Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar een nieuwbouw 3 kamer appartement in Geuzenveld!! Wij naar een 4 kamer eengezinswoning in Rotterdam, Hilversum, Amsterdam!

Gepost door Boutaina 
Hierbij bied ik mijn 1 jaar oude 3 kamer appartement aan.
De woning ligt in een kindvriendelijke buurt.
Winkels, scholen en openbaar vervoer en snelweg op loopafstand.

De woning heeft 2 slaapkamers, grote woonkamer openkeuken.
De woning is voorzien van vloerverwarming.


Ik wil graag een eengezinswoning met 3 slaapkamers! ! Heb je geen 3 slaapkamers reageer aub dan niet!

Zoals aangegeven graag in de volgende steden: Amsterdam, Rotterdam, Hilversum of Almere.

Ik zie graag jullie reacties tegemoet.
Appartement mag ook!!
Staat u ook ooen voor een 5kamer masionette 90m2

3ruime en 1kleine slaapkamer.

Woon in amsterdam reigersbos.
HEB EEN GEZIENS HUIS IN HILVERSUM, WIL GRAAG AMSTERDAM MET VRIENDELIJK GROET RIA HOOR HET VAN UW
Hoi ik woon in Rotterdam ik ben op zoek naar ruilen in Amsterdam ik heb 3kamers woning , allas je wel dan welkom
Goedemiddag

Is de woning nog beschikbaar voor ruilen. Ik heb een mooie grote woning met 4 slaapkamers in Nesselande, Rottterdam. wat is de huur die u nu betaalt?
Ik hoor het graag. Mooie dag.
Gisela
06-16287239
Hoi,

Wat is de huurprijs??

Ik heb 4 ruime kamer woning galerijflat met lift en trap, cv, balkon, berging op de begane grond, winkels, scholen en openbare vervoer op loop afstand. 4 jaar is het gerenoveerd alles is op nieuwe staat, zoals: dubbelbeglazing, nieuwe keukenblok, badkamer betegeld, nieuwe deuren.

Uithoorn is fijn om te wonen, rustig omgeving en kindvriendelijk buurt en veel groen.

Uithoorn is dichtbij Amsterdam en Amstelveen, Aalsmeer

Ik hoop dat u dit ook goed vind om in Uithoorn te wonen.

Groet,

Airien

mijn telefoonnummer 06-845 44 972 of email: ajagdew@hotmail.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: