Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

ik naar amsterdam u naar hoofddorpsmileys with beer

Gepost door ismail 
ik woon eengeziens woning met vier slaapkamers een grote woonkamer ,kale huur 627,alles u will meer informatie kunt mij bellen.gr
Beste Ismail,

Ik woon in amsterdam osdorp in een flat met 3 kamers ik ben ook op zoek naar een grote woning kunnen we even afspreken mijn nummer is 0626938180
Groet, Akif
-------------------------------------------------------
> ik woon eengeziens woning met vier slaapkamers een
> grote woonkamer ,kale huur 627,alles u will meer
> informatie kunt mij bellen.gr
beste akif, ik zoek 3 slaap kamers en een woonkamer, wij zijn 3 personen, succes veder zoeken.
beste ismail

ik woon in amsterdam-noord. Ik heb gallerijwoning met 4 kamers op de tweede etage ( er is een lift aanwezig). Een woonlocatie perfect voor een jong gezin. Als u ook interesse heeft kunt u mij bellen op 0641043080
beste Tahir,Ik will liever amsterdam oost,zuid of west,niet amsterdam noord of zoudoost,success met veder zoeken,gr
ismail Schreef:
-------------------------------------------------------
> beste akif, ik zoek 3 slaap kamers en een
> woonkamer, wij zijn 3 personen, succes veder
> zoeken. Bel me deze email is niet meer active 0648707058
Ik woon op IJburg een pracht van een woning appartement uitkijk op zee en op hele stad nieuwbouw heeft u ook nieuwbouw
beste souhail, hoe veel kamers is u woning,en hoe veel is de kale huur.grtjes
HALLO ISMAIL, ik ben heden ik woon in amsterdam centrum ,ik heb 3 slaab kamers mooi woninng,ik wil graag buiten amsterdam.
Adje.
Re: ik naar amsterdam u naar hoofddorpsmileys with beer
10 mei 2017 20:02
Zoekt u groter of kleiner woning buiten Amsterdam
Hoi,
Ik woon en oud zuid ik heb drie Kamers.
Heft u interesse?
ik heb 3 slaapkammer en woonkamer nodig. wij zijn 3 personen. scusses met zoeken
wie will mijn ruilen,ik woon eengezienswoning ,met 5 kammers, ik will graag naar amsterdam,
Ik heb een 3 kamer woning in Amsterdam oost.. De woning is opgeknapt kortom je hoef niks aan de woning te doen.
Wie wil er ruilen. Ik wil groter wonen
Waar wilt u heen..
beste karima, ik zoek zelf een grote woning met 3 slaap kamers,well in amsterdam,successes met zoeken.
ismail Schreef:
-------------------------------------------------------
> ik woon eengeziens woning met vier slaapkamers een
> grote woonkamer ,kale huur 627,alles u will meer
> informatie kunt mij bellen.gr


Amsterdam zuidoost 4 ruime kamer woning iets voor u
beste pietje,nee, niet amsterdam zuid oost en noord , bedankt . gr
Ik heb een 3 slaapkamer appartement (sociale huurwoning)in Amstelveen, vlakbij het winkelcentrum en de tram/metro.
beste Es ,bedankt voor u reactie,maar niet naar amstelveen,gr
Beste,

Ik heb een 4 kamer woning in bos en lommer tussen de 50 en 75 m2 wel zonder lift op de 3e etage. In jou woning heb ik interresse. Ik ben namelijk zsm op zoek naar een lagere woning ivm medische omstandigheden. Het huis is goed onderhouden en heeft een leuke buurt. Bos en lommerplein is op 2 minuten loopafstand en je hebt tram en busverkeer op 2 minuten loopafstand.

Mocht u ook geinterresseert zijn zou ik dit graag telefonisch met u willen bespreken.

Hopend op een spoedig antwoord.

Mvg,

S. Erdemir
Beste,

Wij hebben een nieuwbouw woning met 4 kamers en een eethoek achter osdorpplein.
Ik ben geinteresseerd, zou je misschien fotos kunnen mailen of een plattegrondje?

groet

miryam
Mooie 1gezinswoning nieuwbouw in hoofddorp te ruil met vloerverwarming en meganische ventilatie,dus koele woning al is het 35gr!wij bieden 3slaapkamers en 1woonkamer met open keuken erbij,helemaal boven bij de overloop een ruimte van 3bij2 kan je bed in zetten of kast/was ophangen,bouwjaar 2020.op de tudorpark in een nieuwe wijk.prachtige omgeving met lieve buren huur€663.
Wegens werk en familie willen wij terug naar amsterdam 1gezinswoning het liefst met 4slaapkamers of 3slaapkamers met zolder.
Graag in de aker/nieuwsloten/badhoevedorp/slotervaart/osdorp/huur niet hoger dan €700 sociale huur.
Bel me op dit nr:06-59045381.
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: