Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar amsterdam, ik naar?

Gepost door Den 
li
Re: U naar amsterdam, ik naar?
31 oktober 2009 13:36
beste Den

bewoon een 4kmr woning in Utrecht a/d Vecht. Tuin achter op t zuiden en tuintje voor, uitkijk over bootjes, vrij parkeren, 10 min station CS, 5 min station Zuilen. Huur 435€ via mitros wonen, v.a. 2 personen, alles zo'n beetje id buurt..
hoe komt t dat je woning nog steeds in aanbieding is?

vriendelijke groet en succes!

liz.
Re: U naar amsterdam, ik naar?
18 november 2009 17:09
Hallo den,

is vlissingen een optie? het betreft een 3kamer appartement in de binnenstad, 2 min van winkels strand zee boulevard bos.

intresse mail me dan chajah@zeelandnet.nl

gr charissa
Hallo ik heb ene mooie grote huis in wijchen naast nijmegen lekker rustig en een gezellige buurt en een grote huis met 3 kamer bijna alles is nieuw we wonen hier pas 6 maanden aleen we vinden het hier een beetje te rustig intresse ??

0617051121

of

0614959831
Re: U naar amsterdam, ik naar?
01 december 2009 19:35
Hoi,

Ik ben op zoek naar een leuke en fijne woning met tenminste 2 slaapkamers.
Het liefst een eengezinswoning maar het is geen pre. Het liefst iets met een tuintje.

Zelf heb ik hier 7 jaar met plezier gewoond maar door privé omstandigheden is het voor ons beter te verhuizen. Het gaat om de volgende woning:

Een mooie ruime maisonnette gelegen op de 2e etage via trappen te bereiken.
Begane grond: Hal naar de woonkamer 45m2 met open keuken en ruim balkon op het zuiden.
Er is een vaste open trap naar de 1e verdieping in de woonkamer.
1e verdieping : 2 vrij grote slaapkamers (20m2 en 1 met een schuin dak van 15m2)
Badkamer (6m2) en apart toilet. Berghok (3m2) en een dubbele overloop.
De toegang van de trap is afsluitbaar met een deur.
Aan de buitenzijde van het gebouw is beneden een eigen aparte berging voor o.a. fietsten e.d.
Omgeving : Groene rustige kindvriendelijke buurt met fijne buren.
Huurtoeslag mogelijk.
x openbaar vervoer (bus & trein) x scholen (basis/ voortgezet onderwijs)
x gezondheidscentrum & tandarts x dierenarts x kinderopvang
x parken & speeltuinen x klein & groot winkelcentrum x sportverenigingen
x snelweg x parkeergelegenheid x cafetaria x café

Heeft u interesse dan kunt u mij mailen angel.parfums@gmail.com
Groetjes,
Angie
Ja zeker!

Leuk huisje in Hoofddorp met 3 kamer woning (2 slaapkamers), op de 2e etage met balkon en cv.

Rustige buurt in elke wijk heb je een winkelcentrum, het ligt centraal vlakbij Schiphol en Amsterdam je hebt een treinstation in Hoofddorp genoeg openbaar vervoer.

Grote parken en meren heel gezellig en mooi in de zomer.

Ik hoor het wel!

Groetjes,

Najla
Re: U naar amsterdam, ik naar?
02 december 2009 22:40
Beste .....,

Ik heb een eengezinswoning in Egmond aan den Hoef (vlak bij zee) woonkamer, 3 slaapkamers, zolder, een voor- en achtertuin, Interesse?
Ik wil graag wat dichter bij Amsterdam wonen.....

Mvg
Aras
Re: U naar amsterdam, ik naar?
04 december 2009 22:24
hallo

bent u nog opzoek na een woningruil
ik heb een woning in amstelveen
groetjes
Re: U naar amsterdam, ik naar?
06 december 2009 00:05
Moestapha,
Wat voor een woning heb je? Waar van Amstelveen ligt het?
Welk deel van Amsterdam ben je op zoek?
Graag antwoord per mail: the_cutest_thing112@hotmail.com

Gr. Cher
Re: U naar amsterdam, ik naar?
06 december 2009 22:51
Hallo,

Wat voor woning heeft u in amstelveen?
Wij zijn met spoed op zoek naar een woning daar, wij bieden een 3kamer woning aan in Almere.

Gr
myrie
hai ik vroeg me af of je nog op zoek bent naar iets ik woon in baarn in een eengezinswoning het is een hoekhuis met drie kamers twee slaapkamers
heb je interesse reageer dan
hallo,ik heb het zelfde in Helmond.Als je interesse hebt kan je me mailen.Vriendelijke groet Lida
Re: U naar amsterdam, ik naar?
15 december 2009 03:44
Ik heb een leuke 2kamers woning in utrecht. Huur is 290. Ik hoor het wel van u, Groetjes Mark
Re: U naar amsterdam, ik naar?
15 december 2009 15:00
ik heb een 4kamerwoning in een flat in zeist in utrecht
Re: U naar amsterdam, ik naar?
20 december 2009 16:14
hoi

ik ben vast nummer 30065 die reageerd op je oproep tot woningruil. Ik woon in Enschede, in een supergroot appartement dichtbij het centrum. De woning is voorzien van een woonkeuken, een mooie laminaatvloer en is net geschilderd van binnen. Er zijn 2 slaapkamers aanwezig een grote en een kleinere.

Ook is er een ruiime schuur. Het appartement bevind zich op de 1e etage. J e bent op loopafstand van alle voorzieningen,, supermarkt, apotheek, centraal station etc.

Ik ben zeer geinteresseerd in je woning en wil je er 4000 euro op toe geven.

Ik hoop dat dit misschien een reden is om met mij te ruilen? Twente is trouwens prachtig, je hebt veel landerijen, bossen en recreatieplekken dichtbij Enschede.

groetjes Raymond
ray
Re: U naar amsterdam, ik naar?
20 december 2009 16:25
hoi

ik ben vast nummer 30065 die reageerd op je oproep tot woningruil. Ik woon in Enschede, in een supergroot appartement dichtbij het centrum. De woning is voorzien van een woonkeuken, een mooie laminaatvloer en is net geschilderd van binnen. Er zijn 2 slaapkamers aanwezig een grote en een kleinere.

Ook is er een ruiime schuur. Het appartement bevind zich op de 1e etage. J e bent op loopafstand van alle voorzieningen,, supermarkt, apotheek, centraal station etc.

Ik ben zeer geinteresseerd in je woning en wil je er 4000 euro op toe geven.

Ik hoop dat dit misschien een reden is om met mij te ruilen? Twente is trouwens prachtig, je hebt veel landerijen, bossen en recreatieplekken dichtbij Enschede.

groetjes Raymond
Re: U naar amsterdam, ik naar?
22 december 2009 16:41
Dag Den,
Ik zou supergraag naar Amsterdam west willen! Ik heb zelf een eengezinswoning (eventueel huursubsidie mogelijk).
Laat me aub weten wat je ervan vind.
Ps, ik kan je evetueel een geldbedrag bieden voor de ruil!
Groetjes Mirjam
Re: U naar amsterdam, ik naar?
23 december 2009 13:16
Hallo moestapha

Wat voor een huis heb je in Amstelveen
Wij hebben een 3 kamer woning met mega zolder in Amsterdam

Groeten Karin
Re: U naar amsterdam, ik naar?
30 december 2009 14:38
hoi,

ik woon in geldermalsen
ik heb een hoekhuis
4 kamers
waarvan 3 slaapkamers
tuin voor en achter
zolder
kindvriendelijk
leuke buurt
ik zou graag met uw willen ruilen

graag hoor ik van uw
hoi ik las dat een 4 kamer eengezinswoning in amsterdam west hebt welk gedeelte eigenlijk
ik heb een 5 kamer eengezins woning op ijburg als jij niet geintereseerdt bent in ijburg maby een 3 hoeksruil groetjes sihem je kunt me ook bellen 0624118197
Re: U naar amsterdam, ik naar?
12 januari 2010 21:42
Hallo.

Woon in Heiloo 2km van alkmaar in een heel mooi dorp.Het is een 3 kamerwoning waarvan 1woonkamer,1slaapkamer,1klein kamertje ,aparte keuken,douche toilet het is een 2etage woning waarvan ik op de beganegrond woon.Winkelcentrum op loopafstand,heilooerbos,strand 15min.met fiets,station veel groenvoorziening,station,openbaar vervoer vlakbij.Heb aan voor en achterkant een klein plaatsje waar je heerlijk kunt zitten in de zomer,aparte stalling voor fiets of brommer,veel parkeer gelegenheid voor de deur gratis.Misschien is het wat voor jou om te ruilen ik hoor het wel van je groetjes Mary
Re: U naar amsterdam, ik naar?
12 januari 2010 23:38
ik heb eengezinwoning in dronten vlakbij lelystad het is een leuke stad, het huis voorzient van 4 slaapkamers boven en woonkamer, keuken en bijkeuken beneden, het huis heeft grote achtertuin en voortuin, en voor de rest is nabij scholen en winkels.

heb je interesse mail mij.

goeten
Re: U naar amsterdam, ik naar?
12 januari 2010 23:38
Re: U naar amsterdam, ik naar?
13 januari 2010 08:47
ik woon in spijkenisse vlak bij rotterdam ik hoop dat het wat voor u is ik hoo rvan je
ik heb een leuk benden wonnigin met 4 kamer waar avn 3 ruime slapkamer is tuine schuur bad en keuken 1 10 min loop afsd grotte winkel centrum en cs winkels en bus haldt heel dicht er bij leuk buurt ie nw bouwen wil je meer weten neem kontak op ,,, wat ik wil 4 kamer flat in amsterdam west ! osdorp,, sloterdijk ,,gezenveld .. bosen lomer
hallo den ben je misschien geintresseerd in een 4kamer eensgezinswoning in almere buiten laat het me dan even weten groeten ria
Re: U naar amsterdam, ik naar?
25 januari 2010 16:29
ik zou graag naar amsterdam toe willen ik woon zelf zo'n15 km van hoorn en het zelfde van Enkhuizen
ik heb een vier kamer woning hoekwoning grote voor tuin en een ruime achter tuin van dertien meter lang en 6 en half meter breed en van de zolder kun je ook nog een kamer maken

tot horens Joke
Re: U naar amsterdam, ik naar?
26 januari 2010 00:20
wat dacht je van een heel leuk appartement in Antwerpen voor een 6 tal maanden?! ik ben op zoek naar woonplek van september tm mlaart 2010 in Amsterdam: Zelf woon ik in Antwerpen in een heel leuk karaktervol appartement!
Re: U naar amsterdam, ik naar?
26 januari 2010 15:21
Goedendag,

wilde u nog woningruil doen of inmiddels al voorzien???

Ik woon in het centrum van Bussum. Winkelcentrum, scholen, bos, hei, uitgaan, bushalte, 2 stations allemaal op loop/fietsafstand!!
Het betreft een appartement 2de etage. 20 vierkante meter woonkamer met keuken, kleine gang en ruime badkamer met toilet en wasmachine/droger aansluiting.

Woning is netjes onderhouden en sinds kort badkamer en gedeelte woonkamer geverfd. 1 Kleine slaapkamer ( wij slapen hier wel in met zijn 3en: een boxspring voor 2 pers, een tv, en een ledikantje vd baby!)

Een ruime parkeerplaats aanwezig, fietsstalling en berging. Je zit echt overal dichtbij en kunt overal heenlopen. Snelweg ben je binnen 5 min en kunt alle kanten op ( amsterdam, amersfoort, hilversum etc etc)

Huurprijs is 390 euro ( inc service kosten)

Hoor graag van u!
Gr Ufuk
Re: U naar amsterdam, ik naar?
26 januari 2010 19:42
Hallo

Bent u geintresseert in een 3 kamer apartament in diemen-noord??
en wat is u huurprijs???
Re: U naar amsterdam, ik naar?
28 januari 2010 14:26
Ik heb een kleine eengezinswoning (hoekwoning) met een tuintje aan het water.
2 slaapkamers, berging en zolder zonder vaste trap.
Tussen Alkmaar en Purmerend.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: