Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Amsterdam

Gepost door Petra 
Re: jij naar ijburg en ik naar amsterdam west
30 december 2009 21:00
Hallo sihem el jaouhari

Wij hebben een leuke 3 kamer woning met mega zolder in Amsterdam Oud-Zuid
Als het je wat lijkt hoor ik het graag

Groeten Karin
Re: jij naar ijburg en ik naar amsterdam west
31 december 2009 16:21
sihem el jaouhari Schreef:
-------------------------------------------------------
> hoi ik heb een mooie eengezinswoning 5 kamers 3
> verdiepingen met tuin zon op het zuiden woon er
> net 1 jaar maar heb toch heimwee aan amsterdam
> west heb je een leuke min 4 kamerwoning in
> amsterdam west liefst osdorp aker reageer dan of
> bel mij op 06-24118197

wij hebben een 4 kamerwoning in amsterdam-west...lijkt het je wat mail me voor meer informatie..lamisha1980@hotmail.com
Re: Woningruil Amsterdam
01 januari 2010 14:45
Heerlijk licht en knusse woning op de gezellige Kinkerstraat in Amsterdam Oud-West. Woning vindt plaats boven de winkels, is voorzien van CV, dubbele beglazing, douche/toilet in 1 ruimte en ruime zolder. Geen balkon of dakterras!! Op loopafstand van de Jordaan en het Vondelpark. Woning ligt centraal, alles is in de buurt!! Wegens gezinsuitbreiding zijn wij opzoek naar een grotere woning. Oudbouw maar onze woning is goed onderhouden. Voor meer info of foto's kunt u mij mailen.

Wij zijn op zoek naar een minimaal 3-kamerwoning in Amsterdam (geen Noord of Zuid-Oost). Voor de rest zijn wij zeer flexibel.
Re: Woningruil Amsterdam
01 januari 2010 14:49
woningruil Schreef:
-------------------------------------------------------
> Heerlijk licht en knusse woning op de gezellige
> Kinkerstraat in Amsterdam Oud-West. Woning vindt
> plaats boven de winkels, is voorzien van CV,
> dubbele beglazing, douche/toilet in 1 ruimte en
> ruime zolder. Geen balkon of dakterras!! Op
> loopafstand van de Jordaan en het Vondelpark.
> Woning ligt centraal, alles is in de buurt!!
> Wegens gezinsuitbreiding zijn wij opzoek naar een
> grotere woning. Oudbouw maar onze woning is goed
> onderhouden. Voor meer info of foto's kunt u mij
> mailen.
>
> Wij zijn op zoek naar een minimaal 3-kamerwoning
> in Amsterdam (geen Noord of Zuid-Oost). Voor de
> rest zijn wij zeer flexibel.


btw,,, dit betreft een 2 kamerwoning circa 50 m2. huur 425 incl sericekosten. partculiere verhuurder, 2 hoog
Re: Woningruil Amsterdam
01 januari 2010 20:20
Leuke lichte woning in een leuke buurt. Ruime woonkamer en 3Grote slaapkamer grote keuken en 2 balkons op de eerst etag Laminaat vloer door gehele huis nog geen jaar oud . Dubbele beglazing.10 minuten fietsen naar de stad. en 10 min lopen naar artis ,lijn 9,3,7,bus 22,37,41, trien alles dichtbij

meer informatie altijd mailen

ik zoek een woning in Amsterdam 4 kamerwoning
Straat: Reinwardtstraat
Soort woning / woningtype: Etagewoning
Etage: 1e verdieping -
Aantal kamers: 4
Waarvan slaapkamers: 3
Woonoppervlak: 75 - 100 m2
Huur: € 600,-
Verhuurder : Ymere

Aanwezig: cv, balkon, berging, douche


Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels Liefst met: scholen, winkels
Omschrijving: Leuke lichte woning in een leuke buurt dapperbuurt . Ruime woonkamer en 3Grote slaapkamer grote keuken en 2 balkons op de eerst etag Laminaat vloer door gehele huis nog geen jaar oud . Dubbele beglazing.10 minuten fietsen naar de stad. en 10 min lopen naar artis



Ik heb een goede woning in een nette buurt in de aanbieding en verwacht dan ook iets fatsoenlijks terug. Uitsluitend serieuze reacties a.u.b. en 4 kamerwoning Anders niet reageren. P.S ik wil niet buiten Amsterdam wonen

Contactgegevens:
Telefoon: 0207771368
E-mail: clyopatra@gmail.com
Re: Woningruil Amsterdam
02 januari 2010 17:15
aangeboden 3 kamerwoning met lift amsredam noord vlakblij grote winkelcentrum gevraagt 3 kamerwoning in banna 1 of 2 bel0207071964 bellen na 16;00
Re: Woningruil Amsterdam
06 januari 2010 01:13
Hallo Zadia,

Hopelijk zie je deze bericht.

Mijn e-mail adres: dilek006@planet.nl
Re: Woningruil Amsterdam
15 januari 2010 13:44
Wij wonen in de bos en lommer, en hebben een huis tussen het wiltzanghlaan en bos en lommerplein. Het gaat hier om een 4 kamer woning. Dit is een mooie locatie, met de winkelcentrum op loopafstand.


Deze woning is goed onderhouden door ons zelf. De muren zijn gestuct, nieuwe keukenblok, aansluiting voor vaatwasser, toilet en badkamer zijn betegelt,nieuwe CV en cv ketel, douch,voldoende opbergruimte, grote berging, en een ruime balkon(vloer is bedekt met kunstgras) van 5 meter, met uitzicht op een gezamelijke tuin als binnenplaats. We hebben het huisje netjes afgewerkt, en er zit ook een afzuigsysteem over het hele huis, inbouwdecokast in de huiskamer, ect.

Ook zijn wij gewoon van een woningcoperatie, stadsgenoot.

We bevinden ons op 3e verdieping.

De huur die we hiervoor betalen bedraagt 320 euro inclusief alle servicekosten.(dit zondere huursubsidie)Volgens mij ging er meer dan 100 af met subsidie!

Wij zijn op zoek naar een grotere woning.


Hoor graag van u,

MVG

Noel
Re: Woningruil Amsterdam
20 januari 2010 14:29
hoi hoi sam


zag dat je woningruil wilt doen waar wil je heen


groetjesss
Hoi Allen,

Ik ben opzoek naar een 5 kamer eengezinswoning in Amsterdam Zuidoost Reigersbos/ Holendrecht, Gein of Diemen.

Ik heb zelf een 3 kamer etagewoning in reigersbos. Op een paar seconden van het winkelcentrum, groet slaapkamers en heel veel licht in huis.
Neem contact met mij op als je interesse hebt.

Janice
Tel": 0617033161
janicemerinda@hotmail.com
Re: Woningruil Amsterdam
10 februari 2010 18:41
ik heb een 2kamers in westerpark amsterdam begane grond toilet met duche achtertuin rustigburen openbaar vervoer 1/tot5 minuten tram3 en10 en 14 en 13 en 12 bus 18 en 81 en 82 en naar centrun is 10minuten breikbaar winkels huur euro(318)inclusiefwater ik wil minimal 3kamer heela amstetrdam kunt u emel me of belme cunsuri1@hotmail.com of 0643845441 dank u wel
Re: Woningruil Amsterdam
20 februari 2010 01:05
Hallo,

Ik heb een gezellige 3 kamerwoning in stadsdeel de baarsjes goed ondehouden met balkon en box.
Wil graag een ruimere woning i.v.m gezinsuitbreiding in amsterdam west aker of osdorp mocht je interesse hebben bel mij gerust.

Met vriendelijk groet smileys with beer

Lamia
06-40790921
r
Re: Woningruil Amsterdam
26 maart 2010 11:57
Aangeboden 3-kamerwoning op de 1e etage in Osdorp, op loopafstand van het winkelcentrum. Nabij openbaar vervoer.

Gevraagd: ruime 4/5 kamerwoning op de beganegrond of bereikbaar via lift. Het liefst een eengezinswoning.
Re: Woningruil Amsterdam
16 mei 2010 17:20
Hoi,

Wij hebben u te bieden:

Twee kamer woning waarvan 1 slaapkamer, grote open keuken, balkon, douche en wc in een en een grote berging/zolder.
Het woning bevindt zich op de tweede verdieping. Woning is recent gerenoveerd alsmede de plein en de omgeving.
Er zijn voldoende parkeerplaatsen beschikbaar voor de woning. Aan de voorzijde van de woning bevindt zich grote speeltuin die net nieuw is aangelegd. Aan de achterzijde van de woning bevindt zich een grote plein met veel groen. Zo heeft de woning zowel aan de voorkant als de achterkant een vrij uitzicht. De woning bevindt zich in een goede staat en is geheel belegd met laminaat.
Op 2 min loopafstand bevindt zich de winkel centrum met o.a alberthijn, drogisterij, blokker, apotheek, bibliotheek, keurslager, bakkerij, postkantoor, 2 Turkse groente winkels, diverse pizzeria's, snackbar, schoonheidssalon, badhuis, zwembad, sporthal en etc...
Op een steenworp afstand bevindt zich Westerpark. Verder is de woning bereikbaar met de bussen 22 en 48. U kunt met kwartiertje op het centraal station als op station Sloterdijk zijn.

We zijn al bijna twee jaar getrouwd. En we krijgen een kindje, daarom zijn wij op zoek naar een grotere woning.

Ben je geïnteresseerd email dan naar rabi_85@msn.com
Re: Woningruil Amsterdam
21 mei 2010 11:25
woning in zuid 3 hoog opgeknapt met laminaat door het hele huis met ligbad
Re: Woningruil Amsterdam
21 mei 2010 11:30
woning in zuid 3 hoog laminaat door het hele huis en een ligbad zoek huis in osdorp,geuzenveld,slotermeer westerpark
Re: Woningruil Amsterdam
25 mei 2010 14:12
Wij hebben een ruime 4 kamer etagewoning in de Rivierenbuurt. 1e en 3e etage. Wij willen graag ruilen met iemand die een leuke benedenwoning heeft met tuin en bad. min. 2 slaapkamers
hallo,

ik ben op zoek naar een woning in ijburg.
ik heb zelf een 4 kamer appartement met balkon en lift.

groetjes
Re: Woningruil Amsterdam
05 juni 2010 11:00
aangeboden: 3 kamer app. in oud zuid op 3 minuten van het vondelpark met voor en achter balkon. huur:630

gevraagd:2-kamer woning in een leuke buurt in amsterdam met een buiten max huur 500euro

Graag mailen op sylvia_giezeman@hotmail.com
Re: jij naar ijburg en ik naar amsterdam west
08 juni 2010 00:25
hallo, heb een woning aan de lodewijkvandeiselstraat 4 kamer met tuin geuzenveld-slotermeer 10 minuten afstand van osdorp wil graag met je ruilen , meer contact kun je bellen met 0616801187

hoogachtend, salim
Re: jij naar ijburg en ik naar amsterdam west
08 juni 2010 00:28
heb een 4 kamer woning met tuin gelegen stadsdeel geuzenveld-slotermeer met veel groen en dichtbij osdorp en bosenlommer.
voor meer informatie kan je me bereiken op 0616801187
Re: Woningruil Amsterdam
17 juni 2010 17:24
hallo Petra,

Wij zagen je advertentie , wij wonen zelf in de Rivierenbuurt. MAAR wij kennen een mevrouw die in Zuid Oost woont, en die wil ook woningruilen. Is dat iets misschien?

Wij zijn zelf al heel lang bezig, en we weten zelf hoe moeilijk het is, vandaar ik zag je advertentie en ik dacht aan Simone, zo heet ze. Ze heeft een groot huis met tuin, Ik hoor het wel,ok?

groetjes Ghislaine Thomas Swheitz
Charlene
Re: Woningruil Amsterdam
23 juni 2010 12:02
Hallo ik ben Charlene,

Ik ben dringend opzoek naar een woning in amsterdam zuid oost!!
Wie o Wie kan me helpen.

Woon zelf in zuid Tussen Amstel en Rai..

Beste Balagan, is die mevrouw nog steeds opzoek??

Email adres: Charlene70@hotmail.com/ Charlenelangguth@hotmail.com




balagan Schreef:
-------------------------------------------------------
> hallo Petra,
>
> Wij zagen je advertentie , wij wonen zelf in de
> Rivierenbuurt. MAAR wij kennen een mevrouw die in
> Zuid Oost woont, en die wil ook woningruilen. Is
> dat iets misschien?
>
> Wij zijn zelf al heel lang bezig, en we weten zelf
> hoe moeilijk het is, vandaar ik zag je advertentie
> en ik dacht aan Simone, zo heet ze. Ze heeft een
> groot huis met tuin, Ik hoor het wel,ok?
>
> groetjes Ghislaine Thomas Swheitz
Hallo

Ik heb 4 kamerwoning portiekwoning 1e verdieping
Ruime woonkamer met open keuken 1 groot slaapkamer 2 klein slaapkamers
Groot kelder, Cv,douche,balkon,berging
Winkelcentrum is dicht bij 5min lopen tram en bushalte 2min
Van hier tot centraalstation Den haag is 5min fietsen
Huisarst en apotheek en tandarst is 2min lopen
Het is kindervriendelijk buurt en nette buurt
Dicht bij de woning is ook avond winkel en andere winkels
Met huur subsidie, huur 386,25 euro
Als u intresse heeft E-Mail >>> wooningruil@live.nl

Ik zoek 3/4kamerwoning in kindervriendelijk buurt
flat/bovenwoning/portiekwoning 3e/4e/5e etage
Met huur subsidie
Re: Woningruil Amsterdam
18 juli 2010 13:43
Hi,

Ik woon in Amsterdam Zuidoost, wou weten of je inmiddels al verhuisd was?

Mvg
Hallo,

Ik woon in een grote 4 kamerwoning 85 m2 in Amsterdam Zuidoost Holendrecht; Nieuwlandhof
Dichtbij het Station 4 min lopen, nabij winkels en scholen veel groen in de buurt.
Zoek een 3 of 4 kamer woning in Amsterdam of omgeving Amsterdam geen Almere
Re: Woningruil Amsterdam
16 augustus 2010 19:55
ik een woning in amsterdam zuid-oost in een flat ,netje onderhouden,met een uitzicht op muiden,utrecht en veel verder.3 kamer woning.
ik een woning in amsterdam zuid-oost met 4 kamers
Re: Woningruil Amsterdam
23 augustus 2010 15:04
Hi,
Ik woon in Drunen,Noord-Brabant.I will in Amsterdam of omgeving wonen.Ik woon in groot huis met 3 slaapkamer.
ik zoek een woning met 2 slaapkamer max.neem contact mij op z.s.m, a.u..b.
Re: Woningruil Amsterdam
25 september 2010 11:04
wij willen graag komen kijken als dat kan wij hebben zelf 3 slaapkamers vrij groot en een erg groote zolder waar je een slaapkamer van kunt maaken en wij hebben en grote woonkamer met een keuken er aan vast en wij hebben ook een voortuin en achtertuin en van zelf sprekend een douche en een toilet wij wonen zelf in Monnickendam wilt uw graag zo snel mogelijk bellen we willen graag zo snel mogelijk komen kijken.
als uw dit leest belt uw dan effen naar 0299-651066
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: