geopend en het echt strand natuurlijk is er ook !!!
Mocht u interesse hebben, hoor ik het graag.
Mijn nr 0628383022
Email: l-456@hotmail.com
Met vriendelijke groet,
Leo
hallo ik woon in rotterdam zuid ik heb een 3kamerwoning 2e etgae 2 slaapkamers en 1 woonkamer en balkon ik zou graag een woning in rotterdam of omgeveing een woning willen als je intresse hebt hoor ik t graag
petra Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo Ramona :
> wat vindt je van een 5 kamer eengezins woning in
> flevoland ?
> gr Petra


hallo petra
heeft u intresse in een 5kamer eengezinswoning in gouda,wijk achterwillens
mail dan naar evenboer@live.nl
mvg desiree
hallo petra
heeft u intresse in een 5kamer eengezinswoning in gouda?
wijk achterwillens
mvg desiree
ik woon in rotterdam lombardijen in een massionette woning het is een 4kamerwoning en het is erg groot mooie uitzichten en de buurt is kindvriendelijk ik zoek zelf een woning in rotterdam-vreewijk omdat mijn kind daar op de basisschool zit.
Hallo ik heb een vraag.
Bent u nog woningzoekende?
Zo ja zou u dan contact op willen nemen met ons?
Wij zijn een jong gezin en wonen in Drenthe gemeente Hoogeveen.
Wij hebben een eengezinswoning met drie slaapkamers tuin schuur etc etc.
Als u belang heeft wilt u dan mailen op woman79@live.nl
Met vriendelijke groet
De fam Hoeksema
ik woon rotterdam ommoord- prinsalexander
met kamers van 3 slaapkamers en 1 ekstra hobby kamer woon 8 etage hoog met lift
leuke omgeving winkels school openvervoer beijkbaar er is huursubsudemogelijk
gevraag rotterdam zuid 3-4 kamers met huursubsidemogelijk
Rotterdam, 1 mei 2009
Hallo luitjes,

Wij hebben een woning in Rotterdam, 1 hoog nieuwbouw 1989. Oorspronkelijk 3 kamers, maar ik heb er zelf 4 kamers van gemaakt. Een heerlijk huis, maar wij komen momenteel een kamer tekort.
Wij zoeken een huis met een tuin óf een eerste etage.

Heel graag respons via mijn email.
Groetjes, Andy van Lent
ac.vanlent@hetnet.nl
06-10 92 73 50
Re: woningruil
11 mei 2009 21:07
hoi,
ik heb uw advertentie gelezen en wilde reageren.
ik heb een portiekwoning in rijswijk op 4de etage en vroeg me af of u ook interesse hebt in een woning in Rijswijk.

ik heb een 3 kamer woning waarvan 2 slaapkamers. 1 hebben we zelf afgesloten. er is ook een zolder van 27m2 die ook als slaapkamer werd gebruikt. dus intotaal 4 slaapkamers. de zolder is zo groot dat er 2 kinderkamer van gemaakt kan worden of een groote slaapkamer met een grote kast als je wat fantasie heb.
er is een gesloten balkon met openslande deuren. badkamer en toilet zijn apart. ruime keuken met openslaande deuren, we hebben daar zelf een eettafel staan de wasmashine en droger dus best wel ruim.
het huis is op de 4de etage zonder lift maar het is wel te doen. (goed voor de conditiegrinning smiley)
de buurt is een nette buurt, rustig maar toch met alles op loopafstand.
ik woon net 4 min van winkelcentrum de boogaard, en 3 min van treinstation (hier heb je absoluut geen last van) tram en bus op loopafstand. huisarts, apotheek, 4 supermarkt voor de deur, sportschool, basischool, middelbareschool, opvang voor de deur.

huur is 446,- huursubsidie mogelijk en het wordt dan ongeveer 200 a 300 euro.
parkeren voor de deur vergunning is 17 euro voor het HELE JAAR...
echt een mooie en een rustige buurt. de woning is vorig jaar geheel door woningbouw gerenoveerd. dus er hoeft bina niks aan te doen.

hebt u alsnog interese kunt u me berijken via mijn mail:jo-anne_duncan@hotmail.com
of per telefoon: 0708872447 of 0659020032

groeten Jo-Anne
hallo,waarvan r`dam is het ongeveer.......ik heb zelf een groote 6 kmr ,woning1 etage eigen ingang groot terras hele ruime kamers in beverwaard-ijsselmonde vlakbij bolnes en wil kleiner gaan wonen .


mvg,asya
Goedendag,

Ik heb een woning in Rotterdam zuid aan te bieden met 4 kamers , met een trap naar de zolder en een leuk tuintje.
Ik woon in een rustige nette buurt.
Mijn huur bedraagt € 443 .

Ik ben zelf op zoek naar een 5 kamer woning in Rotterdam en omgeving i.v.m . gezinsuitbreiding
Wie intersse heeft kan mij een mail sturen of bellen .

met vriendelijke groet,

U Saddik
fa
woningruil met 4of 5 kamers
11 juni 2009 23:44
hallo ik heb een leuke 3 kamer woning vlakbij scholen en speelpleinen,dicht bij gemeente delfshaven.oppervlakte van de woning totaal is 65 m.ik wil graag i.v.m groot gezin ruimere woning in delfshaven, kan ook in rotterdam zuid liever in de buurt van pleinweg.
hallo ik heb een nette 3 kamer woning vlakbij scholen en speelpleinen,oppervlakte van de woning is 65 m in delfshaven, metro en tram is in de buurt. ik zoek een 4 of 5 kamer woning in delfshaven of rotterdam zuid liever in de buurt van pleinweg i.v.m cosmicus basisschool

voor interesse mijn nummer is 0614647447
mail adres bebis_nl@hotmail.com
ik heb wel intersse in uw woning. ik heb een nette 3 kamer woning in delfshaven ook scholen en openbaar vervoer op loopafstand.maar ik weet niet precies wat je zoekt of je groter of kleiner wilt wonen als je interesse toont kan je mij bellen: 0614647447 of mailen bebis_nl@hotmail.com
hallo ik heb u advertentie gezien bij woningruil zou jij met ons willen ruilen ik heb een 3 kamerwoning in rotterdam noord ik wil graag groter wonen wegens gezinsuitbreiding graag hoor ik het van u .groetjes mete
Re: woningruil Ik heb woning in Rotterdam en wil graag woningruil doen naar
27 juni 2009 15:47
asya, hoe veel kleiner wil je wonen, want ik heb wel interesse in jouw woning
ik heb een huis in gemeente maassluis maar wil graag naar rotterdam verhuizen
tel:010-8514243
Voor J Mos Ik vraag mij af hoe jij over die informatie komt van Marinella Verburg komt??
zou je me daar over kunnen mailen?? mail adres is jokerocher@hotmail.com vast bedankt
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: