Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Amsterdam

Gepost door Petra 
Re: Woningruil Amsterdam
09 november 2010 16:42
aangeboden: 4 kamer woning in amsterdam noord. met 2 balkons voor en achter een zolder boven en box,beneden, 5 min lopen naar groot winkel centrum ( buikslotermmerplein).huur: 390 euro

gevraagd: 3 of 4 kamer woning in zeeburgbuurt of ijburg

graag mailen naar : n.mejni@live.nl

of bellen naar 0685060566
woningruil
17 november 2010 20:43
Hoi,

Ik heb een 3-kamer woning in amsterdam -Oost, Zeeburg. Vlakbij park, winkelstraat en openbaar vervoer.
Hoe groot is jouw woning?
Re: Woningruil Amsterdam
06 december 2010 18:04
aangeboden in slootermeer een 2 kamerwoning op de begane grond met een tuin mooi opgeknapt in een rustige wijk alles heb je in buurt winkels,markten,scholen,treinen,trams,bussen ,merto en een park.we moeten helaas weg wegens gezinsuitbreiding.er zit een c.v en dubbele beglazing in de woning

gevraagd een 4 of 5 kamerwoning in amsterdam met c.v en dubbele beglazing
Kim
Woningruil Amsterdam
28 december 2010 12:54
Wij willen een woningruil doen in Amsterdam, wij bieden 1 ruim appartement aan en zoeken 2 kleinere appartementen.

Aangeboden: Wij hebben een mooi, licht appartement met balkons op het noorden en zuiden. Er is een ruime woonkeuken, twee grote kamers (+/- 18m2), een kleinere kamer en nog een kamer een verdieping erboven. 2 van de kamers zitten aan een rustig, zonnig balkon.
In totaal zijn er 5 kamers, het totale oppervlak van de woning is ong. 75 m2. De huur bedraagt 560,- per maand.
Locatie: Bos en Lommerweg 329 III

Gezocht: Twee appartementen in Amsterdam. Maximale huur per appartement: 450,-. Eén van de kamers mag in een leuk studentenhuis zijn. Verder hebben wij geen speciale wensen.

Indien u geïnteresseerd bent, kunt u contact met mij opnemen:
kimotten@gmail.com
Re: Woningruil Amsterdam
03 januari 2011 16:05
Wij willen graag aan woningruil doen.

We hebben een particuliere woning, met een huur van 650,- excl.
De woning is gelegen in Osdorp- tussenmeer.
Met winkels, scholen en parkeergelegenheid voor de deur.
Het is eerlijk een heerlijke woning, alleen is de huur voor ons te hoog.
De woning heeft 2 heerlijke slaapkamers, die beide grensen op een groot terras met een schuurtje.
In de zomer is meer en deel van de dag het terras heerlijk warm van de zon.
Dan is er nog de woonkamer, die grenst aan de grote open keuken door middel van een bar.
De keuken is lekker groot, en heeft een aansluiting voor een vaatwasser.
In de keuken zit ook een kast waar de wasmachine in kan en de droger.
Vanuit de woonkamer kon je op een gangetje waar de deur naar de badkamer zit, met een douche en wasbak.
En een deur voor de Toillet, en een deur voor de trap naar beneden.

Zelf zoeken wij een woning met een maximale huur van tussen de 400 / 500 euro.
Het liefst met mogelijk huursubside.
1 a 2 slaapkamers, en liefst begaande grond met een tuintje.
Of 1 hoog, maar niet hoger I.v.m. een hond.
We willen wel in de omgeving van west blijven, i.v.m. mijn werk.

Voor interesse en foto's kan er gemailt worden.

Emailadres is Kimberlytermaat@gmail.com

Met vriendelijke groet,
Kimberly
Re: Woningruil Amsterdam
06 januari 2011 09:32
ik heb een driekamerwoning in stadsdeel de baarsjes met tuin en al. ik ben op zoek naar een driekamer woning in de baarsjes weer maar dan iets ruimer. ik ben namelijk niet echt een tuinmens. als je geinteresseerd bent dan hoor ik het wel.
Re: Woningruil Amsterdam
06 januari 2011 10:37
Beste Meltem,

Ik heb een driekamerwoning op de 2e etage in de rivierenbuurt, geinteresseerd? Ik wel in jou woning.

Ik hoor van je
ik woon in amsterdam west en heb een 3 kamerwoning bij plein 40-45 ik ben op zoek naar een woning in zuidoost
voor interesse bel mij maar 0685421539
Re: Woningruil Amsterdam
24 januari 2011 09:44
Hallo allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ik heb 5 kamers eengezinswoning met voor en achter tuin,schuur achter,geen voor buren maar een leuke speeltuintje,veel groen,alles op loop afstand,grote woonkamer met L vorming,gesloten keuken met een deur naar de achter tuin,wc beneden en nog een boven.Boven zijn 3 slaapkamers en ruime douche.Met een faste trap kun je naar een grote zonnige zolder waar kun je nog een 4de slaapkamer van maken.heel rustige en kindvriendelijke buurt.
Wij willen graag naar Amsterdam verhuizen.Ons voorkeur gaat naar de buurten:slotervaart,osdorp,sloten,nieuw sloten ,slotermeer,geuzenveld,akker,...eigenlijk alle buurten zijn bespreekbaar behalf noord en zuid-oost.Minimum 2 GROTE slaapkamers liefst meer.
Heb je interesse dan kun je mee mailen: s.elgasmi@quicknet.nl
of bellen tel.nummer:0684355160.


groetjes,
azer
Re: Woningruil Amsterdam
24 januari 2011 10:18
Ik heb vergeten om te zeggen dat ik in Hoorn woon!!!!!!
Re: Woningruil Amsterdam
24 januari 2011 14:20
hallo wij hebben een erg ruim apartement met groot dakterras
en willen graag een woning met een zolder
waar staat u woning wij in centrum tegen de jordaan aan

groet frans en jose

graag een reactie van u kant ook als u het niet vind
Re: Woningruil Amsterdam
24 januari 2011 14:22
oke zag het daar willen we dus niet heen sorry
Re: Woningruil Amsterdam
26 januari 2011 18:06
wij hebben een driekamer benedenwoning in de Jordaan met tuin en zoeken een ruimere woning (liefst maisonnette) met dakterras (liefst ook in de Jordaan) Horen graag van jullie,groet,

Vivi
Re: Woningruil Amsterdam
29 januari 2011 14:21
wij willen graag woningruil, oost of ijburg

3 kamerwoning in de buurt van osdorpplein.
en wie weet is er iemand in onze woning geintereseerd.
hoi,

ik heb intressen in u woning.
ik woon in amsterdam zuidoost, heb 2 kamer woning
Re: Woningruil Amsterdam
20 februari 2011 15:38
hoi,we willen naar ijburg het liefst een eengezinswoning,met tuin,wij hebben amsterdam noord oostzaan vlakbij de ringweg ons woning heeft een nieuwe keuken parket en tegels,ruime woning midde in het groen 5 kamer huur 570 en alles is gestucadoor .
Re: Woningruil Amsterdam
06 maart 2011 11:06
hallo,

ik heb een 4 kamerwoning in slotermeer.op 3 de etage.er is een cv.box.balkon.aparte douche en wc.leuke buurt met school,5 min.afstanda naar winkelcentrum en naar bos en lommerplein.huur bedraagt 490 euro.

ik zoek een grote kamerwoning liefst 5 kamer,of 4 kamer(wel groot zijn)in nieuw west.graag beneden woning of 1 etage.

als u interesse heeft mail me gerust.

groetjes..
Re: Woningruil Amsterdam
07 maart 2011 20:12
Ik ben wel geintresseerd in jou woning. Ik heb een eengezinswoning met 2 slaapkamers en een zolderkamer. Rustige buurt in zuidoost dichtbij de metro.
Re: Woningruil Amsterdam
14 maart 2011 12:29
Hoi Petra,

Zag jou woningruiladvertentie! wellicht heb ik een match als nog wil ruilen
ik heb een 2kamer woning (super mooi gezellig enz) begane grond met een mooi
onderhouden tuin aan de VH Kinderenstraat! wil je ruilen bel mij dan op 0611528823

mvgr Hakima
Re: Woningruil Amsterdam
17 maart 2011 18:38
Beste ayse,

Ik heb je advertentie gelezen en het bevalt mij wel leuk in bos en lommer te wonen.ik zoek namens mijn moeder een woning in bos en lommer omdat ik ook in bos en lommer woont.mijn ouders wonen in oud west vlakbij kinkerstraat en bilderdijkstraat en heeft 3 slaapkamers en 1 woonkamer met grote keuken op 2e etage.Als je het goed vind kunnen we ruilen.hoor nog van je..


u-tas1@hotmail.com

gr,
Re: Woningruil Amsterdam
18 maart 2011 15:39
geld deze aanbod nog steeds en waarmee kan ik ruilen ?
Re: Woningruil Amsterdam
23 maart 2011 14:20
Hallo,

ik heb 5 kamers eengezinswoning in een hele rustige en kindvriendelijke buurt in Hoorn.geen voor buren maar een leuke speeltuintje precies voor de deur.alles op loop afstand.
ik zoek een woning in Amsterdam west,oud west,slotelvaart,bos en lommer,osdorp,geuzenveld,..die kant op zeg maar.
minimum 2 grote slaapkamers.cv.
wie interesse heeft kan mij mailen op: s.elgasmi@quicknet.nl
Re: Woningruil Amsterdam
24 maart 2011 19:27
Lieve mensen ik wil aan woningruil doen in amsterdam.
Nieuw-west, West, Of gewoon hiervan in de buurt.
Liefst op de begande grond i.v.m. een hond.
Daarom ook een tuintje.
1 a 2 slaapkamers is prima.
Huur liefst onder 500 euro per maand.

Zelf hebben wij een appartement op de 1ste etage met een huur van 660,40 per maand EXCL.
2 slaapkamers die beide grenzen aan een groot terras met schuur.
Leuke woonkamer met open keuken.
Douche en toilet apart.

Particuliere woning is het.

Interesse? mail naar Kimberlytermaat@gmail.com
Met vriendelijke groet,
Kimberly
Re: Woningruil Amsterdam
15 april 2011 22:50
ik heb in amsterdam west bos en lommer een 4 kamer woning ik wil graag naar oost ijburg die kant op wil je met mij ruilen alles is al gedaan aan het huis mail mij dan graag ik woon er pas in 3 maandjes maar heb heimwee naar oost huur is 460
ik woon dus in amsterdam west bij vlugtlaan plein 40-45 zoals ik als schreef.
ik heb een 3 kamerwoning en woon er nu bijna een jaar in. alles in nieuw.ik ben op zoek naar in woning in amsterdam zuidoost
mail me of bel mij maar.


groetjes


0624332206
Re: Woningruil Amsterdam
24 mei 2011 20:52
Woningruil Amsterdam
Ik ben opzoek naar woningruil in Amsterdam.
Ik heb zelf een 3 kamer huisje, op de 2e etage in de baarsjes tussen mercator en kinkerstraat. Ik heb geen lift en geen berging. Alles op loopafstand, scholen, openbaarvervoer en winkels.

Ik ben opzoek naar een minimaal een 3 kamer huisje in Nieuw west ( Slotermeer, geuzenveld, osdorp enz.)
Graag mailen als er iemand interesse heeft of iemand kent die graag wil ruilen.

MVG
Goedeavond Kimberly,

Ik wil graag reageren op je advertentie van woningruil.
Ik ben Bouchra Boughanbou, ben 29 jaar en ben getrouwd en heb een zoontje van 17 maanden.
Ik woon in Amsterdam- Osdorp in west. Achter de Politie Bureau. 5 minuten lopen naar het Osdorpplein.
Ik woon op 1 hoog, heb 3 kamers waarvan 2 slaapkamer en woonkamer en open keuken. Douche apart en toilet apart.
Ik heb een zolder boven en benenden heb ik een box. De huur van het huis is 406,59. Ik zelf zoek een woning in ijburg de reden waarom ik een woning zoek in ijburg is dat al mij 2 zussen ook in ijburg wonen dat is de reden.
Als je me kan helpen heel graag.
Met vriendelijke groet,

Bouchra Boughanbou
Telnr: 0625205366
Re: Woningruil Amsterdam
10 juni 2011 14:02
Hoi allemaal!!!!!!!
Ik heb 2 kamer's woning in Amsterdam westerpark.
Ik ben zelf opzoek ook naar een 2 kamer's woning in Amsterdam.
Voor meer info neem contact op 0611583920.
GR: Masoud
Re: Woningruil Amsterdam
28 juni 2011 13:20
Beste,
wilt u met ons ruilen?
Ons huis is een goedkopere van 361 euro rijtjeswoning en heeft twee etages en daarop nog een zolder. Op de tweede etage zijn er drie slaapkamers, een gang en een badkamer. We hebben een binnentrap, en op de begane grond hebben we een grote woonkamer, een aparte keuken, aparte wc, een schoenenberg ruimte en een gang. We hebben een voortuin, een achtertuin waarin zich een dubbelschuur bevind en er zit ook een tuinhuis in de tuin die ik zelf gekocht heb (3x3meter). Onze buurt is rustig. Als u wilt kunt u komen kijken en als het huis u dan bevalt, zouden wij ook graag uw huis willen bekijken.
In de buurt is alles te vinden wat u zoekt. West zeedijk is 15 fietsen +- 6 km, op loopafstand een basisschool, op 5 minuten fietsen een supermarkt, op loopafstand een slager, frituur,op afstand 4 km Camping Recreatiecentrum De Vogel Hegstdijk enz. Openbaar vervoer ook uiteraard. Op 4 minuten lopen een bushalte! Waar u binnen 20 minuten in een stad mee bent!
Dit is mijn adres:Acaciastraat Vogelwaarde 4581BK. Als u dan op Google kijkt kunt u zien waar ons huis ligt, en de omgeving én hoe alles er zo uitziet van buiten.
Als u nog wat meer over mijn woning wilt weten, kunt u mij altijd nog mailen.
Graag uw reactie!
Met vriendelijke groeten,
Dana
Re: Woningruil Amsterdam
17 juli 2011 19:31
Leuke 2 kamerwoning geen overburen veel groen en altijd een parkeer plaats voor de deur lekkere buurt zwembad aan de overkant zelf zou ik hier niet zo snel weg gaan maar we zijn nu met z,n drietjes.
Balkon,wc en douch zijn geschijden,
veel licht,box en een fietenstalling.4 etage(rivierenbuurt)
Zelf zoek ik een driekamerwoning met buitenruimte in zuid,stadionbuurt,diemen,watergraafsmeer,amstelveen,rivierenbuurt
Tel:0611381297
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: