Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Amsterdam

Gepost door Petra 
Re: Woningruil Amsterdam
27 april 2009 19:20
Hey Hey
Ik heb een twee kamer woning in amsterdam zuid oost...
5 min afstand van bus trein en metro station amsterdam bijlmer arena
Woon fijn hier maar ben op zoek naar een drie kamer woning het liefst in amsterdam zuid oost

Ben op de 3 de etage
Heb een hele grote slaapkamer
En eenruime woonkamer bad en toilet in 1
Re: Woningruil Amsterdam
05 juni 2009 18:16
ik heb een mooie twee kamer beneden woning , amsterdam oostrerpark buurt , ik hoor `t van u voor meer infoo. als je belangstelling heb. gr.mizo
Re: Woningruil Amsterdam
08 juni 2009 12:28
ik heb een woning in oostzanerwerf een driekamerwoning met twee grote balkons het is een appartementencomplex vlakbij tuindorp oostzaan de woning is op twee hoog geen lift hij is 74 vierkante meter veel kastruimte beneden berging open keuken ik ben op zoek naar een woning in deze buurt tuindorp oostzaan of tuttifruttidorp of iets anders in deze buurt ik zoek een vierkamerwoning benedenwoning met tuin hoop iets te horen groetjes marinda 0651513483
Re: Woningruil Amsterdam
07 juli 2009 13:55
Hai, Zag mijn naam staan

Ik heb eventueel interesse in je woning, maar heb geen idee wat je ervoor terug wil.
Ik woon in de van Galen buurt aan erasmuspark 3e etage bovenste laag balkon op zuiden
woning heeft 2 kamers en is =/- 65 m2
groetjes Petra

Laat even weten of je hierop in wil gaan of niet, alleen een nee naar mijn e-mail is voldoende
Woningruil Amsterdam
29 juli 2009 12:18
Hoi ik heb een 3 kamer maisonnette woning in de rivierenbuurt (zuideramstel.

Gr,
Farida
Re: Woningruil Amsterdam
04 augustus 2009 20:06
hoi petra

heb een 4kamerwoning in De Baarsjes op de tweede etage vlakbij het park..
Re: Woningruil Amsterdam
11 augustus 2009 16:11
Hallo mensen,

heb een woning in amsterdam west (bos en lommer)
het is een 3kamer woning in een rustige straaat
het is net gerenoveerd en woon er net 3maanden
maar wil toch naar amsterdam zuid oost
wie kan me helpen??
alleen serieuse reacties aub!
Re: Woningruil Amsterdam
20 augustus 2009 20:55
Hallo, ik heb een 2 kamer woning met een tuin van 58m2. In verband met een kind wil ik naar een 3 kamer woning. Het liefst in de omgeving van de Baarsjes, geuzenveld, Osdorp, Slotermeer, Slotervaart of Bos en lommer ivm met haar school .Laat het me weten als je interesse heb door middels van een mailtje. Groetjes
Re: Woningruil Amsterdam
17 september 2009 21:53
Hallo Zadia,

Ik heb een 4 kamerwoning in Amsterdam ZO in de flat Hoogoord.
Als je nog niets heb gevonden kan ik je meer informatie geven.

Groet,

Dilek
Re: Woningruil Amsterdam
22 september 2009 19:45
Hallo,

ik heb een mooi 4 kamer woning in de westerparkbuurt. Super gezellig!!
78 vierkante meter. Huur 386 euro. Wil graag een woning met tuin, min. 3 slaapkamers.
Re: Woningruil Amsterdam
04 oktober 2009 22:57
> Hallo,
Ik zag je advertentie en ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd!!!
> Ik woon in de wijk selwerd dat is ongeveer vijf minuten van het centrum(met het openbaar vervoer/auto). Ik woon 2 hoog in een flat. Ik heb op dit moment maar één slaapkamer.
> Dat komt doordat de wand in de woonkamer is weggehaald door de vorige bewoners het is een hele ruime woonkamer In de keuken, gang en wc liggen er
> plavuizen op de vloer. Aan de voorkant van de woning is er een elektrisch zonnescherm aanwezig. Ik heb 2 balkons, één aan de voorzijde en één aan de achterzijde van de woning. je heb op groote balkon aan de voor zijde van 1 uur tot 8 uur zon.Daarnaast heb ik nog een ruime schuur in de kelder. Het huis is 2 maande geleden op geknapt en er is laminaat op de vloer in de woonkamer. De wijk is ruim gebouwd, er is veel groen
> en er zijn leuke parkjes in de buurt.
> Ik woon in een straat achter het eerste winkelcentrum. Op ca. 1 km lopen is er een groot overdekt winkelcentrum paddenpoel> Er zijn op loopafstand scholen en een zwembad aanwezig. Ik hoop dat je voorlopig genoeg informatie hebt. Je kunt me altijd even mailen voor het geval je nog verdere vragen hebt de .(nadiyaaltug@hotmail.com) Ik hoop snel iets van je te horen.
>
jij OOST ik ZUIDERAMSTEL DE PIJP OF ZUID
EEN ZONIG APRT IN EEN GROEN OMGEVING VEEL WATER ,
NABIJ MUIDERPOORTSTATION ALLES DICHTER BIJ MARKET EXTRRR.
4MEER INFO , EMAIL STUUREN NAAR
moreno-royale
hotmail.com
hi farid ,heb een woning in amsterdam oost nabij oosterpark
dus veel groen en water , heb je scholen dappermarekt extr,,,,,,
moreno-royale@hotmail.com
Re: Woningruil Amsterdam
16 oktober 2009 11:38
k heb een woning in Buitenveldert in de aanbieding. Het is een kleine woning (<40m2), maar zeer praktisch en ruim ingedeeld. Woonkamer, slaapkamer, badkamer, keuken, ingebouwde kasten, box en een tuintje op het zuiden. De woning is anderhalf jaar geleden volledig gerenoveerd, centrale verrwarming, nieuw muren, plafonds, nieuw sanitair en keuken. Overal in de woning ligt een mooie laminaat vloer. De huurprijs is rond de 360 euro.
De woning is 10 minuten fietsen van de Pijp en 20 minuten van het Leidseplein. Er is een winkelcentrum in de buurt en veel groen en het Amstelpark.
Re: Woningruil Amsterdam
18 oktober 2009 22:22
Noord-Holland Noord-Holland
Gemeente: AMSTERDAM AMSTERDAM
Stadsdeel/wijk: Osdorp
Postcode: 1069SC
Straat: Pietercalandlaan 967
Soort woning / woningtype: Portiekflat
Etage: 4e verdieping -
Aantal kamers: 3 minimaal 2
Waarvan slaapkamers: 2
Woonoppervlak: 119m2
Huur: € 1015
Verhuurder : Rochdale

Foto:
Kenmerken woning: Aanwezig: cv, lift, balkon, berging, douche, bad, garage

Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels -
Omschrijving: € 1015,00 portiekflat - 117 m2 Pieter Calandlaan 967, 1069 SC Amsterdam Royaal driekamerappartement van ca. 117 m2 op de 4e verdieping met ca. 10 m2 terras op het zuiden. Deze woning is uitgerust met een moderne keuken v.v. alle inbouwapparatuur en een luxe badkamer. De huurprijs is € 1015,90 per maand en u heeft de mogelijkheid om er een parkeerplaats bij te huren voor ca. € 100,- per maand.

De huur is inclusief servicekosten, exclusief parkeerplaats, gas, elektra en waterverbruik. Indeling: Entree/hal met toegang naar de 2 slaapkamers, het toilet, een ruime berging, badkamer met wastafel, douchehoek en ligbad en de woonkamer met open keuken. De woonkamer is 15 meter lang en ruim 5 meter breed. In het midden van deze kamer is de keuken gesitueerd. Deze is uitgevoerd in een vanille kleurstelling met koel/vriescombinatie, afwasmachine, combi magnetron, gaskookplaat en afzuigkap. Aan de achterzijde ligt een ruim balkon van ca. 10M2 op het zuiden. Binnen ca. 15 minuten bent u met de tram in hartje Amsterdam en ook om Amsterdam te verlaten, ligt de Pieter Calandlaan ideaal. In enkele minuten zijn de snelwegen met de auto bereikbaar. De Sloterplas en de Nieuwe Meer zijn niet alleen zeer fraai, maar bieden ook volop mogelijkheden voor waterrecreatie. Voor dagelijkse boodschappen kunt u terecht in uw eigen straat, uw eigen woonblok of in de winkelgebieden De Dukaat, Tussenmeer en Osdorpplein.
Voorwaarden verhuurder: De woning is per direct beschikbaar. De kandidaten worden voorgedragen bij verhuurder, verhuurder behoudt zich het recht van gunnen. Netto inkomenseis voor deze woning is 3100,- euro netto per maand op 1 of 2 inkomens

Contactgegevens: Telefoon: 0611309771
E-mail: mailmij46@hotmail.com


Ik wil graag kleiner wonen en het maakt niet uit in welke buurt (geen zuidoost) huurprijs tussen de € 400,--€ 500 ,-
Re: Woningruil Amsterdam
21 oktober 2009 16:08
Hallo mensen,

Momenteel woon ik in een 4 kamer woning Hoogoord, flat 10 hoog (Amsterdamse Poort). een ruime huis van 70 m2.

De reden dat ik hier weg wil is omdat ik alleenstaand ben met 2 kleine kinderen, en wil dichtbij mijn moeder wonen.

Ik ben op zoek naar een woning met de zelfde ruimte grootte in Amsterdam Zuidoost, Goesbeekdreef, Kraaiennest en omgeving.

Graag serieuze reactie a.u.b.

Met vriendelijke groet,
Mevr. T. Jacob
06-1131 9669
06-8437 3221
Aangeboden woning:

Hoi ik ben Gio een ruime drie kamerwoning met een aparte zolderkamer, het is een bijna hoekwoning met uizicht op een plein
ik ben woonachtig in bos en lommer ;van Gentstr 28-1 1055PG valkbij sloterdijk (haarlemmerweg)




Gevraagde woning :


Ik ben op zoek naar een twee of drie kamer woning tot de tweede etage in; Amsterdam-zuid,Amstelveen,Buitenveldert,Rivierenbuurt,
ik ben per mail of mobiel bereikbaar 0 6453 76 535 ik ben ook in voor suggusties,


Mvg

Giovanni
Re: Woningruil Amsterdam
23 oktober 2009 13:55
hoi
ik heb een ruime 4 kamer woning op the 6de verdieping met een balkon en lift in niewendam noord,. Heb je interesse?
Groetjes.
Re: Woningruil Amsterdam
23 oktober 2009 13:57
hoi
ik heb een ruime 4 kamer woning op the 6de verdieping met een balkon en lift in niewendam noord maar huur is 720 . Heb je interesse?
Groetjes.
Re: Woningruil Amsterdam
28 oktober 2009 10:26
Hallo Esmae
Ben je nog op zoek?
groet


Esmae Schreef:
-------------------------------------------------------
> Een prachtige woning in de Baarsjes. Een hippe
> buurt, met jonge gezinnen.
> Ben op zoek naar een vierkamer woning in de
> baarsjes of slotervaart.
> aangeboden: 5 kamer woning
Re: Woningruil Amsterdam
28 oktober 2009 12:08
Esmae Schreef:
-------------------------------------------------------
> Een prachtige woning in de Baarsjes. Een hippe
> buurt, met jonge gezinnen.
> Ben op zoek naar een vierkamer woning in de
> baarsjes of slotervaart.
> aangeboden: 5 kamer woning

ik heb een 4kamerwoning in de baarsjes
Re: Woningruil Amsterdam
04 november 2009 10:47
Hallo Lara
Kun je me een pm sturen?
groet

Feddo

Lara Schreef:
-------------------------------------------------------
> k heb een woning in Buitenveldert in de
> aanbieding. Het is een kleine woning (<40m2), maar
> zeer praktisch en ruim ingedeeld. Woonkamer,
> slaapkamer, badkamer, keuken, ingebouwde kasten,
> box en een tuintje op het zuiden. De woning is
> anderhalf jaar geleden volledig gerenoveerd,
> centrale verrwarming, nieuw muren, plafonds, nieuw
> sanitair en keuken. Overal in de woning ligt een
> mooie laminaat vloer. De huurprijs is rond de 360
> euro.
> De woning is 10 minuten fietsen van de Pijp en 20
> minuten van het Leidseplein. Er is een
> winkelcentrum in de buurt en veel groen en het
> Amstelpark.
Re: Woningruil Amsterdam
04 november 2009 13:57
Hallo wie wilt er met mij ruilen heb een woning in Osdorp, nieuwbouw en vrije sector woning. Het is een 3 kamer appartement met een open keuken. www.nieuwbouwwijzer.nl/.../Osdorp/5220/Gemini/
Het is een hoekwoning op de 5e etage met heel veel licht en betaal 880 aan huur. Wie o wie wil er ruilen binnen amsterdam/zaandam/amstelveen???
Re: Woningruil Amsterdam
22 november 2009 11:15
ik heb een woning in almere eengezins huur is goedkoop 435 grote woonkamer drie grote slaapkamer
mail me maar amina_a@live.nl
Re: Woningruil Amsterdam
22 november 2009 13:06
Amina,
Waar van Almere ligt jouw woning?
Ben je ook geinteresseerd in een 4-kamerwoning in Zaandam?
10 min van Amsterdam.

Graag een berichtje.
Gr. Cher
Re: Woningruil Amsterdam
28 november 2009 12:06
hoi,

Even een vraag, is purmerend ook een optie? mooi benedenhuis, tuin 3 slaapkamers grote zolder voor en achtertuin...
ik lees het wel..

Vr.gr.
Re: Woningruil Amsterdam
01 december 2009 23:11
Hoi Willem,

Waar van Purmerend woon jij?
Naar wat ben jij precies op zoek?

Reactie graag naar: the_cutest_thing112@hotmail.com

MVG,
Cher
z
Re: Woningruil Amsterdam
07 december 2009 18:51
dilek Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo Zadia,
>
> Ik heb een 4 kamerwoning in Amsterdam ZO in de
> flat Hoogoord.
> Als je nog niets heb gevonden kan ik je meer
> informatie geven.
>
> Groet,
>
> Dilek


Hallo dilek

Ik heb nog niets gevonden hoor en heb wel interesse
maar laat anders even je email adres achter kunnen
we wat makkelijker communiceren
Re: Woningruil Amsterdam
10 december 2009 12:46
Hoi,

Ik heb een 2 kamerwoning in amsterdam west slotermeer op de begane grond, voorzien van voor en achtertuin. Laat maar weten of je geinteresseerd bent en meer info wilt.

Groetjes,
Sanae
hoi ik heb een mooie eengezinswoning 5 kamers 3 verdiepingen met tuin zon op het zuiden woon er net 1 jaar maar heb toch heimwee aan amsterdam west heb je een leuke min 4 kamerwoning in amsterdam west liefst osdorp aker reageer dan of bel mij op 06-24118197
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: