Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar de Pijp (53m2), ik naar iets groters met zwangere vriendin! smiling smiley

Gepost door Alaye 
AANGEBODEN
Ik heb in de aanbieding een heerlijk tweekamerappartement (53m2) in de Pijp, net achter de Albert Cuypstraat. Lichte woonkamer met veel ramen van 18m2, slaapkamer 14m2, ruime badkamer en fijne keuken. Op de eerste verdieping, balkon van 6m2 met uitzicht op een groen pleintje met speeltuin. Appartement is ruimtelijk en licht, in prima staat, heb er naar volle tevredenheid 10 jaar gewoond. Geen geluidsoverlast, gewoon prettig wonen in gewilde buurt. Huurprijs is 635euro.

GEZOCHT
Omdat mijn vriendin zwanger is zijn we op zoek naar een iets groter huis (liefst met tuin of in ieder geval balkon) met liefst 2slaapkamers. Omgeving Oost, Centrum of Noord (iets anders mag ook als de deal goed is). Maximale huurprijs rond de 900 euro.

Ik hoor graag Uw reacties, vriendelijke bedankt!
Ik bied een luxe nieuwbouwwoning van 110 m2 op de Henk Henriëtstraat in Overtoomse Veld aan. Nét buiten de Ring, maar op loopafstand van Mercatorplein en Jan Evertsenstraat en vlakbij het Rembrandtpark.
Drie slaapkamers (1 van 16 m2, 1 van 19 m2 met inloopkast van 4 meter diep, 1 van 13 m2), luxe badkamer met ligbad en douche, twee toiletten, woonkamer met open keuken van 29m2, groot terras van 24m2 en apart opberg/wasmachinehok. De huurprijs is € 980. Plus overdekte parkeerplaats (in garage) voor € 50eu per maand.
Toegang op begane grond met eigen voordeur. Centrum binnen een kwartiertje fietsen. Met OV makkelijk te bereiken (metro, bus, tram op loopafstand). De buurt wordt door nieuwbouw steeds populairder onder jonge gezinnen, stelletjes en starters. Ruil mogelijk per 1 september.

Foto's zijn op mijn Facebookpagina te vinden: [www.facebook.com]

Als jullie interesse hebben ontvang ik van jou ook graag foto's!
Mijn mailadres is jasmijnvankatwijk@gmail.com

Ik hoor graag van je of je geïnteresseerd bent.

Vriendelijke groeten,
Jasmijn van Katwijk
Re: U naar de Pijp (53m2), ik naar iets groters met zwangere vriendin! smiling smiley
08 juli 2015 14:01
Bovenstaande reactie stuurde ik zonder account, maar dit is mijn account van Wisselstart. Ik ben ook per mail te bereiken via jasmijnvankatwijk@gmail.com
Re: U naar de Pijp (53m2), ik naar iets groters met zwangere vriendin! smiling smiley
14 juli 2015 07:50
Aanwezig: cv, lift, balkon,2 berging, douche, bad

Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels parkeergelegenheid, park/groenvoorziening
Ik bied een 3 kamer woning aan in Amsterdam-ijburg. Woning heeft twee slaapkamers, grote huiskamer met openkeuken. De huiskamer komt uit op een ruim balkon. De woning heeft een grote douche en een aparte wc. Ook is er een opbergruimte voor de wasmachine . Woning heeft 2 berging
Prive parkeerplaats , Huursubsidie is mogelijk voor deze woning. Woning is tiptop in orde en kan zo worden betreden. Allen natuurlijk sociale huurwoningen.
Ik ben op zoek naar 3-kamer in Amsterdam Centrum en rondom
woningruil adv 376704
Re: U naar de Pijp (53m2), ik naar iets groters met zwangere vriendin! smiling smiley
19 augustus 2015 20:55
Ik woon in amsterdam noord (tuindorp oostzaan).
Woon vlakbij het ndsm.
Mijn woning is 100 m2 heb een grote tuin op het zuiden, aan een bokkenparkje.
Het is een lekkere rustige buurt met vriendelijke buren.
Mijn huis beschikt over 3 slaapkamers een box een balkon op het zuiden, een ligbad en een wc boven, en een wc beneden.
Het is vrije sector en helaas is het te duur in mijn eentje om te betalen dus zoek wat goekopers.
Ik betaal per 1 juli 2015 € 906,14,- per maand.
Hoop wat van u te horen.

E mail: illylaarhoven@hotmail.com

Mvg ilona van laarhoven
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: