Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

grote 5 kamerappartement (nieuwbouw) in Amsterdam de Pijp voor benedenwoning in Amsterdam de Pijp

Gepost door Fatima1966 
grote 5 kamerappartement (nieuwbouw) in Amsterdam de Pijp voor benedenwoning in Amsterdam de Pijp
06 september 2015 21:58
Ik wil mijn mooie grote 5 kamer appartement (3e etage) inruilen voor een mooie benedenwoning. Appartement is gelegen in Amsterdam de Pijp, de populaire straat Van Ostadestraat.
Het appartement heeft een grote moderne keuken, een gang met in totaal 5 kamers.

Het is erg fijn wonen in deze sociale huurwoning. Echter, vanwege medische redenen zoek ik een mooie benedenwoning in De Pijp, Amsterdam met bij voorkeur 4 kamers.
GOEDE MORGEN FATIMA.

IK HEB 5 KAMER BENEDENWONING IN IJ BURG.
IS DAT WAT VOOR U?
Re: grote 5 kamerappartement (nieuwbouw) in Amsterdam de Pijp voor benedenwoning in Amsterdam de Pijp
07 september 2015 23:27
is de woning beneden woning wAT IS DE HUUR
Ik heb een knusse eengezinswoning in noord! 3 slaapkamers en zolder en giga tuin. Is dat wat? Groetjes Cheyenne

Ps wil graag naar oudzuid of ijburg
Re: grote 5 kamerappartement (nieuwbouw) in Amsterdam de Pijp voor benedenwoning in Amsterdam de Pijp
08 september 2015 15:24
De huur is 600
En
Het is 3 hoog
Mvg.
Ik heb ren gelijkvloerse 4
Kamerwoning in hartje Jordaan, met balkon en binnentuin
Re: grote 5 kamerappartement (nieuwbouw) in Amsterdam de Pijp voor benedenwoning in Amsterdam de Pijp
29 september 2015 18:34
Hoi,
Ik heb een leuke woning in Amsterdam Noord. Ik heb 4 kamers waarvan 3 slaapkamers, een ruime woonkamer met open keuken en eetkamer, een balkon, aparte w c en douche, een opberg kamer en 2 boxen. Mijn woning is op de derde verdieping met lift. ik woon in een kindervriendelijke buurt, achter mijn huis zijn er een school een winkel centrum voor het huis. Central station is 10min met de fiets, er rijden bussen voor het huis. Als u interesse hebt dan kunt u mij bereiken op deze nummer 0686227469.



groetjes Ikran
Ik woon in Saendelft (Zaanstad) 15 min van Adam west vandaan eengezinswoning (10 jr oud 1e bewoner) 140m2, 3 verdiepingen: Beneden verdieping: woonkamer, open keuken, toilet
1e verdieping: 3 slaapkamers, badkamer met douche, apart bad & toilet
2e verdieping grote zolder over de gehele lengte vh huis die ook als kamer kan (wordt) worden gebruikt. Er is een optie om via de woningbouw een dakkapel te plaatsen dan gaat de huur 40€ omhoog en kan je vd zolder met gemak 2 zeer grote slaapkamers maken. Tuin 11 bij 5 meter. In een kindvriendelijke buurt met winkels, scholen, gezondheidscentrum en de trein op 5 minuten loopafstand die je met 15 min op Adam centraal zet. Ik woon 15 min van Castricum strand vandaan.
Belderokkies@hotmail.com
MET SPOED GEZOCHT

WIJ HEBBEN EEN 3KAMER BEGANE GROND WONING IN AMSTERDAM NOORD MET VOOR EN GROTE ACHTERTUIN HET IS EEN SOCIALE HUURWONING VAN STADGENOOT HUUR 600.WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR EEN APPARTEMENT WONING MET 4 KAMERS BUITENOM ZUIDOOST ZIJN ALLE WIJKEN BESPREEKBAAR.VOOR MEERDERE INFO KAN JE BELLEN 06 59003738
Hello
Ik heb en mooie eengezinswoning in Unique buurt in Amsterdam noord
1033HV met Vooren achtertuin , 3 verdieping
Als u bent geïnteresseerd laat me weten
Vriendelijk groetjes
Hallo ik heb een ruim 3 kamerappartement in de pijp met lift is dat miss wat?
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: