Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

AMSTERDAM - AMSTERDAM

Gepost door AT 
AT
AMSTERDAM - AMSTERDAM
09 juli 2015 15:26
Stadsdeel/wijk: Amsterdam centrum, de Pijp
Straat: Sint Willibrordusstraat
Soort woning / woningtype: Etagewoning / Portiekwoning
Etage: 1e verdieping
Aantal kamers: 2
Waarvan slaapkamers: 1
Woonoppervlak: tot 50 m2
Huur: € 501,-
Servicekosten: € 33,-

Samen met mijn vriend woon ik al geruime tijd in het centrum (de pijp) op de Sint Willibrordusstraat. Zijstraat van de van populaire van Woustraat en de Ceintuurbaan en ook vlakbij het Sarphatiepark de Amstel en het Amstelstation. We wonen hier heel graag en hebben ook best wat geïnvesteerd om er een mooi plekje van te maken. Vorig jaar is er nog geschilderd en hebben we er een mooie nieuwe vloer met houten toplaag in laten leggen. Toch willen we nu wat groter gaan wonen want in januari verwachten wij ons eerste kindje.

We zijn op zoek naar een woning met in ieder geval één extra slaapkamer of ruimte waar we een extra slaapkamer zouden kunnen realiseren. We staan open voor woningruil in Amsterdam Oost, Noord, West, Zuid, Centrum.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/07/2015 15:28 door AT.
Re: AMSTERDAM - AMSTERDAM
13 juli 2015 14:06
Beste AT
ivm sheiding ben ik op zoek naar een kleinere woning in Amsterdam.
ik heb te ruilen - een ruime pas nieuwe woning in Osdorpplein buurt.
100 vkm, 3 kmrs , 2 slaapkamers, balkon, 3 hoog, lift, vloerverw.
850 euro p/m service kosten - 50 euro.
meer info via e-mail
Ik
Re: AMSTERDAM - AMSTERDAM
14 juli 2015 00:43
Ik ben juist op zoek naar een grotere woning want ga binnenkort trouwen woon in Amsterdam west bij de erasmuspark in de buurt en mijn woning is een 3 kamer woning ben eventueel bereid om bepaalde spullen van mijn achter te laten voor de nieuwe bewoner.
Re: AMSTERDAM - AMSTERDAM
26 juli 2015 17:31
Beste,
Wat een leuke straat! Ik woon zelf in de Rivierenbuurt en wil graag kleiner wonen. De straat is rustig en heeft veel groen. Het is een kindvriendelijke buurt. Mijn appartement is 100 m2 en heeft een groot balkon aan de achterzijde. De woning bevind zich op de eerste verdieping. Heeft een grote woonkamer met glas in lood deuren, 2 slaapkamers, badkamer, keuken, berging etc.
Het is een fijne plek om te wonen met een goede lichtval.
De prijs bedraagt 1500 euro.
Groet jade
Re: AMSTERDAM - AMSTERDAM
19 augustus 2015 20:50
Ik woon in amsterdam noord (tuindorp oostzaan).
Woon vlakbij het ndsm.
Mijn woning is 100 m2 heb een grote tuin op het zuiden, aan een bokkenparkje.
Het is een lekkere rustige buurt met vriendelijke buren.
Mijn huis beschikt over 3 slaapkamers een box een balkon op het zuiden, een ligbad en een wc boven, en een wc beneden.
Het is vrije sector en helaas is het te duur in mijn eentje om te betalen dus zoek wat goekopers.
Ik betaal per 1 juli 2015 € 906,14,- per maand.
Hoop wat van u te horen.

E mail: illylaarhoven@hotmail.com

Mvg ilona van laarhoven
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: