Ruilen
22 februari 2018 20:23
Aangeboden:Heerlijke rustig gelegen lichte 3 kamerwoning 60m2 op de 3de etage met mooi uitizicht op sportvelden, gelegen in Geuzenveld eendracht woning heeft cv, ruime keuken, ruime berging....kale huur, SUBSIDIE MOGELIJK
Aangeboden:Heerlijke rustig gelegen lichte 3 kamerwoning 60m2 op de 3de etage met mooi uitizicht op sportvelden, gelegen in Geuzenveld eendracht woning heeft cv, ruime keuken, ruime berging....kale huur, SUBSIDIE MOGELIJK
Re: Ruilen
23 februari 2018 21:57
Ik ben geïnteresseerd in een mogelijke woningruil. Ik heb een ik heb een woning in amsterdam noord 3 kamers.
S.A
Re: Ruilen
24 februari 2018 00:03
Dag ik heb interesse in uw woning. Ik zou met u willen ruilen ik heb een 2 kamer appartement in Bussum.
Re: Ruilen
02 maart 2018 16:49
Beste,

Ik ben geinteresseerd in een woningruil. Aangeboden:
Het is een mooie, en voor Amsterdamse begrippen, relatief middel-grote woning (45m2). De woning is dichtbij het centrum gelegen en met het OV uitstekend te bereiken. Ook bevindt de woning zich in een zeer rustige straat met een steenworp afstand van het prachtige Westerpark. Voor contaxt graag een makltje terug!
Re: Ruilen
03 maart 2018 03:25
Ik heb een twee kamer woning van 40 vierkantemeter
Met voor en achtertuin gratis parkeer voor de deur 150 meter van winkelcentrum amstelplein 15 minuten rijden naar amsterdam west
cis
Re: Ruilen
05 maart 2018 10:05
eensgezinswoning met voor- en achtertuin in Amsterdam Nieuw-West. Kindvriendelijke buurt met scholen en alle voorzieningen in de buurt. Heerlijk wonen voor gezinnen.
Ik ben op zoek voor een man 70+ naar en woning, liefst gelijkvloers en in Nieuwsloten. Wie wil er ruilen?

Ik kan maximaal 600,-- per maand betalen voor de huur.
hoii, ik zou graag willen ruilen met jou woning! ik zit in amsterdam slotervaart nabij het
olvg west-ziekenhuis in een flat op 6hoog met lift !! heerlijk uitzicht balkon in woonkamer met een 2kamerwoning.apart keuken, douche en wc uiteraard
een berging op begande grond, loopafstand 5min van marcatorplein..
Re: Ruilen
15 mei 2018 02:03
Hi, ik wil wel ruilen zit in het centrum bij het Waterlooplein 2 kamers 3 hoog een hele mooie buurt en gezellig!!
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: