Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar amsterdam, ik naar?

Gepost door Den 
Re: U naar amsterdam, ik naar?
29 december 2008 13:58
schubertlaan 5 kamerwoning in delft minimaal drie personen jammer genoeg. ik zoek woonruimte in amsterdam voor mijzelf maar omdat me kinderen komen logeren die elders wonen heb ik niks aan mijn 5 kamerwoninkje. het is vierhoog achter en geen tuin wel een tennisbaan vlakbij en het zwembad om de hoek en een overdekt winkelcentrum etc.
Re: U naar amsterdam, ik naar?
29 december 2008 14:02
schubertlaan 137 vijfkamerwoning 06-27886922 in delft ruilen voor een twee of drie of vier kamerwoning in amsterdam. minimaal 3 personen voor mijn vijfkamerwoning. begin een commune in mijn woning of kom met twee kinderen. wie wil mijn woning ruilen voor een woning in amsterdam?????????? mijn hele familie woont in amsterdam en ik heb geen binding met delft.
Re: U naar amsterdam, ik naar?
29 december 2008 14:47
telefoon 0627886922 ik heb voor minimaal drie personen een vijfkamerwoning in Delft ik ben alleen omdat mijn kinderen elders wonen, bij de papa. Ik zoek een een of twee of 3 of 4 kamerwoning zodat mijn kinderen bij me kunnen komen logeren. maar in amsterdam ben ik al blij met elke woning. ik woon in het buitenhof naast een zwembad, tennisbaan en overdekt winkelcentrum. de huur is 560 euro per maand. huursubsidie = 200. Schubertlaan vier hoog. Al mijn familie wooont in Amsterdam.
Re: U naar amsterdam, ik naar?
29 december 2008 14:53
beste.... ik heb een vijf 5 kamerwoninkje in buitenhof, delft. vier hoog geen bovenburen groot balkon op zuid, erg lichte woning. er moeten minimaal 3 personen wonen maar ik woon er alleen. de huur is 560 euro. mijn telefoon nummer is 27886922, mijn email adres sjschuurman@live.nl of wereldreizigster@hotmail.com. of diamondgold@hotmail.com
Re: U naar amsterdam, ik naar?
29 december 2008 14:56
0627886922 sjschuurman@live.nl of wereldreizigster@hotmail.com ik heb te ruil een 5 kamerwoning, voor minimaal 3 personen. in delft. ik wil naar amsterdam.
Re: U naar amsterdam, ik naar?
29 december 2008 14:58
ik heb een 5 kamerwoning vier hoog geen bovenburen in delft. 0627886922 sjchuurman@live.nl.
Re: U naar amsterdam, ik naar?
29 december 2008 15:07
0627886922 sjschuurman@live.nl of wereldreizigster@hotmail. ik heb een 5 kamerwoning in delft vlakbij den haag en rotterdam. er moeten minimaal 3 personen wonen zegt de woningbouwvereniging. ik ben alleen en zoek woonruimte in amsterdam. ik wil niet meer in delft wonen. ik wil terug naar amsterdam . als u woonruimte in amsterdam hebt bel me dan a.u.b. groetjes.
Re: U naar amsterdam, ik naar?
02 januari 2009 22:47
Ik heb iets leuks voor je in de stad groningen.
3 kamers en tuin balkon op het zuiden rustige omgerving 5 min lopen van een park.
I ga studeren in Amsterdam ik op zoek naar eeenn woning in Amsterdam

groeten Anna
Hallo samantha

Waar wat voor woning heb je in Amstelveen
En waar wil je heen verhuizen

Wij hebbben een 3 kamer etage woning in Amsterdam oud-zuid

Groeten Karin
Hallo,

Ik heb een 4 slaapkamer woning in Kampen ( Overijssel )
Ik hoor graag van u.

Groetjes,
RS
Wij wonen in een heerlijk apartement op de churchilllaan. In een zogenaamde Berlage bouw.Jaren 30.

Ons huisje is 75 m2. We hebben een woonkamer die uit twee delen bestaat en ongeveer 35 m2 is. Eenvoudig een extra slaapkamer van te maken.
Daarnaast aan de achterkant een hele zonnige slaapkamer, een dichte keuken, en een hele grote badkamer. Met douche, bad en wastafel.
Tussen de slaapkamer en de 2e huiskamer zit een kamertje waar we nu een werkkamer van hebben gemaakt, maar door de
gipsmuurtjes eenvoudig te wijzigen is. ( is al eens eerder gedaan) Er is een grote inbouwkast voor wasmachine en vriezer, en 1 verdieping boven ons een aparte afgeloten
berging.
Over de hele achterkant is een balkon met balkon kast, en de badkamer heeft hier openslaande deuren naartoe.

We wonen hier heerlijk, maar zijn beide mensen van buiten de stad en missen een tuintje.
Den
Re: U naar amsterdam, ik naar?
13 januari 2009 16:56
Hallo Marjolein,

Kan je mij mailen op gibral@live.nl

Ik heb wel interesse.

Ben alleen nog op zoek naar een woning binnen amsterdam.

Groeten
nur
Re: U naar amsterdam, ik naar?
17 januari 2009 22:40
hallo is er iemand die naar veenendaal wilt verhuizen mijn woning is helemaal met laminaat gelegd een grote woning een prachtige dorp dicht aan de bosrand 5 min.fietsen station centrum alles op zeer korte loopafstand heel groenrijke stad wil je meer weten kun je mij gerust bellen ik zoek een wonig in amsterdam amstelveen mag ook als het maar dicht aan amsterdam ligt gr.mvr.cihan 0318823746-0629568099 nurmus@live.nl driehoeksruil mag ook
Hallo, wij willen graag met deze reageren op je aanbod . Wij hebben in de aanbieding twee huizen
1 in Eersel Tussen 20 min en half uurtje Belgische grens richting Antwerpen, en Eindhoven ....
Het Huisje in Eersel; 2 redelijk grote slaapkamers boven op zelfde etage tweede toilet en badkamer met mogelijkheid plaatsen ligbad ,vaste trap naar zolder met dak raampje. Is derde slaapkamer van te maken erg ruim. Beneden Mooie grote huiskamer met kast inbouw voor eventueel voorraad.
Leuke keuken met uitzicht op straatkant. Woonkamer ligt vrij van straat geen hinder; mooie grote raam met uitkijk op leuke tuin ,extra berging tussen woonkamer en tuin.Ps goed onderhouden en; Er is in de tuin ook een schuur.!! Er is een achterom.!! Ruime hal met binnenkomen. Dicht bij bushalte markt, winkelstraat, in bosrijkeomgeving ,kindvriendelijk, park , scholen,enz. Voor gezellige mensen!!!???
Tweede is huisje in Eindhoven strijp...
Uitvalswegen naar Den Bosch belgie Maastricht, dicht bij centrum. Erg bosrijke omgeving Twee grote parken ; En 1park met dieren op nog geen 5 min lopenafstand.....Dicht bij grootste fitniscentrum van Nederland ook op loopafstand. Vele ict bedrijen van Philips zijn er in de buurt... EXTRAS :Voetbalstadium Philips, Sportparken,Universiteiten ,Fontys ,Bushalte in de straat+_ 7 min lopen van klein treinstation beukenlaan. Zwembaden schaatsbanen uitgaanscentra enz...En nu het huis.........!!
Boven 3 slaapkamers badkamer met douche, Zolder is door mij zelf dicht gelegd is een goede berging.
Achter grote tuin drie terasjes en veranada. Grote voortuin waar eventueel een carport gemaakt mag worden. Hoekhuis. Schuur. Tegenover woning geen huizen maar groen. ..
Woonkamer is +_ 25 m2 ,keuken langwerpig en lange hal. Op deze manier kan je een leuke keuze maken. Tussen de twee huizen......
ToT horens of tot schrijfs 0615515583_ mariannedehaasster@gmail.com -----sjlomoan@live.nl

.
n
Re: U naar amsterdam, ik naar?
03 februari 2009 16:00
hoi den ik heb erge interesse in jou woning wat denk je van veenendaal centraal mooie stad aan de bosrand
nur
Re: U naar amsterdam, ik naar?
19 februari 2009 18:20
hoi den is veenendaal niks voor jou ligt erg centraal ik woon heel dicht bij het station dicht bij het bos mooie stad is veenendaal
ik wil graag vanwege omstandigheden naar amsterdam of richting den haag rijswijk leiden en noem maar op in die omgeving wie wil er met mij ruilen bel mij alsjeblieft dan mvr.cihan 0318823743-0629568099
Re: U naar amsterdam, ik naar?
22 februari 2009 15:45
hoi ik woon ook in amsterdam 3 kamerwoning ben je geinterseert dan hoor ik je gr
nur
Re: U naar amsterdam, ik naar?
03 maart 2009 18:27
hoi laila ik woon in veenendaal is dat mischien iets voor jou erg mooi stad dicht aan de bosrand
ik woon in een hele grote flat 4 kamers grote balkon hele huis is met laminaat gelegd verf is nog nieuw meteen beneden zijn scholen en speeltuinen supermarkt centrum station bushaltes alles op zeer korte loopafstand huur met toeslag plus stookkosten 280,- euro wat vind je ervan ik zoek met spoed een woning in amsterdam bel mij als je interesse hebt gr.mvr.cihan 0318823743-0629568099
nurmus@live.nl
niek
Re: U naar amsterdam, ik naar?
03 maart 2009 21:46
marjolein Schreef:
-------------------------------------------------------
> Wij wonen in een heerlijk apartement op de
> churchilllaan. In een zogenaamde Berlage
> bouw.Jaren 30.
>
> Ons huisje is 75 m2. We hebben een woonkamer die
> uit twee delen bestaat en ongeveer 35 m2 is.
> Eenvoudig een extra slaapkamer van te maken.
> Daarnaast aan de achterkant een hele zonnige
> slaapkamer, een dichte keuken, en een hele grote
> badkamer. Met douche, bad en wastafel.
> Tussen de slaapkamer en de 2e huiskamer zit een
> kamertje waar we nu een werkkamer van hebben
> gemaakt, maar door de
> gipsmuurtjes eenvoudig te wijzigen is. ( is al
> eens eerder gedaan) Er is een grote inbouwkast
> voor wasmachine en vriezer, en 1 verdieping boven
> ons een aparte afgeloten
> berging.
> Over de hele achterkant is een balkon met balkon
> kast, en de badkamer heeft hier openslaande deuren
> naartoe.
>
> We wonen hier heerlijk, maar zijn beide mensen van
> buiten de stad en missen een tuintje.


hoi marjolein,,,,

ik las dat je op zoek bent naar een woning met een tuintje....?

is almere haven misschien wat..???

mocht je interesse hebben. mail even naar huizenruil@live.nl voor eventuele vragen..

mvg,
niek
Hallo,

Ik heb een mooie flat die ik wil ruilen. Het uitzicht is mooi,rustig en met bomen, plantsoentje voor.
De flat is pas gerenoveerd. Nabij zee, bos en duinen. Het is in Heemskerk, openbaar vervoer in de buurt, makkelijk te komen vanaf de snelweg. Ik heb foto's die ik op kan sturen. Er zijn 2 ruime balkon met houten vlonders. De reden dat ik wil ruilen is dat ik graag in Amsterdam wil wonen, het liefst in West.
Misschien hoor ik van je.

Groeten,

Mirjam Lakenman
Ik heb een nieuwbouwapp. van 80m2, waarvan 2 slaapkamers en 1 woonkamer met open keuken in de aanbieding.

Interesse?? Mail mij; m.fraenk@gmail.com
Re: U naar amsterdam, ik naar?
17 maart 2009 14:15
Ik heb iets heel leuks in de aanbieding: het gaat om een mooie 3-kamerflat 2 hoog in Heemskerk aan de noordkant vlakbij bos, duinen en zee.
Er zijn 2 balkons met houten vlonders.

Mirjam Lakenman
Hallo,

Bent u geinteresseerd in een eensgezinswoning in Dronten (vlakbij Lelystad)? Het is een mooie nieuwbouwwonign (2007) met veel groen en villa's in de buurt..

ik hoor het wel.

groetjes
ik heb een leuke eengezinswoning in haren 3 km van groningen
fnj
Re: U naar amsterdam, ik naar?
06 april 2009 10:42
hoi,

ik heb een woning in helmond (10 min. van eindhoven)

is dit mss iets voor u? interesse mail me dan stuur ik u meer info over de woning.

(en zijn het grote slaapkamers)
Re: U naar amsterdam, ik naar?
11 april 2009 15:48
hallo,
een vraagje...ben je misschien geintereseerd in een eengezinswoning in arnhem?
groetjes sara
Re: U naar amsterdam, ik naar?
12 april 2009 10:45
hoi samantha ik heb een woning in west 4kqmer eengezinswoning ik ben wel geintreseert in amstelveen..
hoeveel kamers he je en wat is de huur?
Beste .....,

Ik heb een eengezinswoning in Rosmalen (vlak bij den Bosch), 3 slaapkamers, zolder en een tuin op het zuiden. Interesse?

Ineke Marsman
Ik heb iets hartstikke leuks voor je;
ik woon in Apeldoorn ( groene, bosrijke met dorpsmentaliteit kleine stad) en ik wil dolgraag verhuizen naar Amsterdam
De flat waarin ik woon is op de tiende verdieping en een hoekwoning. Een rustige galerij. ( met lift)
Van alle gemakken voorzien; scholen, bibliotheek, winkelcentra,busverbinding, treinstation ( 10 minuten lopen), centrum is op een half uur loop afstand, tien minuten fietsen of met de bus.
Apeldoorn heeft een gezellig uitgaanscentrum en is een culture plek, denk aan het Loo en de Apenheul.
De flat heeft drie slaapkamers, een grote woonkamer en keuken, badkamer met douche.
Is twee jaar geleden gerenoveerd en heeft dubbele beglazing.
Ik hoop dat het leuk genoeg voor je is.
Groetjes.
Goedemiddag ik heb een eengezinswoning in den bosch wijk de haren met 2 slaapkamers grote woonkamer en bergzolder en tuin
en waar in rosmalen staat uw huis?ik reageer maar want snapte het niet helemaal omdat er amsterdam bij staat?email mij anders maar maloureplay@hotmail.com met vriendelijke groet malou
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: