Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

5 KAMERS WONINGRUIL IN AMSTERDAM NIEUW-WEST

Gepost door Mousa1601 
5 KAMERS WONINGRUIL IN AMSTERDAM NIEUW-WEST
05 mei 2015 18:13
Ik heb een mooie woning met tuin in osdorp die ik graag wil ruilen voor een andere woning in Amsterdam west

Aanwezig: cv, box, berging, mechanische ventilatie, terras/tuin , gratis parkeren, Ondergrondse parkeergarage appart te huur   

Voorzieningen in de buurt:bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels, restaurants 

 Inbegrepen in de huidige huur van €640euro :kabel en satelliet en service kosten en de huur inclusief

Omschrijving van mijn woning: Het is een mooie 5 kamers maisonnette woning in osdorp met gratis parkeren voor de deur en een parkeergarage onder de woning als je er bij wilt huren moet niet is niet verplicht
mijn woning hebt eigen ingang beneden water/meterkast /wc /hal en keuken met een mechanische ventilatie en een trap naar een grote woonkamer en een terras/tuin met een gezamenlijk tuin en in de woonkamer heb je een trap van de woonkamer naar boven met vier slaapkamers en een grote douche met wc met een mechanische ventilatie en een berging aanwezig voor wasmachine en droger en andere berging voor je spullen en een ruime box onder de woning is ook groot en parkeergarage als je erbij wilt huren het is een mooi buurt met 5 minuten heb je stadspark en je bent met tien minuten op osdorp plein en winkels in de buurt op pietercallandlaan en scholen en opvang en openbaar vervoer met vijf minuten lopen heb je lijn 1 halte hoekenes en je kan makkelijk alle kanten richting de aker en richting nieuwe sloten en je kan lopend of fietsen en auto en openbaar vervoer  

Ik wil graag een 5 kamers woning waarvan 4 slaapkamers en woonkamer met een etage woning met lift of begane grond of maisonnette woning of gelijksvloers en met of zonder tuin in omgeving Amsterdam west en ik hoop dat u reageert op mijn advertentie u krijgt altijd antwoord terug of bellen mag ook op mijn mobiel nummer 0681447890 of emaillenbbekkaoui@live.nl  mvrg bouchra



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/05/2015 10:11 door Mousa1601.
2 kamer woning in geuzenfeld
Huur:430euro

BELONING 5000 EURO
Re: 5 KAMERS WONINGRUIL IN AMSTERDAM NIEUW-WEST
17 mei 2015 19:25
Hoi Albert
Bedankt voor je reactie sorry maar ik zoek in omgeving slotervaart en een 5kamers
Woning ik hoop dat u een andere woningruil vind
Met vriendelijke groetjes bouchra
Wilt u niet in IJmuiden wonen en ik heb eengezinswoningen met voor en groot achter tuin gratis parkeren vlakbij het strand in het centrum van IJmuiden
Mooie 1gezinswoning nieuwbouw in hoofddorp te ruil met vloerverwarming en meganische ventilatie,dus koele woning al is het 35gr!wij bieden 3slaapkamers en 1woonkamer met open keuken erbij,helemaal boven bij de overloop een ruimte van 3bij2 kan je bed in zetten of kast/was ophangen,bouwjaar 2020.op de tudorpark in een nieuwe wijk.prachtige omgeving met lieve buren huur€663.
Wegens werk en familie willen wij terug naar amsterdam 1gezinswoning het liefst met 4slaapkamers of 3slaapkamers met zolder.
Graag in de aker/nieuwsloten/badhoevedorp/slotervaart/osdorp/huur niet hoger dan €700 sociale huur.
Bel me op dit nr:06-59045381.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: