Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U AMSTERDAM IK????

Gepost door chantal 
U AMSTERDAM IK????
22 augustus 2005 07:14
ik heb een mooi huisje met 3 slaapkamers, grote bad kamer met bad en wc! mooi woonkamer met grote keuken half open, tuin op het zuiden, mooi uitzicht op de tuin want het lijkt net of je in de natuur zit. bergingsruimte.balkon ook op het zuiden, rustige kinder vriendelijke omgeving, openbaarvervoer. alles is net opgeknapt door de woningbouw! de huur is 650 euro HET IS TUINDORP OOSTAAN, IN ASTERDAM
Re: U AMSTERDAM IK????
25 augustus 2005 13:21
Hi
I have big house in Groningen ,eengezins house,rent 512 euro per month,quiet saved area ,I am looking for big house too any where near to Rotterdam about 50 km possible,but eengezins house with garden or begane grond with garden.
yalheraky@hotmail.com
chantal schreef:
>
> ik heb een mooi huisje met 3 slaapkamers, grote bad kamer met
> bad en wc! mooi woonkamer met grote keuken half open, tuin op
> het zuiden, mooi uitzicht op de tuin want het lijkt net of je
> in de natuur zit. bergingsruimte.balkon ook op het zuiden,
> rustige kinder vriendelijke omgeving, openbaarvervoer. alles
> is net opgeknapt door de woningbouw! de huur is 650 euro HET
> IS TUINDORP OOSTAAN, IN ASTERDAM
Re: U AMSTERDAM IK????
28 augustus 2005 13:18
Ik heb een 3 kamer woning in lelystad...1 hoog...2 balkons...wc douche apart..half open keuken..en in een rustige buurt...nabij openbaar vervoer en een supermarkt en 15 min loopafstand van het centrum
Re: U AMSTERDAM IK????
31 augustus 2005 14:45
Hallo,

Wil jij ruilen in met een woning in Amsterdam?
Ik heb een 2 kamer woning in Amsterdam-Noord met een tuin vlakbij de pont.
Indien je interesse hebt??

Bedankt.chantal schreef:
>
> ik heb een mooi huisje met 3 slaapkamers, grote bad kamer met
> bad en wc! mooi woonkamer met grote keuken half open, tuin op
> het zuiden, mooi uitzicht op de tuin want het lijkt net of je
> in de natuur zit. bergingsruimte.balkon ook op het zuiden,
> rustige kinder vriendelijke omgeving, openbaarvervoer. alles
> is net opgeknapt door de woningbouw! de huur is 650 euro HET
> IS TUINDORP OOSTAAN, IN ASTERDAM
Re: U deventer ik amsterdam
05 november 2008 13:12
heb een mooi 3 kamerappartement in Deventer blakbij de ijsselkade.2 slaapkamers grote hal, berging met nieuwe cv ketel (HR), voortuin, gratis parkeren en neiwue keuken, net geschilderd van buiten en binnen,


ik zoek iets in amsterdam

raymond
0641512108
Re: U AMSTERDAM IK????
10 november 2008 18:56
WIj hebben een 2 kamer woning met balkon in Delft, in de gewilde buurt Wippolder. Op loopafstand van het centrum en nog geen 5 minuten fietsen van het station. Woonkamer met open keuken, badkamer met wasmachine aansluiting, slaapkamer, balkon met berging en een gedeelde schuur. De huur is 399 inclusief.

Vind je dit misschien iets?
Re: U AMSTERDAM IK????
12 november 2008 22:10
Beste Chantal.

ik wil dichter bij mijn moeder wonen en momenteel woon ik in een 2kamer woning in de wijk Meent in Amstelveen.
Laat me weten als je interesse hebt. De woning is 58m2 groot en heeft een open keuken. De huur is laag.

groet,
Samantha
Re: U AMSTERDAM IK????
12 november 2008 23:49
hoi,
ik heb in nijmegen een eengezinswoning huur is 503 euro is een driehoeksruil ook mogelijk want ik zou wel 1op 1 willen maar de huur is van jouw woning te hoog voor mij.

zelf zoek ik regio Amsterdam noord holland flevoland utrecht amersfoort apeldoorn,dus ook kleinere dorpen in die regio.
ik hoor graag van je bellen kan ook nr 0653299388
groet marcel
s
Re: U AMSTERDAM IK????
24 november 2008 15:00
Ik heb een 3 kamer etagewoning in Almere-Haven
Grote woonkamer, surfstrandje aan de achterzijde
huur 430 euro


Intresse ? mail naar kieta09@hotmail.com
Re: U AMSTERDAM IK????
03 december 2008 16:10
hoi wij hebben een grote 5 kamereengezins woning 20 minuten van zaandam en nog geen kwartier met de auto naar amsterdam
wij wonen in wormerveer noord het is een hoek woning met 4 slaapkamers je kunt er zo in als het je smaak is je kan mij ook belen als je intressen heb op 0620065767 vriendelijke groeten marion
nur
Re: U AMSTERDAM IK????
25 december 2008 23:56
hallo waar in amsterdam woont u en bent u nog steeds op zoek als u nog op zoek bent ik ook laat het mij even weten of bel mij alstublieft ik woon in veenendaal in een flat met bewakingscamera erg netjes nette buurt supermarkt 100 meter verder meteen beneden scholen station en centrum op loopafstand en bossen na 5 min. rijden erg mooi en ideaal om te wonen mooi stad dus ik ben vanwege omstandiheden met scheiding met zeer grote spoed op zoek WIE OWIE kan mij hierbij helpen 0318823743--0629568099 nurmus@live.nl
nur
Re: U AMSTERDAM IK????
27 december 2008 11:01
hoi wil je nog woningruil doen want ik verheug me erg op jou woning waar zoek jij precies een woning laat het mij weten dan hoef ik er ook niet voor niks er op te wachten want de buurt waar jij woon wil ik ook heel graag naartoe wanwege dringende situaties heb ik er haast bij dus ik zou het fijn vinden als je iets van je laat horen dank je wel alvast mvr.cihan nurmus@live.nl
0318823743---0629568099
Re: U AMSTERDAM IK????
29 december 2008 15:47
Geachte heer, mevrouw,

Naar aanleiding van uw advertentie wil ik bijdeze reageren op uw woning.

Ik heb zelfs een 4 kamer eengezinswoning met zolder in lelystad huur €499,- met huursubsidie €246,08.
de woning heeft een totale opp. vlkt 86m2.
Parkeergelegenheid voor de deur, voortuin en achtertuin, schuur.
Scholen en winkels super de boer 5 min op loopafstand.
Kindvriendelijke omgeving en rustige buurt.

Mocht u wellicht interesse hebben, dan hoor ik het graag van u.

Groet,

Monique
nur
Re: U AMSTERDAM IK????
31 december 2008 14:21
hallo waar wilt u een woningruil doen want ik woon in veenendaal en ik ben met zeer grote spoed op zoek naar een woning in emsterdam amstelveen en omgeving wie kan mij hierbij helpen wie heeft er anders interesse in veenendaal ligtcentraal erg mooi stad om te wonen wie wil neem kontact op met mij --nurmus@live.nl 0318823743--0629568099
Re: U AMSTERDAM IK????
01 januari 2009 17:18
Hallo,

Wat denkt u over Apeldoorn? Hele nette huis (flat-galerei), 1-hoog, huur is 425 euro,
3 slk, balkon, een ruime berging in de kelder. Zeer rustige buurt, kindervriendelijk,
15 min. vanaf het centrum.

Nogmaals veel geluk in het nieuwe jaar!

Met vriendelijke groeten,
Mehry
fnj
Re: U AMSTERDAM IK????
06 april 2009 13:36
hoi,

ik heb een woning in helmond (10 min. van eindhoven)

is dit mss iets voor u, interesse mail me dan even dan geef ik u meer info over mijn woning.

gr
Re: U AMSTERDAM IK????
22 mei 2009 11:28
met spoed wil ik verhuizen naar amsterdam ik heb eengezinswoning in breda mij huis bestaat uit grote zolder met vaste trap
3slaapkamers douche cv woonkamer met kleine berging, geslote keuken 2voor en 8ertuin met schuur, in de tuin heb je volop zon en de 8ertuin is ongeveer 11meter lang. in de voortuin kan je auto voor de deur parkeren, voor meer info kunt u mij bellen op 0659080418
groetjes meetje
Re: U AMSTERDAM IK????
22 mei 2009 11:47
Hallo,

Bent u geïnteresseerd in een eensgezinswoning in Dronten, vlakbij Lelystad?

Groet,

Marjan
Re: U AMSTERDAM IK????
21 juni 2009 09:19
Dag Meetje,

Heb een woning in Amsterdam Centrum. Het staat in een uniek hofje bij de Mauritskade. Twee kamers, tuin, keuken, toilet, badkamer en huur is 156,00 p/maand.

Bij interesse hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groet,

Sabrina Wakker
0650496901
3 slaapkamers zolder keuken voor en achtertuin met schuurtje en kind vriendelijk omgeving
ik heb een eengezins woning in almere buiten 3 slaapkamers zolder voor en achtertuin met schuur kind vriendelijk omgeving
Re: U AMSTERDAM IK????
23 juli 2009 10:16
Hallo Chantal

Ik heb interesse in jouw woning en wil heel graag met je ruilen
Ik heb zelf een mooie grote hoek eengezinswoning
met 4 slaapkamers waarvan 1 op de zolder (vaste trap)
voor en een grote achtertuin in Eindhoven
Voor meer informatie kan je mij bellen
mijn telnum is 06-33100214
groetjes
Sara
Re: U AMSTERDAM IK????
03 september 2009 20:38
Hallo Chantal,

Bij deze JA IK WIL thumbs up Jouw woning klinkt voor mij als dé woning die ik zoek.
Ik heb zelf een schitterende ruime flatwoning in Ede, die het ook absoluut waard is om in te wonen.
De drie ruime slaapkamers zijn niet alleen een verademing, maar het uitzicht vanuit de woonkamer is een en al groen.
De keuken die een waar panorama uitzicht over Ede bied als de ruimte heeft voor een ware keukenprinses.
Een ruime badkamer en bergingkast.
Ik hoop dat je wat van je laat horen als het jouw ook mooi in de oren klinkt.

Vriendelijke groeten Rianne
Re: U AMSTERDAM IK????
29 september 2009 18:55
Beste,

Wij een jong gezin hebben zeer interesse in uw woning. Wij bieden een ruime 4kamerflatwoning op de 6e etage aan in een zeer bosrijke omgeving in Zeist. Zeist ligt op 10 minuten afstand af van Amersfoort.Nabij op 3 min afstand ligt er een kleine winkelcentrum met o.a. super de boer, blokker, kruidvat, een apotheek en een chinees restaurant. Op 2 min afstand staan er 2 bushaltes richting Amersfoort en Utrecht. Op steenworp afstand is er een basisschool.

De woning heeft:

-een grote woonkamer
- een grote slaapkamer
- twee "kleine"slaapkamers
- een aparte keuken-een ruime balkon met een prachtig uitzicht op de bosrijke omgeving.
- Voor de flat ligt er een zeer ruime parkeerdek waar u uw auto gratis kunt parkeren.

De huur bedraagd: 630 euro inclusief water, gas en stookkosten. Wij horen graag van u of u interesse heeft.

Met vriendelijke groet,

Thierry & Sylvia

E-mail: thierry2008@live.com
Re: U AMSTERDAM IK????
30 september 2009 19:36
Wij wonen in almere stad en willen graag ruilen.
Het is een 3 kamer flat vlakbij scholen en parken. vlak bij bus en treinstation met genoeg gratis parkeer gelegenheid en hartje winkel centrum op loopafstand. De woning is 75m2 en is een portiekflat op de 2e verdieping. Omdat het laagbouw is tot 3 hoog is er geen lift aanwezig maar het trappen
huis naar boven is goed to
egankelijk.
De huur prijs is 471,= en eventueel is huur subsidie ook mogelijk.
Adres gegevens: Allendestraat34,1314SE Staatsliedenwijk in Almere-Stad.
mij telf 0611206362
Re: U AMSTERDAM IK????
25 oktober 2009 09:08
Hallo mevrouw,

wat zoekt u precies? wij hebben een portiekwoning in de banne

Aangeboden: 3 kamer portiekwoning ( 70 m2 ) op de 2e etage in Amsterdam noord, wijk de Banne.Balkon over de breedte van de woonkamer, 5 meter. Rondom de woning is een park met veel ruimte,groen en vrij parkeren voor de deur. Winkelcentrum Ankerplaats is op loopafstand ( 2 min), zo ook openbaar vervoer richting het centrum van Amsterdam. De huur van de woning is 404 euro per maand. De woning is in goede staat, opgeknapte badkamer en toilet, laminaatvloer,keuken met inbouwapparatuur.


mvg
C. van Rijn
Re: U AMSTERDAM IK????
17 november 2009 18:17
Hallo Chantal

Zoek je nog steeds een woning? ik heb een 3 kamerappartement in vlissingen zeeland met 2 balkonnen op het zuiden 1 via de woonkamer te betreden met twee openslaande deuren. het andere balkon is boven waar tevens de 2 ruime slaapkamers zijn, berging in woonkamer met deur ruime openkeuken met aansluiting voor afwasmachine, afzuigkap toilet beneden, ruime douche schuur tevens 5 min van winkels strand zee openbaar vervoer kortom alles binnen handbereik bouwjaar 1983 vorig jaar is er een nieuwe keukenblok geplaatst, en er is opnieuw beneden in de woonkamer keuken en hal geverfd.

graag hoor ik van u

groeten charissa
Re: U AMSTERDAM IK????
17 november 2009 19:42
Leuke flat op 2e verdieping. Op loopafstand van het centrum, c.s., bushalte, scholen, gezondheidscentrum etc. Parkeergelegenheid voor de deur. Afgesloten gallerij, intercom met camera, zodat je altijd kunt zien wie er voor de deur staat (zonder de deur open te hoeven doen). Drie-kamerflat met aparte eetkamer (eventueel kan hier een slaapkamertje van worden gemaakt).
Re: U AMSTERDAM IK????
23 november 2009 20:07
ZANDVOORT!!

Wij hebben een 4 kamer huurflat met lift in ZANDVOORT, op de 2e etage met balkon.
Aparte wc, douche,ruime woonkamer met woonkeuken. Grote berging beneden.
Goed onderhouden,netjes!
Op 10 minuten loopafstand van het strand en op minder dan 5 minuten sta je in de duinen!!
Kindvriendelijke buurt! Bushalte om de hoek plus klein winkelcentrum met dokter tandarts apotheek en supermarkt.

Graag horen we wat van je!
Re: U AMSTERDAM IK????
23 november 2009 20:46
ik woon in middelburg het is ongeveer een uur en een kwartier naar rotterdam en breda etc en een half uur naar bergen op zoom

ik heb een mooie eengezinswoning vorig jaar voorzien van kunstofkozijnen een nieuwe badkamer toilet en keuken ( alle tegels zijn marmer glans met sierstrip zwart/grijs/zilver behalve in de keuken dan is het marmer zonder glans en strip op de vloer liggen overal donkere antracieten vloertegels in de keuken badkamer en wc,.. de wc is voorzien van een inbouw toilet en de keuken is antaciet met rvs




in de hele woning ligt laminaat (ahorn )
de woning is helemaal opgeknapt drie slaapkamers en een vlizotrap naar zolder deze staat bij mij altijd open omdat dit onze vierde slaapkamer is er ligt nieuwe vloerbedekking en de wanden zijn helemaal gedicht en gewit slaapkamer waardig dat zeker maar geen vaste trap 1 wat kleinere slaapkamer twee ruime slaapkamers
achtertuin met schuur en een voortuin

onze wijk is groen en kindvriendelijk de straat/wijk bestaat uit koop woningen en huurwoningen
op tien minuten afstand van de stad en het station in een half uurtje ben je op het strand (verschillende stranden )

achter ons is het nieuwe mortiere gebouwd de mortiere is een familie vertier met sport zolas fitness golfen een mini pretpark e.d je kan het misschien op internet opzoeken aan de andere kant ligt een woonboulevard met een tuincentar mediamarkt praxis leenbakker kwantum gamma etc etc


op 5 minuten afstand van het huis (niet eens ) is er een groot park met een grote speeltuin en verschillende velden
er is een school (2 ) een kinderopvang en creche op dezelfde afstand
ook de apotheek en de dokter is om de hoek
wij wonen aan een klein winkelcentrum : kruidvat marskramer lidl em-te (gewone supermarkt ) gall en gall bakker fruit/groente boer
een bloemenzaak een kapper en een snackbar


de huur is 557 euro huursubsidie mogelijk !


bij intresse mail me op sunshine10@live.nl
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: