Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

WONINGRUIL AMSTERDAM- AMSTERDAM

Gepost door ahmed 
WONINGRUIL AMSTERDAM- AMSTERDAM
13 augustus 2015 22:38
hallo ik heb een Leuke 3 kamer woning in Amsterdam, in een leuk kindvriendelijke buurt. centrum makkelijk te bereiken met openbaar vervoer. in de buurt van scholen, winkels , speeltuin. het is een rustig buurt. Het huis heeft cv / 2 Slaapkamers, wc en douche apart. Ik heb een grotere woning nodig wegens gezinsuitbreiding.

k zoek leuke eengezinswoning met gewenste oppervlakte boven de 60+ .. . woonhuis of etagewoning . En A U B niet in oost, noord of zuid. maar amsterdam west of nieuw west
Re: WONINGRUIL AMSTERDAM- AMSTERDAM
16 augustus 2015 13:20
Hoi,

wat is u huur van uw woning??

Waar ligt uw huis in Amsterdam??

Vind u ook goed in Uithoorn te wonen, ik heb 4 ruime kamer woning op de 1e etage met lift en trap, cv, balkon, gratis parkeren, winkels, scholen en openbare vervoer op loop afstand.

Uithoorn is een rustig omgeving en kindvriendelijk buurt het is fijn om te wonen, met een gezin is het beter dan in Amsterdam te wonen.

Uithoorn ligt tussen Amstelveen en Aalsmeer dichtbij Amsterdam

Ik hoor nog wat u vind

Met vriendelijke groet,

Airien
Re: WONINGRUIL AMSTERDAM- AMSTERDAM
16 augustus 2015 16:53
sorry maar in verband met school voor de kinderen wil ik niet buiten Amsterdam wonen.
mvg
goede avond, waar ligt uw huis in amsterdam ? ik woon in osdorp een bushalt naar osdorp centum groot huis maar ook 3 kamers 2 groot slaap kamers woning meer dan 60+ meer flat met 2 liftten woning met 2 WC meer informatie bel graag naar =0614841488 bedankt.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: