Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil Ik heb woning in Rotterdam en wil graag woningruil doen naar

Gepost door Ramona 
Goedendag,

Ik heb een woning in Rotterdam zuid aan te bieden met 3 kamers en een etage.
Ik woon in een rustige buurt.
Mijn huur bedraagt € 360,- .

Ik ben zelf op zoek naar een 4 of 5 kamer woning met tuin in Rotterdam-zuid of Centrum en omgeving i.v.m . gezinsuitbreiding
Wie intersse heeft kan mij een mail sturen!
Wij hebben een 4 kamer eensgezinswoning in gorinchem.
met voor en achtertuin. huur 450€
Iets voor je misschien?
hallooo ik ben wel geinterseert in je wooning ik wil heel graag naar rotterdam ..ik wooon in edewageningen ik woon in 1 een flat van 4 kamer wooning met lift heb 1 groote woonkamer 3 kamers groote balkon woonkamer keuken en gang hebben laminaat als je intresse heb laat me weten alvast vriendelijk dank
Geachte mevrouw/mijnheer,


graag willen wij in aanmerking komen voor woningruil in Maasland ivm met mijn werk, wij wonen in een zeer ruime ééngezinswoning met 4 slaapkamers,
2 ruime slaapkamers en 1 kinderkamer op de 1ste verdieping en 1 slaapkamer over de gehele helft van de 2de verdieping.
afgelopen juni/juli is de gehele buurt helemaal gerenoveerd en hebben wij een nieuwe voortuin aangelegd, de achtertuin is geheel met sierstenen betegelt en er is een nieuwe schutting geplaatst voor meer privecy! aan beide kanten zijn 3 jaar geleden alle kozijnen van het huis vervangen door nieuwe en hebben we overal dubbele beglazing, ons huis heeft overal dievenklauwen op alle ramen en deuren zodat we een politie kenmerk hebben waardoor de inboedel verzekering lager is ivm de goede beveiliging, we wonen aan een doodlopende straat waardoor we praktisch geen verkeer langs ons huis krijgen, we hebben vanuit de voorkant zicht op een schitterend schiereiland met veel bomen met een leuk watertje erom heen, de afstand tussen ons en de tegenoverliggende buren is ruim 60 m.
de buurt is zeer kinderrijk en iedereen gaat goed met elkaar om, ons huis ligt ongeveer 200 m. van het winkelcentrum (dit is lopend te doen) Het gehele dorp wordt steeds meer vernieuwd, sinds dit jaar is er een geheel nieuw voetbal complex aangelegd met nieuwe kantine en nieuwe velden.
over een jaar worden er ook allerlei vernieuwingen aangebracht bij en om het winkelcentrum waardoor alles er straks super modern bijligt.
graag willen wij een woning soort gelijk als wat wij nu hebben met ruime kamers en voor en achtertuin, en een kindvriendelijke buurt!

bvd,

Karim
Hallo,

bent u nog steeds op zoek naar een woning?

ik woon in delfshaven en ben geintrereseerd.

ik hoor graag van u.

Gr babette
Zou graag willen weten waar jouw woning exact gevestigd is.
Hallo Zohra hier,

Zou wel willen weten waar jouw woning ongeveer gevestigd is.

Zelf heb ik ook een eengezinswoning. Heb een 4 kamer woning in Rotterdam (tussen de heemraadsplein en de nieuwe binnen weg in, een halte voor de erfbrug, alles is dan ook nader en dicht bij zowel metro, tram ,(super)markt, en nog veel meer). Maar goed verdere beschrijving van mijn huis is dat ik boven 3 slaapkamers heb. Ruime douche
grote w.c. beneden en ook wel een ruime woon kamer heb een open keuken, alleen valt dat niet zo op omdat ik een L woning heb. Voor nadere informatie kan je me mailen.
Hallo

Ik heb een mooie grote hoek eengezinswoning
met 4 slaapkamers waarvan 1 op de zolder (vaste trap)
voor een grote achtertuin in Eindhoven
Voor meer informatie kunt u mij bellen
Mijn telnum is 06-33100214
Mvg
Sara
ik las u advertentie

ik heb een 3 kamer woning op de 3e verdieping in rotterdam zuid
en wil graag een eensgezins woning in rotterdam met een tuin
ik woont in een dood lopende straat met voldoende pakeermogelijkheden
geen problemen in de straat altijd super rustig en netjes
mijn woonkamer is 370 breed en 8 meter lang
slaap kamers 12 en 11 m2
er zit een nieuwe keuken in met nieuwe tegels badkamer is op nieuw betegeld
en een nieuwe wc is betegeld en een nieuwe pot de huur bedraagd 462 euro per maand
kan ook huur subisidie krijgen afhangkelijk naar de in komen
winkels en openbaar vervoer en scholen op loop afstand van 5 a 10 min

u kunt mijn mailen of bellen
karinlewis32@hotmail.com
0622532873
woningruil
aangeboden 3 kamer apartement in rotterdam zuid
op de 3e verdieping geen lift
voldoende pakeerplaatsen
5 a 10 min van winkels scholen en openbaar vervoer
grote woonkamer van 370 breed bij 8 meter lang
2 slaap kamer van 11 en 12 m2
badkamer op nieuw betegeld wit
nieuwe keuken met facet geslepen tegels
en nieuw betegelde wc met nieuwe wc pot
en 2 balkons
huurbedraagd 462 euro per maand huursubsidie mogelijk

gevraagd een eensgezinswoning in rotterdam zuid
min 3 kamers max 4 kamer
liefs met een grote tuin met vol op zon
liefst in vreewijk ijsselmonde lombardijen zuidwijk tarwewijk beverwaard
huur tot 500 euro per maand
hoi Rouene,

ik ben geinteresseerd in je woning. ik zou graag je voorkeur woning willen weten.Ik ben woonachtig in Delfshaven Schiemond. ik heb een driekamer woning. het is een goed onderhouden woning. mocht je interesse hebben, kan je mij bereiken op nummer 0619667004.
goedenavond,

In welke wijk woont u momenteel? Is de advertentie nog recent?

mgv Firdevs Firat
hoi

ik woon in capelle aan den ijsssel. oostgaarde.
3 kamerwoning 2 slaapkamers woonkamer is lekker heel groot .en een berging. die net so groot is al een kamer. op 9de etage met een lift natturlijk.winkelcentrum voor de deur. scholen metro en bussen in de buurt.
ivm met ons werk willen we naar rotterdam

groetjess
ik heb een groot huis in ijsselmonde 4 kamerwoning met tuin en twee parkeerplekken voorde deur.huiskamer is echt groot
huur is wel dan 640e permaand enenco 111
ik heb een 4 kamerwoning in ijsselmonde het is een koopwoning maar ik had gehuurd het is wel grootwoning voormij en de huur is 640 permaand je hebt dan wel twee parkeerplekken voorje huis.en heel groot tuin.
Ik heb een flat in Utrecht (kanaleneiland- zowat naast politieburo) bushalte naast de flat. Loopafstand van winkelcentrum.
4e verdieping,-geen lift helaas, grote woonkamer van ruim 9 bij 4 meter (muur gedeeltelijk weggehaald.)
extra slaapkamer, nieuw keukenblok en badkamer net opnieuw betegelt.
Kale huur is 320.- Maar komen servicekosten en stadsverwarming bij. Totaal 480,-
Wil graag dichter bij mijn partner wonen, die dus in R'dam woont.
Re: woningruil Ik heb woning in Rotterdam en wil graag woningruil doen naar
19 januari 2010 14:12
hallo ramona


ik woon in almere stad, heb een 4 kamerwoning met een grote tuin in
een kindvriendelijke buurt dicht bij school,supermarkt en 2 min loopafstand openbaarvervoer.
ik wil zelf heel graag in rotterdam wonen.ik hoor graag van u.

mvg rachida
Hallo ik woon in Rotterdam Crooswijk ik heb een 3 kamerwoning en ben opzoek naar een 4- kamerwoning in rotterdam-oost. Ik heb een ruime woonkamer en 2 slaapkamers.
hallo ben op zoek naar een ruime woning 4 of, 5,6 kamerwoning terras of tuin in beverwaard.
heb zelf een eengezinswoning met 3 slaapkamer ,tuin .in barendrecht dichtbij scholen,winkels
(ikea,praxis)

groetjes
ik heb een eensgezienswoning in GOUDA met 4 kamerwoning met voortuin en achtertuin wegens werk in rotterdam wil ik graag naar rotterdam verhuizen interresse??telnummer:0641249631
ik heb 6 kamerwoning in bergweg en wil graag ruilen met iemand die ook min.5 kamerwoning heb. liever in crooswijk of kralingen
ik heb 3kamer woning in crooswijk ik wil graag 4 of 5 kamer woning
ik woon ik nb oosterhout ,school,winkelcentrum,aphotheek ,zwembad sportcentrum en speeltuinen zijn allemaal in loopafstand 2 minuten,ik hep 3 slaapkamers en een grote zolder,vaste trap ,grote tuin enz ,reden dat ik wil ruilen gewoon verandering in het leven,kom dus niet met een onzinnige ruilhuis ,wat ik ongeveer hep hier moet daar ook zijn ,gr
hep je een groot en een mooie eengezinswoning met een vaste trap,winkelcentrum en school moet op loopafstand zijn ,dat is bij mij ook allemaal,dan hep ik messchien interese,,,
Hoi

kun je me ook fotoos mailen van je woning ?
hallo ramona

ik had een tijdje gereageerd op je advertentie maar heb tot nu toe nog niks gehoord,dus vroeg ik me af of je interesse hebt in woningruil naar almere een 4 kamer eengezinswoning huur 500 euro.

ik hoor graag van je.

groetjes,

rachida
het ligt in lombardijen en het is een ruime 4kamer woning je hebt beneden een dichte keuken en een toilet en een grote balkon plus een grote woonkamer. boven heb je drie slaapkamers en een douche/wc en een balkon. het ligt vlak bij de scholen en er is veel ruimte voor kinderen buiten om te spelen en het is gratis parkeren plus er zijn winkels in de buurt. Erg kindvriendelijk omgeving ik ben erg tevreden met het huis hier in lombardijen maar mijn kind zit in vreewijk op school en het is heel vermoeiend om steeds heen en weer te gaan vandaar dat ik een huis in vreewijk of bloemhof/charlois zoek als het een andere buurt is hoef je niet te reageren want dan ben ik nog verder van mijn kinds zijn school en dat is niet wat ik wil, zie je het zitten bel dan voor een afspraak dan kan je komen kijken oke groetjes
ik heb een mooie grote eengezingswoning met een hele grote tuin in ijsselmonde en het is voor mij heel veel werk om het te onderhouden. want ik leef er alleen in samen met mijn kleine dochter .ik zou graag een huis met 4 kamer willen hebben wat eigenlijk kleiner is dan mijn huis. graag wil ik dat niet in hoge verdiepingen en het moet wel in lombardijen zijn of slinge.
hoi milena,ik woon in rotterdam zuid.eengezinswoning 3 slaapkamers,voor en achtertuin.je kan mij bellen op nummer 0644446453 groet selma
hoi ik woon in barendrecht ik heb een benedenhuis met voor en achter tuin een 4kamerwoning tegenover een school en operbaar vervoer vlakbij en een winkel centrum ik hoor van u groetjes tonia me email is rachida__@hotmail.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: