Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Is er iemand die naar Alkmaar wil?

Gepost door Daf 
Daf
Is er iemand die naar Alkmaar wil?
07 augustus 2010 22:31
Ik woon zelf in Winkel en heb mensen uit Alkmaar bereid gevonden met mij te ruilen. Die mensen wonen in een grote flat op 9 hoog in Alkmaar.
Ik ben op zoek naar een eengezinswoning met minimaal 3 slaapkamers en het liefst ook een zolder. Mijn voorkeur gaat uit naar Apeldoorn, Amersfoort, Leusden, Ede, Wageningen, Veenendaal, Barneveld en Oosterbeek. Mocht u iets anders in de aanbieding hebben hoor ik het graag en kan ik kijken of dat ook binnen mijn mogelijkheden ligt. U kunt mij mailen op daffie3@hotmail.com. Ik kan u dan in contact brengen met de mensen in Alkmaar voor meer info over hun woning.
Is er niemand die interesse heeft. Het gaat om een ruim 4-kamerappartement op de 9e verdieping. Je hebt dan mooi uitzicht over Alkmaar. De woning ligt dichtbij winkels, centrum, scholen, kinderdagverblijf, bos, strand en belangrijke uitvalswegen. Over de hele woning ligt laminaat en heeft ruime slaapkamers. Beneden is een ruime berging aanwezig. De wc, badkamer en keuken zijn recent gerenoveerd. De huur bedraagt €380,- en de servicekosten €143,-. Wie o wie heeft er interesse. Het mag ook een ruime flat zijn in bovengenoemde plaatsen. U kunt mij mailen naar daffie3@hotmail.com
watvind u van epe 3slaapkamers of brummen 4slaapkamers
Hoi Fatma,

Kun je mij misschien mailen voor meer informatie? Mijn emailadres is daffie3@hotmail..com.
Re: Is er iemand die naar Alkmaar wil?
04 september 2010 14:04
alloo,


ik ben taiba en heb u advertentie gezien op woningruil, en heb er interssese ervoor.

ik woon zelf in een etagewoning op 3 hoog, k heb 3 slaapkamers + een hele hele grote zolder. 2 balkons een ruime woonkamer, in de omgeving bushatels, winkels, scholen en parken. ik woon in de buurt kooimeer vlak bij de Tip Top snackbar. het is een hele leuke buurt om te wonen, alleen zijn wij met 5 personen en als u snapt is dit huis veel te klein..

als u interesse heeft mail me dan z.s.m. terug s.v.p. m.v.g. taiba Lach met open mond
Hoi Taiba. Het gaat om een driehoeksruil. Ik wil zelf niet naar Alkmaar namelijk. Ik ben echt op zoek naar iemand in de buurt van de veluwe. Hoop dat u snel iemand anders vindt om mee te ruilen.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: