Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Aangeboden 4 kamerwoning in Amsterdam Nieuw Sloten, gevraagd 4 kamer woning in Amstelveen, Aalsmeer, Uithoorn

Gepost door Cludes 
Hallo lezers,

Ik wil graag met mijn twee jongens Amsterdam verlaten. Wij wonen in Amsterdam Nieuw sloten in een 4kamer benedenwoning met een voortuin (veel zon). De woning was ooit een woning voor een mindervalide waardoor alles groter is dan standaard (badkamer, wc, deuren etc.). oppervlakte ongeveer 100m2. Wij zoeken weer een 4 kamer woning in Amstelveen, Uithoorn of Aalsmeer maar wel binnen de grenzen van een sociale huurwoning.

Groet,
Cludes



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/09/2015 10:08 door Cludes.
hallo ik ben lavdija ik heb een woning in noord amsterdam met 3 kamers benedenhoek woning de huur is 560 pm als je wilt kunnen wij gaan ruilenje kan me bellen 0633474120
Hey Cludes,

Ik heb een ruime 3 kamerwoning in Amstelveen.
Als je interresseerd bent hoor ik het graag.

Groet,

hanane
Hi cludes ik woon een hele goede buurt in hoofddrop,wel eengeziens huis met 4 slaapkammers,omtadt mij kinderen al groot zijn en naar amsterdam verhuizden wil ik ook verhuizen,hebt u intresse in hoofddorp,bel mij op dit nummer 0617125620,grtjes asali.
Goedenavond ik wil graag met je ruilen ik heb een eensgezins woning in Saendelft (Zaanstad) 15 min van Adam vandaan (10 jr oud ik ben de 1e bewoner) 140 m2, 3 verdiepingen. Beneden verdieping: woonkamer, open keuken, toilet
1e verdieping 3 slaapkamers,badkamer met douche & bad & toilet
2e verdieping grote zolder over de lengte vh huis die ook als kamer zelfs 2 kamers kan worden gebruikt. Er is een optie via de woningbouw een dakkapel te laten plaatsen dan gaat de huur 40€ omhoog. Dit is een sociale huurwoning dus de mogelijkheid voor huursubsidie. De tuin 11 bij 4 meter. In een kindvriendelijke buurt met winkels, scholen, gezondheidscentrum en de trein op 7 min lopen en 2 min fietsen die je in 15 min op Adam centraal station zet. Ik zit 10 min van Castricum strand vandaan. Ik woon 15 min van Purmerend vandaan, Zaandam 10 min hier vandaan. Het is een heerlijke splinter nieuwe wijk die super kind vriendelijk is. Laat maar weten of je een keertje wil komen kijken
Gr Karin
Goedemiddag, ik wil graag met u ruilen. Ik woon in Saendelft (zaanstad) 15 min van adam vandaan in een eengezinswoning van 140 m2., 3 verdiepingen. Het huis is uit 2005 ik ben de 1e bewoner. Beneden verdieping huiskamer open keuken toilet en een tuin van 11 meter diep en 4/5 meter breed. Op de 1e verdieping heb ik 3 slaapkamers en een badkamer met toilet douche en appart daarvan een bad. Op de 2e verdieping is een zolder over de gehele lengte van het huis deze (kan) wordt gebruikt als slaapkamer, er zijn dus al 4 slaapkamers. Er is via de woningbouw de optie om op zolder een dakkapel te laten plaatsen, dan gaat de huur 40€ omhoog en zou je met heel veel gemak 2 hele ruime kamers kunnen maken. Het is een sociale huurwoning dus huursubsidie mogelijk. Ik woon 10 min van castricum strand , 10 min van zaandam centrum en 15 min van purmerend vandaan. Je bent met 7 min lopen bij het station en die zet je met 15 min op adam centraal station. In de wijk zijn scholen winkelcentrum en gezondheidscentrum. Het is een super kindvrienlijke buurt. Als je intersse hebt kan je me bellen om te komen kijken
06-499 30 354
Ik heb je hierboven een bericht gest (Saendelft) nog even mijn telnr hierbij
06-499 30 354
Hallo heb een woning in Amsterdam oud-zuid stadionbuurt 4 kamers
Hoi cludes ik heb een woning in kudelstaart gemeente aalsmeer interesse? bel mij 0638395120 grortjes
Hoi ik heb een woning in kudelstaart gemeente aalsmeer interesse? ???? Bel mij 0638395120
Kamer s 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me algemeen meer foto st zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim opgezette Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin Eerste verdieping overloop vier slaapkamers badkamer met douche en wastafel In de achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing
ik zoek wonen amsterdam sloterdijk geuzenveld west ik zoek allen beneden woning met tuin en huur niet hogerdan 600 3/4 kamer woning Terug
bel mij 0687132308
Goedemorgen ik wil graag woning ruilen met u . Maar mijn woning is 3 kamers graag een reactie gr
Ik woon in Amstelveen sportlaan 4 km wooning
0639096401
Kamer 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim
Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing0687132308
interesse in 4 kamers woning , 1ste verdiping , amstelveen ?
Hi,

Ik heb een leuke ruime 4 kamer eengezinswoning met grote tuin en zolder in Uithoorn.

Als u interesse heeft laat het me dan aub weten?

Thanks!
5 kamer in Zaandam met tuin tussenwoning groote woning meil eylulsuna@live.nl
Beste....,

Ik heb een vierkamer beneden woning in Amstelveen.
Huur 600
Bij interesse kunt u contact opnemen: sjoerdie@tele2.nl

Vriendelijke groet,
Sjoerdie
Goedemorgen,

Iemand geinteresseerd in een 4 kamer maissonette woning op 3 hoog in Amsterdam West? (Tollensstraat/Kinkerstraat)

Top locatie!

Groeten, Evelien
Cludes Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo lezers,
>
> Ik wil graag met mijn twee jongens Amsterdam
> verlaten. Wij wonen in Amsterdam Nieuw sloten in
> een 4kamer benedenwoning met een voortuin (veel
> zon). De woning was ooit een woning voor een
> mindervalide waardoor alles groter is dan
> standaard (badkamer, wc, deuren etc.). oppervlakte
> ongeveer 100m2. Wij zoeken weer een 4 kamer woning
> in Amstelveen, Uithoorn of Aalsmeer maar wel
> binnen de grenzen van een sociale huurwoning.
>
> Groet,
> Cludes

Heeft u inmiddels al een woning gevonden?
Beste Cludes,
Ik zag u advertentie voorbij komen.
Zelf woon ik in Kudelstaart (Aalsmeer)
Ik heb 4 kamer woning en het is een eengezinswoning.
Ik heb 3 slaapkamers en een vaste trap naar zolder. Je kan de evt als slaapkamer gebruiken.
Badkamer met een douche en een lig bad. In de achtertuin nog een extra schuurtje.
Je kan gratis parkeren voor de deur, zowel achter, voor en aan de zijkant.
Bushalte erg vlakbij. Winkelcentrum is 2 minutenlopen.
Kindvriendelijke buurt en Scholen ook heel erg dichtbij, is lopend makkelijk te doen.

Ik hoor graag van u!

Mvg,
Khadija
06-40862950
Beste Cludes,
Ik zag u advertentie voorbij komen.
Zelf woon ik in Kudelstaart (Aalsmeer)
Ik heb 4 kamer woning en het is een eengezinswoning.
Ik heb 3 slaapkamers en een vaste trap naar zolder. Je kan de evt als slaapkamer gebruiken.
Badkamer met een douche en een lig bad. In de achtertuin nog een extra schuurtje.
Je kan gratis parkeren voor de deur, zowel achter, voor en aan de zijkant.
Bushalte erg vlakbij.
Winkelcentrum is 2 minutenlopen.
Kindvriendelijke buurt en Scholen ook heel erg dichtbij, is lopend makkelijk te doen.

Ik hoor graag van u!

Mvg,
Khadija
06-40862950
Beste cludes,

Is de woning nog beschikbaar?

Met vriendelijke groet,

Mohamed
0619389051
hoi ik heb mijn woning al geplaatst. u kunt zelf zien.
ambriuslaan 4 kamers woning, 3e etage.
u kunt mij mailen op jadoegar420@yahoo.com
Goeiedag,

Ik heb een ruime 4kamer nieuwbouw woning in Amsterdam Noord. Oppervlakte is 85m2 met lift, grote eetkeuken en vloerverwarming.
Leuke omgeving in Nieuwendam vlak naast een winkelcentrum en scholen op loopafstand.
Ik wil graag ruilen met een 4kamer woning in Amsterdam nieuw-west. Iemand geinteresseerd? bellen kan op: 0644470000

Groeten,
Abdel
Hi. In welke wijk woont u? Ik heb eventueel interesse. Zelf heb ik een 4 jamer woning in amstelveen. Super centraal gelegen vlakbij stadshart amstelveen.
Mocht je vragen hebben kun je mij contacteren.
hoi ik wil graag ruilen heb een groot 3 kamer woning met een groot balcon alles is groot heb een jongen en een meisje en wil niet dat ze samen slapen in osdorp op de overleg nette buurt met nieuwbouw woningen woon rustig alles is op loop afstand en veilig voor kinderen
Heeft u interesse in Badhoevedorp, een eengezinswoning..

Mvg,
N
nai heeft u interesse in 3 kmr beneden huis met tuin in Hilversum? smiling smiley
Beste culdes,ik woon in Hoofddorp,een gezienswoning met 5 kamers,alles u intersse hebt mag u mij bellen ,tel,0617125620.grtjes.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: