Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Amsterdam

Gepost door Petra 
hallo

ik heb een 2kamer woning op de 1ste verdieping te ruil in amstelveen sportlaan.
De woning beschikt over een 2liften en een trap
Een grote balkon waarop lekker ontbeten of barbecue'en in de zomer mooie uitzicht erbij.
scholen en speelplaatsen voor kinderen aanwezig op loopafstand.
Gratis parkeren of mogelijkheid om een garage te huren naar eigen wens.
de huur is 540 per maand incl servicekosten( stookkosten en waterkosten zitten erin)
Winkelcentrum,ziekenhuizen,buurtcentrum, sportscholen allemaal op loopafstand.
Veel groen en speelplaatsen en parken in de buurt.
rustig en stille omgeving ideaal voor iemand die van rust houd.
mocht u intresse hebben dan hoor ik het wel..
email: raoulaka@hotmail.com
Re: Woningruil Amsterdam
01 augustus 2015 16:54
hallo heb een 4 kamer woning in amsterdam zuidoost in kraaienest.als je nog interesse heb.wil wel kleiner gaan wonen.voor meer informatie kan je me bellen op nummer.0687006336 alvast bedankt
Re: Woningruil Amsterdam
03 augustus 2015 20:23
Hi,

Ik heb een zeer leuke knusse 2-kamer benedenwoning in de rustige Blankenstraat. Het is een sociale huurwoning, met huurtoeslag betaal je 382 euro. De huurprijs verandert niet.
Ik heb een prachtige witte vloer erin laten zetten en zowel in de woon-als in de slaapkamer heb ik openslaande deuren naar de betegelde tuin waar een schuur in zit.
Het is hier heerlijk wonen, maar wegens gezinssituatie moet ik echt minimaal 3 kamers hebben.
Je zit hier binnen 10 minuten op het Rembrandtplein, 5 min van Artis en Scheepvaartmuseum.
Het is zeer goed onderhouden en gerenoveerd dus ik wil geen woning waar nog van alles aan moet gebeuren.

Groetjes,
Monique
Re: Woningruil Amsterdam
06 augustus 2015 08:47
ik bied 5 kamer zaandam
Re: Woningruil Amsterdam
22 augustus 2015 10:48
Hoi,

Wat is de huurprijs??

Ik heb 4 ruime kamer woning galerijflat met lift en trap, cv, balkon, berging op de begane grond, winkels, scholen en openbare vervoer op loop afstand. 4 jaar is het gerenoveerd alles is op nieuwe staat, zoals: dubbelbeglazing, nieuwe keukenblok, badkamer betegeld, nieuwe deuren.

Uithoorn is fijn om te wonen, rustig omgeving en kindvriendelijk buurt en veel groen.

Uithoorn is dichtbij Amsterdam en Amstelveen, Aalsmeer

Ik hoop dat u dit ook goed vind om in Uithoorn te wonen.

Groet,

Airien

mijn telefoonnummer 06-845 44 972 of email: ajagdew@hotmail.com
..
Re: Woningruil Amsterdam
04 juni 2016 12:37
hallo waar ligt u woning ik woon in amsterdsm oud zuid stadionweg naast het stadionplein 4kwoning
Re: Woningruil Amsterdam
25 januari 2017 20:20
ik heb een huis in noord amsterdam met 3 slaapkamers en woningkamer ....balkon....lieft...
Re: Woningruil Amsterdam
26 januari 2017 12:02
Petra hoeveel kamers heb je? Hoe groot?
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: