Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil Ik heb woning in Rotterdam en wil graag woningruil doen naar

Gepost door Ramona 
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO WONING RUIL
IK HEB EEN 5 KAMER EENGEZINS WONING MET VOOR ACHERTUIN HEEL GROOT TUIN
EN WIL OOK GRAAG EEN WONING IN DE STAD ROTTERDAM
MAG OOK 4VIERKAMER ZIJN WIL OOK MET HUUR SUBSIDIE
MIJN MAIL IS vonne-007@hotmail.com

5 kamer eengezins woning met voor achter tuin heel groot in ESSELMONDE
wil wel een woning in rotterdam west OF CENTRUM ROTTERDAM
MAG OOK EEN 4 KAMER ZIJN MET HUURSUBSIDIE OOK
MAG MIJN MAIL vonne-007@hotmail.com
J. Mos Schreef:
-------------------------------------------------------
> Met deze dame zou ik niet in zee gaan. Marinella
> Verburg staat in bepaalde kringen bekend als
> incestpleger en lijdt aan borderline
> persoonlijkheidsstoornis. Dit maakt, dat zij zeer
> onbetrouwbaar is.
>
> Jan Mos


hallo jan ik wilde aan jou vragen of jij marinella kent?zij kent jou nl niet.dus hoe kan jij dit over iemand roepen maar ga dan eerst eens na of dat het de waarheid is.ik ken marinella al heel lang en zo staat zij niet bekend.daarentegen haar ex vriend wel die is opgepakt voor mishandeling en incest van zijn en dus ook haar kinderen...controleer eerst voor je iets zomaar roept...
ik hen 4kamer eengezin woning in zoetermeer wijk 17 heel rustig buurt,
huur 450,euro per maand.
ik zoek 4kamer woning met tuin in rotterdan zuid huur moet zelfde zij,
mijn mail is jimmy2050@live.nl.
3 kamers woning in rustig nette buurt Rotterdam oost Varnassingel, kindervriendelijk, nabij scholen, maar woning is rustig, niet aan verkeersweg gelegen. winkelcentrum oosterhof/Alexanderium op loop afstand, goede verbinding, bussen, metro (halte oosterflank), trein(rotterdam alexander). top verdieping (3de). cv,opslag,balkon. oppervlakte 55m2. huurtoeslag mogelijk. Wil naar rustige, stille woning in Rotterdam en omgeving, kan ook ergens anders, sta open voor suggestie(zeeland,brabant,boxtel,volendam,edam,delft, amersfoort,apeldoorn,arnhem..noem maar op)
Re: woningruil Ik heb woning in Rotterdam en wil graag woningruil doen naar
12 september 2011 19:15
ik woon in lombardyen een 4 kamerwoning.
waar woont u?
en zou je een woningruil willen in lombardyen?

ik hoor graag van u.
ps hoeveelkamers heeft u?

mvg

nahaa
Re: woningruil Ik heb woning in Rotterdam en wil graag woningruil doen naar
12 september 2011 19:16
mina Schreef:
-------------------------------------------------------
> ik zoek woninig in lombardjien

ik woon in lombardyen 4kerwoning en u?
mail me als u geintereesseerd bent

mvg
Re: woningruil Ik heb woning in Rotterdam en wil graag woningruil doen naar
12 september 2011 19:19
andy Schreef:
-------------------------------------------------------
> Goede dag heer/mevrouw heb een 4 kamer woning te
> ruil in rotterdam zuid heeft u interesse en waar
> ligt de woning
>
> m.v.g. Andy



ik woon in lombardyeen rotterdam zuid ik ben geintereseerd
mail me als u wilt
Re: woningruil Ik heb woning in Rotterdam-lombardijen en wil graag woningruil doen in rotterdam vreewijknaar
12 september 2011 19:28
els schepers Schreef:
-------------------------------------------------------
> hallo ik heb woning in vreewijk 4 kamers
> mvg els



ik ben erg geintereeseerd me email is

najiha_1204@hotmail.com
Re: woningruil Ik heb woning in Rotterdam en wil graag woningruil doen naar
12 september 2011 19:30
selma Schreef:
-------------------------------------------------------
> hoi milena,ik woon in rotterdam
> zuid.eengezinswoning 3 slaapkamers,voor en
> achtertuin.je kan mij bellen op nummer 0644446453
> groet selma


ik ben geintereeseer me mail is

najiha_1204@hotmail.com
lieve ramona ik weet niet of je nog wil ruilen je advertentie is erg oud maar ik heb een eengezins woning in Arnhem
nahaa Schreef: Hallo,

Ik heb een beneden woning van 3 kamers in de oranjeboomstraat,

hebt u interesse in woningruil dan wil ik graag met u ruilen, belt u mij op 0641622952

Mvg

Houssin
-------------------------------------------------------
> ik woon in lombardyen een 4 kamerwoning.
> waar woont u?
> en zou je een woningruil willen in lombardyen?
>
> ik hoor graag van u.
> ps hoeveelkamers heeft u?
>
> mvg
>
> nahaa
Ik heb een beneden woning van 3 kamers in de oranjeboomstraat,

hebt u interesse in woningruil dan wil ik graag met u ruilen, belt u mij op 0641622952

Mvg

Houssin
hallo,

ik woon nu in capelle en wil graag naar rotterdam verhuizen en zag dat jij een woningruil wil doen naar capelle.
de huis waar ik nu woon is een 5 kamerwoning en is vlak bij de koperwiek winkelcentrum.
Mocht je interesse hebbben hoor ik het graag.

Mvg,

shakila
hallo ramona.

is den haag niet wat je zoekt.
ik wil heel graag naar rotterdam,ik heb een mooi maisonnette woning met 4 kamers.
alles is in de buurt.

mocht je interesse hebben hoor ik het graag.

mvg leila
een appartement aan de begaande grond met balkon grote woonkamer, 3 slaapkamers waarvan 1 hele grote masterbedroom, die eventueel ook nog weer terug te plaatsen is naar 2 kamers zo heeft u 4 slaapkamers. alles is nieuw en geverfd woon er net een jaar. De douche en keuken zijn apart, nieuwe vloer en vloerbedekking op de trappen. Nieuwe keuken. Eigenlijk hoef je niks te doen je kan er zo in!
er zit ook nog een inpandige kelder in het apartement en buiten is ook nog een schuur aan het huis vast

Voor meer vragen graag contact opnemen via emmyvanderzee@hotmail.com
Hier wordt sneller op gereageerd dan hier op de site

Het appartement is in kampen nabij zwolle emmeloord dronten lelystad maar ook apeldoorn en amersfoort utrecht
Zijn makkelijk te bereiken
Het voordeel van dit appartement is dat u uw eigen ingang heeft u hoeft dus niet met de lift of trap.
Gr emmy
Is Leiden iets voor u? Hier een link van ons woning [#$%&]

Graag hoor ik het!smiling smiley

Ferry
hoı ık heb een 3kamerwonıng ın crooswyk.ık zou graag met je willen ruilen als je de woning nog hebt ın kralingen myn telefoonummer 0641460528
hoı ık heb een 3kamerwonıng ın crooswyk.ık zou graag met je willen ruilen als je de woning nog hebt ın kralingen myn telefoonummer 0641460528
hallo jessi.

is misschien den haag iets voor je ik heb een mooi maisonnette woning 4 kamers in het hartje den haag centrum.
alles is in de buurt,winkels,ziekenhuis,huisartsen,markt en openbaarvervoer en het is kindvriendelijke buurt.
mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag je kan me mailen leila7171@hotmail.com en je kan me ook bereiken op 0648837774.

met vriendelijke groet.
leila
hallo rani.

heb je misschien interesse in den haag centrum.ik heb een mooi maisonnette woning 4 kamers.
alles is in de buurt winkels,supermarkten openbaarvervoer en het is kindvriendelijke buurt.
mocht je interesse hebben hoor ik het graag je kan me mailen leila7171@hotmail.com of bellen 0648837774

met vriendelijke groet.
leila
Re: woningruil Ik heb woning in Rotterdam en wil graag woningruil doen naar
04 december 2011 08:33
u wilt ook wel naar drenthe wat dacht u van het gezellige stadje coevorden?
als u een huurder heeft gevonden voor uw huis,maar nog niks passend voor uzelf.
bied ik aan een hoekwoning.zie film op youtube onder willem marisstraat.
u kunt huren maar mag ook eerst huren en later kopen.
of gelijk kopen.
verhuur gaat via groenhuysvastgoed.nl

peter.
ps als u koopt 4de slpkmr is beneden zo weer gerealiseerd. huiskmr 45m2
Hallo Sherida,

Ik woon zelf ook in Hoogvliet (masionette woning) bovenop de winkels op de wilhelmtellplaats in de wijk Oudeland. Ik heb een 5 kamerwoning en ben op zoek naar een eengezinswoning. Maar wil dus graag in Hoogvliet blijven. Mijn huur is 570 E pm ( geen huursubsidie mogelijk, het is een particuliere woning gehuurd via makelaar). Het huis is 77 m2. Woonkamer, toilet en keuken beneden, en 4 slaapkamers boven. Heb je interesse, dan kan je me mailen. Groetjes Mw N. Maduro.
Hallo Sherida,

Ik woon zelf ook in Hoogvliet (masionette woning) bovenop de winkels op de wilhelmtellplaats in de wijk Oudeland. Ik heb een 5 kamerwoning en ben op zoek naar een eengezinswoning. Maar wil dus graag in Hoogvliet blijven. Mijn huur is 570 E pm ( geen huursubsidie mogelijk, het is een particuliere woning gehuurd via makelaar). Het huis is 77 m2. Woonkamer, toilet en keuken beneden, balkon voor en achter, en 4 slaapkamers boven. Je moet wel inkomen uit loondienst hebben. Heb je interesse, dan kan je me mailen op J.Martina10@kpnplanet.nl. Groetjes Mw N. Maduro.
Re: woningruil Ik heb woning in Rotterdam en wil graag woningruil doen naar
23 december 2011 22:52
IS EEN GROTE HOEKHUIS IN DOETINCHEM OOK EEN OPTIE?? HOOR GRAAG VAN U DANK U..
Hallo,

Ik woon in Doetinchem en wil graag naar Rotterdam.Heb een hoekwoning met 4 slaapkamers en een woonkamer.
Zolder met vlizotrap. grote achtertuin en een voortuin+autogarage. Niet ver van de centrum. in een kindvriendelijk buurt.

Ik wil graag meer over uw woning weten.

Met vriendelijke groet,
Melda
Hallo,

Ik woon in Doetinchem en wil graag naar Rotterdam.Heb een hoekwoning met 4 slaapkamers en een woonkamer+
Zolder met vlizotrap. grote achtertuin en een voortuin+autogarage. Niet ver van de centrum. in een kindvriendelijk buurt.
hallo,

ik ben zeer geintereseerd in uw woning. ik heb zelf een ruime bovenwoning in krimpen aan den ijssel met 2 slaapkamers. verder is alles nog zo goed als nieuw. goede nieuwe vloeren als u ze wilt krijgt u ze er zo bij!!

ik hoop u uw reactie
u kunt mij ook mailen; cathelijne_buys@msn.com

mvg cathelijne
halo,

woning in Huizen (hart van Nederland )

bovenverdieping 3 slaapkamers en de badkamer
grote woonkamer,keuken,wc

heb je interesse ik hoor van je

mvg
Ik heb een 3kamer woning in Rotterdam overschie en wil graag woningruil doen naar grotere woning wegens gezins uitbreiding, graag u reactie

Graag u reactie

ik ben telefonisch te bereiken voor meer info
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: