Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil van Amsterdam oud west naar Amsterdam Noord

Gepost door Ghz 
Ik heb een 3 kamerwoning in Amsterdam oud west( De baarsjes). Ik ben op zoek naar een minimaal 3 kamerwoning in Amsterdam Noord. Het gaat om een sociale huurwoning. Voor meer info kan je me mailen.

Gr
hoi mijn client heeft een vier kamer woning in amsterdam noord, vlakbij het waterlandplein (2 min loopafstand). Geen lift en op drie hoog, de woning is 66m2. Twee balkons en een grote eetkeuken. Het is goed onderhouden. Douche en toilet apart. Graag zouden wij indien interesse informatie willen over uw appartement.
met vriendelijke groet samatha ruijtenberg
@ruijtenberg ik heb een grote woning ook in amsterdam noord heeft u een nieuwbouw bij het waterlandplein
Hallo!

Ik las zojuist in je oproep op wisselstart dat je op zoek bent naar een ruimer appartement in Amsterdam Noord.Nu wil het zo dat ik juist op zoek ben naar iets kleiners en goedkopers. Wellicht kunnen we elkaar van betekenis zijn?

Wat gegevens over dit appartement: een mooi, ruim nieuwbouw appartement op 1 hoog aan de Hammarbystraat (naast de Adam toren en het EYE museum) van 85m2 met een royale woonkamer, balkon, 2 slaapkamers, badkamer en aparte wc, 3 bergingshokken en een parkeerplaats in de parkeergarage die tevens ruimte biedt aan een overdekte fietsenstalling. Kale huurprijs is €1285,- p mnd. Om het appartement te kunnen overnemen moet je aan inkomenseis voldoen. Voor 1 persoon is de salaris eis een totaal bruto jaarinkomen (incl vakantietoeslag etc) 47x de kale huurprijs. Voor 2 personen is de eis 70x de kale huurprijs.

Stuur me even een mailtje als je interesse hebt.. In dat geval ben ik uiteraard ook erg benieuwd naar je woning.

Vriendelijke groeten,
Hoi ,
Wij wonen in Amsterdam noord vlakbij het winkelcentrum Buikslotermeerplein , 3 kamerwoning op de begane grond.
Wij zouden graag naar Amsterdam west willen verhuizen. Heeft uw nog intresse dan horen wij het graag.

Mvg
Hoi ik zie zojuist je reactie ik heb een 2 kamer sochalet huurwoning in Amsterdam west heeft u nog interesse hoor ik graag van u

MVG

0687716885
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: