Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil Ik heb woning in Rotterdam en wil graag woningruil doen naar

Gepost door Ramona 
ik ben gedesinteresseerd in u woning ik heb een 3kamer woning in Rotterdam Overschie

kindvriendelijk buurt school en winkelstraat op loop afstand

ik ben telefonisch te bereiken op 0623303987 voor meer informatie over de woning
wij hebben een drie kamer woning.in een rustige buurt
.
20 maart 2012 15:34
.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/09/2012 14:20 door zoekertje75.
Hoi, wil graag naar rottterdam. Heb een 4kamerwoning groot ruime kamers woon in maassluis.
hoi ik heb een woning in shertogen bosch sta op marktplaats met foto s ik wil graag naar rotterdam vlak bij oss
jen Schreef:
-------------------------------------------------------
> ben je nog steeds opzoek naar en woningruil, waar
> zoek je woning


ik heb gezins woning ik den bosch sta op marktplaats ik wil wel ruilen mijn telefoon nr is 0649508717
fatima Schreef:
-------------------------------------------------------
> kan ik je bellen


ik heb woning in shertogenbosch mij kan je bellen op 0649508717djw ik sta ook op de marktplaats met foto s
Hoi Sam,

waar woon je precies in Huizen? En wil je perse naar Rotterdam of is omgeving Rotterdam (Strijen) een optie?

Ik hoop van je te horen.

Mvg, Hester
.
02 juni 2012 20:53
.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/09/2012 14:19 door zoekertje75.
Re: heb woning rotterdam kralingen ruime 4 kamer woning
16 juni 2012 16:54
woont u nog in de 4 kamer woning en wilt u nog ruilen? hoeveel kamers zoekt u en waar?

mvg
hi ik woon op curacao en zou graag naar nederland willen. is er iemand die hier wil komen en dan kunnen we woning ruilen. graag uw reactie
ik woon in rotterdam noord en wil graag ruilen ik heb 4 kamer woning 2 grote balkons het is op de 3e en heb lift wie heeft intresse kan me bellen op 0684121055
hallo dame, ik woon zelf ook in capelle, maar meer aan de kant van slotlaan en capelsebrug dus dacht misschien is dat een optie voor jou doordat je had over krimpen aan den ijsssel en ben vlakbij krimpen en rotterdam dus . ik woon nu zelf bij de valeriusrondeel een 1 kamerwoning van 360 euro en met aparte dichte keuken en douche . nou laat me dan weten als je geinteresseerd bent want ik wel naar schollevaar te gaan wonen
halllo daar alllemaaal....

ik woon in rotterdam- overschie in een 3 kamer woning.
2 slaapkamers en een woonkamer. de woning heeft aan de voorzijde en achterzijde een balkon
geen centrale verwarming/ boiler
gelegen bij winkels,supermarkten en buslijnen. leuke speetluinen in de buurt.
overschie is een rustige,groene buurt.

ik ben op zoek naar een 5 kamerwoning in rotterdam-crooswijk
vanwege gezins uitbreiding is deze huis te klein voor ons gezin
heeft u interesse laat het dan weten via mijn mail.

groetjes
heb grote woning in gelderland en wil graag ruilen.
hey raouane



ik zou graag willen weten waar je na toe wilt verhuizen
Hallo jenny

Ik heb in Rotterdam Alexander boven het Oosterhof een 2 kamer woning een grote woonkamer met open keuken wc en douche apart van elkaar een grote slaapkamer en een balkon woning is 3 hoog en er zit een lift..
Ik hoor graag van je
Hallo ik heb een woning in rdam alexanderium boven het Oosterhof op de 3 e etage het is een 2 kamer woning erg ruim
Open keuken douche en toilet is apart je heb een balkon en je heb alles in de buurt er is een lift

Ik hoor graag van je
Mvg
Beste Nancy

Ik zou graag woning ruil met u willen doen ik heb een woning op een 3e etage in rdam Alexander boven het Oosterhof ik heb een grote slaapkamer en een grote woonkamer met open keuken ik heb een balkon en een wc en douche die zijn apart van elkaar ik heb een hok als opberg ruimte en beneden een kelder en de flat is voorzien van een lift en een trap.
Ik hoor graag van je

Mvg rieky
Hallo ik woon in Alexander boven het Oosterhof en wil graag met jou ruilen heb een ruime 2 kmer woning balkon en douch wc en kelder

Hoor graag van je
Huurtoeslag mogelijk
Hallo

Ik heb een grote 2 kamer woning op de 3 e etage met lift
De woning heeft een open keuken
Douche en wc apart aparte opberg hok en een kelder beneden
De woning bevind zich boven het Oosterhof en natuurlijk huurtoeslag mogelijk

Hor graag iets van je

Mvg riek
Hallo

Met jou wil ik graag ruilen ik heb een 2 kamer woning bove. Het Oosterhof in rdam Alexander open keuken douche en wc apart extra opberg hok en en balkon
Ik zoek wT groter omdat ik voor me zoontje een aparte slaapkamer wil

Hoor graag van je
Groet rieky
Wil jij met my ruilen ??
Re: woningruil Ik heb woning in Rotterdam en wil graag woningruil doen naar
19 juli 2013 14:16
waar wilt u heen
ik heb interesse in uw woning, in woon in lelystad,en ik heb een gezienswoning van 4 slaap kamer in een rustige omgeving.
Hallo

Ik wil graag en woningruil doen , ik woon in Capelle a/d IJssel (Schenkel), Vlak bij Rotterdam Alexander , Winkelcentrum Schollen , Het IJsseland Ziekenhuis , Bussen , Metro Tram Trein Zijn allemaal in de buurt , Veel Groen En super kindvriendelijk , 3 kamerwoning Prachtig uitzicht over Rotterdam op de 6 etage met lift,


Ik wil graag naar Capelle Schollevaar , Graag 3 kamer woning (meer is ook welkom ) mag en flat zijn , liefst met en tuintje.

Woont u in Capelle Schollevaar en wilt hier heen , Misschien kunnen wij ruilen

M.V.G Anita
Leuk woning tegen het Schollebos aan , Vlak bij de winkelcentrum Alexander Metro, Bus & Trein, 3 kamer woning op de 6 etage uitzicht op Rotterdam ?


Ik wil graag in de buurt van Capelle Schollevaar , Nieuwerkerk A/d IJssel.

Laat het me dan weten Just-annie1990@live.nl
Re: woningruil Ik heb woning in Rotterdam en wil graag woningruil doen naar
06 september 2013 06:24
Beste,

Zou geïnteresseerd zijn in een driehoeksruil?
Ik woon zelf in Groningen. En op woningruil staanden aantal
Woningen uit de door u genoemde provincies.
Ik hoor het graag.
Re: woningruil Ik heb woning in Rotterdam en wil graag woningruil doen naar
09 september 2013 10:35
heb jij interesse in staat Utrecht met kamers op 2de verdieping met lift het is echt mooie woning.smoking smiley
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: