Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar amsterdam, ik naar?

Gepost door Den 
Den
U naar amsterdam, ik naar?
09 november 2008 16:17
Ik heb een 3 kamerwoning waarvan 2 (slaap)kamers in amsterdam west.
Het betreft een beneden woning met een ruime achtertuin en schuur(tje).
Beide kamers hebben openslaande deuren naar de achtertuin.

Iemand iets leuks in de aanbieding?
Re: U naar amsterdam, ik naar?
10 november 2008 18:54
Hoi!
Ik heb een 2 kamerwoning in Delft.
Laat maar weten of je dat iets vindt.

gr mascha
Ben woonachtig in Breukelen, maisonettewoning via de woningbouwver. Leuke, ruime woning met balkon die uitzicht geeft op het Amsterdam-Rijnkanaal. Boven 3 slaapkamers en een douche. Huur 400,-. Hoekwoning in een rustige buurt, 5 min. van het centrum van Breukelen. Misschien woningruil?
Re: U naar amsterdam, ik naar?
12 november 2008 16:00
Ik heb een eengezins hoek woning van een woningbouwverg. Grote huiskamer 3 slaapkamers plus zolder, achter tuin op zuiden. Heiloo. Vlakbij Egmond a Zee. Welke buurt is de woning in West.
Huur 500,-
Re: U naar amsterdam, ik naar?
12 november 2008 22:06
Ik heb een leuke woning in de wijk Meent in Amstelveen. Indien je interesse hebt laat me weten.
groet,
Samantha
Den
Re: U naar amsterdam, ik naar?
13 november 2008 15:35
Mascha, delft zie ik niet echt zitten, sorry.
Ellen Heil, ik heb wel interesse kunt u mij meer vertellen of mij foto's laten zien?
Hilde, huur vind ik iets te hoog.
Samantha, ik heb wel interesse kunt u mij meer vertellen of mij foto's laten zien?
Den
Re: U naar amsterdam, ik naar?
13 november 2008 16:02
Zie vorige bericht.
Meer informatie kan gemaild worden naar gibral@live.nl
Re: U naar amsterdam, ik naar?
13 november 2008 16:38
Wat dacht je van een ruime 3kamerwoning in Almere hartje Centrum ??
Den
Re: U naar amsterdam, ik naar?
13 november 2008 16:53
Neda, Kan je mij meer informatie toe mailen naar gibral@live.nl eventueel met wat foto's.
alvast bedankt.
Re: U naar amsterdam, ik naar?
13 november 2008 17:35
hallo ik heb een 1 gezinswoning in tiel ,ligt centraal ,vlakbij de snelweg en winkels en centrum op loopafstand ,3 slaapkamers en grote zolder,grote bijkeuken en tuin ,voor klein tuintje ,lage huur rond de 330 euro kan ook met huursubsidie ,groetjes aicha.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/11/2008 17:35 door aicha.
Den
Re: U naar amsterdam, ik naar?
13 november 2008 19:18
aicha, ook jou wil ik vragen of je me kan mailen op gibral@live.nl
Uiteraard kijk ik wel uit naar iets dat goed bereikbaar is naar amsterdam e.o. , ik ga voor de beste optie.
Hou iedereen op de hoogte van stand van zaken als je mailt.
Den
Re: U naar amsterdam, ik naar?
13 november 2008 21:44
Ellen Heil, zou je me meer informatie en eventueel foto's kunnen mailen? gibral@live.nl
Re: U naar amsterdam, ik naar?
17 november 2008 21:51
Hallo Den,

Interesse in een maisonette in Breda?

Pas helemaal opgeknapt, grote lichte woonkamer, twee slaapkamers en spectaculair uitzicht!

Voor meer info en foto's zie www.ruilhuis.web-log.nl!

Groetjes,
Nicky
Re: U naar amsterdam, ik naar?
19 november 2008 09:51
Ik vind het een zeer leuke woning alleen is breda iets te ver weg van Amsterdam.
Re: U naar amsterdam, ik naar?
29 november 2008 19:25
Hoi

Ik heb een leuke 4km appartement in den bosch (uur van amsterdam) onlgangs gerenoveerd en veel mogelijkheden in de buurt. Ik heb foto's die ik eventueel kan emailen. Hoor graag van je!

groetjes noura
souslander@hotmail.com
0610065786
Re: U naar amsterdam, ik naar?
11 december 2008 20:11
Hoi hoi,

Nog steeds op zoek?

Dit is waar ik in woon;

Beschrijving van de woning;
Flat; 70m2, het is officieel een 3 kamer flat, (maar omdat ik dat niet nodig heb, heb ik de ā€˜2eā€™ slaapkamer open gelaten met als resultaat een hele grote huiskamer). Tweede verdieping, geen lift, aparte keuken. Badkamer en wc niet te lang geleden gerenoveerd. Balkon van 7 meter breed met uitzicht op het weerwater. Aardige berging beneden. Gelegen in Almere-stad in de wijk stedewijk-zuid. Zeven minuten fietsen naar het centraal station, met vijf minuten in de stad. Gelegen in een groene buurt, vlakbij scholen, speeltuintjes achter, twee strandjes op loopafstand, supermarkt en bushaltes om de hoek. Volop parkeervoorzieningen.

Interesse? hoor ik het van je!

groetjes van Charron
Hallo ALLES GOED MET JE?
Leuke addvertentie....apart....jij naar?? Hilversum wat denk je daarover

kan je de onderstaande link COPY AND PASTE IN JE BROWSER AUB. EEN SLIDESHOW VAN MIJN LUXE APPARTEMENT..

[cid-44ae5872bf9d8276.skydrive.live.com]

JE KUNT OOK HIER MIJN ADVERTENTIE BEKIJKEN.
Ik wil je graag op de hoogte brengen van een advertentie op www.@#$%&.
Je kan de advertentie bekijken door op onderstaande link te klikken.

[#$%&]

Met vriendelijke groet


JENNIFER KISTEN
The Netherlands(Holland, Europe)
0355269726 of 0615604505
Keep Smiling, Keep Shining!!
Blijven Lachen!!
Re: U naar amsterdam, ik naar?
18 december 2008 09:12
ik woon in spijkenisse vlak bij roterdam 2munten er van dan mooi omgeving ik wil graag trug naar amsterdam ik hoor van u en hoe duur is je huisje de mijn is ook drie kamer woonig en een mooi grote tuin en wat he jij in de aan bieding
Re: U naar amsterdam, ik naar?
18 december 2008 10:27
ik wil graag op je woonig regeren waar woon je percies en waar wil jij wonen
Nour
Re: U naar amsterdam, ik naar?
18 december 2008 11:14
Hallo,

Ik heb een 3 kamer massionette woning in ALmere centrum Boven het winkelcentrum van almere. Op loopafstand van het station. Huur is 497,- huur subsidie mogelijk. De woonkamer is 30m2 met open keuken en 1 slaapkamer is 12 m2 en de andere is 13m2. beneden is de woonkamer en keuken en boven de twee slaapkamers en zeer ruime douche helaas geen bad.



Graag hoor ik van u.

Mvg



oum_hafs@hotmail.com
Re: U naar amsterdam, ik naar?
18 december 2008 14:26
hoi hoi, dit is wat ik ter ruil aanbied, interesse? Mailen kan op misszucchine@hotmail.com GROETJES!

Beschrijving van de woning;
Flat; 70m2, het is officieel een 3 kamer flat, (maar omdat ik dat niet nodig heb, heb ik de ā€˜2eā€™ slaapkamer open gelaten met als resultaat een hele grote huiskamer, kan dicht gemaakt worden en dan is het weer een 3k flat). Tweede verdieping, geen lift, aparte keuken. Badkamer en wc niet te lang geleden gerenoveerd. Balkon van 7 meter breed met uitzicht op het weerwater. Aardige berging beneden. Gelegen in Almere-stad in de wijk stedewijk-zuid. Zeven minuten fietsen naar het centraal station, met vijf minuten in de stad. Gelegen in een groene buurt, vlakbij scholen, speeltuintjes achter, twee strandjes op loopafstand, supermarkt en bushaltes om de hoek. Volop parkeervoorzieningen. Persoonlijk heb ik hier de afgelopen jaren erg prettig gewoond. Nette en gemoedelijke buurt. Woningcorporatie is Alliantie.
nur
Re: U naar amsterdam, ik naar?
19 december 2008 09:38
hoi ik wil wel graag ruilen want om dringende omstandigheden wil ik met mijn kinderen ver weg naar amsterdam vertrekken ik heb een woning kompleet gelegd met laminaat en ben nog bezig met het verven en alleshet is een grote flat nette buurt school winkels station en alles op loopafstand ik woon in veenendaal kun jij mij alsjeblieft hiermee helpen of weet je nog iemand ,,laat wat van je horen alsjeblieft 0629568099 alvast mijn dank voor alles mvr.cihan
Re: U naar amsterdam, ik naar?
19 december 2008 11:15
waar wil u wonnen als ik vragen mag ik woon zelf in spijkenisse 10 muntun van rotterdam
Re: U naar amsterdam, ik naar?
19 december 2008 11:17
waar wil je heen ik woon in spijkenisse
Re: U naar amsterdam, ik naar?
19 december 2008 11:19
ik woon in spijkenisse vlak bij rotterdam 10 munten er van af alsbij de hand winkels scholen en kind vriendlijk buurt
Re: U naar amsterdam, ik naar?
19 december 2008 13:32
ja ik weet neit of je in rotterdamwil wonen ik hoor van je
Re: U naar amsterdam, ik naar?
22 december 2008 14:12
Hallo,

Ik heb een flat(huurwoning) met 2 slapkamers en 1 klein kamertje bij woonkamer
(kan als baby/ kinderkamer gebruikt woorden) in Apeldoorn. 1-e verdieping.
Zeer rustige buurt. 15 min vanaf het Centrum. Wil jij naar Apeldoorn?

Mehry
nur
Re: U naar amsterdam, ik naar?
25 december 2008 23:31
hallo den wat denk je van veenendaal is erg bekend mooi stad om te wonen zullen we eens contakt kunnen nemen en even praten want ik ben met mijn 2kinderen met zeer grote spoed vanwege erge omstanigheden op zoek in en rond amsterdam naar een woningruil WIE OWIE kan mij hierbij helpen anderen mogen ook reageren of bellen
tel--0318823743-0629568099-----nurmus@live.nl
Re: U naar amsterdam, ik naar?
27 december 2008 20:09
Hallo Den,
Heb je al iets gevonden? Als niet, wat denk je aan Apeldoorn? Het is niet ver van het Paleis Het Loo en 15 min lopen naar het Centrum van Apeldoorn. Zeer rustige buurt.
Laat het weten, aub.

Groetjes,
Mehry
Jij naar Rotterdam ik Amsterdam.
29 december 2008 12:06
Hi,

ik woon in Rotterdam / Schiebroek een leuke rustige plek met heel groen.
Stad is voor mij met de tram maar een haltes.
Ik wil verhuizen omdat mijn dochter is verhuisd en ik mis haar heel erg en mijn kleinkinderen.
Als je interesse heb bel 06-81842334
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: