Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Amsterdam benedenwoning ruilen voor benedenwoning

Gepost door Wendell 
Amsterdam benedenwoning ruilen voor benedenwoning
06 juli 2015 20:10
Te ruil : Een 2 kamer benedenwoning in Amsterdam Oud Zuid /De Pijp. Oppervlakte 65m2. Eigen ingang, Zeer ruime woonkamer met een houtenvloer, één slaapkamer, Ruime achtertuin en een klein voortuintje. Openbaar vervoer en winkels zijn makkelijk bereikbaar. De huurprijs bedraagt 510 euro.

Ik ben op zoek naar een 3 kamer of groter benedenwoning, in Amsterdam of buiten Amsterdam maar wel met een korte reistijd naar Amsterdam. Verder ben Ik op zoek naar een omgeving met veel groen. Huurprijs niet hoger dan 750 euro.

Groet,

Wendell



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/07/2015 20:30 door Wendell.
Hoi L.s.,
Het is een knusse 2kamer benedenwoning met een voortuintje met berging waar een scooter en 2 fietsen in passen. De berging kan je een derde kamer van maken en voortuin kan je de fietsen of scooter plaatsen en in de achtertuin een schuurtje bouwen voor opslag. De achtertuin is 25 m2 met de hele dag zon, na ruil sociale huur 525, Rustig buurt en veel groen en een groot park met een tennisveld gratis tennis en bussen,tram en metro vijf min. van de ring A10 in Slotenmeer nieuw west in A'dam.

Of sociale seniore beneden 3 km nieuwbouw woning met tuin en een binnentuin 730, Inc serk. in Haarlem Europawijk tussen de koophuizen, vijf min van de snelweg of winkelcentrum,centrum en engellandpark en spaarde.
Gezocht een sociale 2/3 of 4 km beneden woning in A'dam, de pijp of schelders/Rivierenbuurt. Of Haarlem. Met tuin op her zuiden,

Kan ook mijn berichten via Facebook dan heet ik magret Brommet
Groetjes Anita
Hallo,

Wij, hoekwoning met prachtige tuin voor achtertuin en carport. 10 stappen en je bevind je in natuurgebied Spaarnwoude. 4 slaapkamers, erg fijn huis fijne buren. Huur is 920 euro . Bij interesse vernemen wij graag uw reactie.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: