Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

smiling smiley Wie o wie wil naar BEGANE GROND vlakbij LEIDSEPLEIN en VONDELPARK?

Gepost door Ruben 
Heb een Begane Grond woning met tuin (52m2; helft betegeld en plantenkas aanwezig waar de tuinstoelen in staan) in de Helmerbuurt. Vondelpark is 1 minuut lopen. Leidseplein is 8 minuten lopen. Huis is gerenoveerd met dubbel glas voor en achter (houten kozijnen) en er is Centrale Verwarming. Douche is groot vierkant.
Mijn wens is om dichter bij m'n partner en boot te wonen. Buurten die daarvoor in aanmerking komen: Nieuwmarkt/Lastage, Waterlooplein, Centrum, Prinseneiland, buurten dichtbij Centraal Station, Grachtengordel. Jordaan vind ik niet zo'n gezellige buurt en heeft niet mijn voorkeur, tenzij het heel speciaal is bv. Bovenste Verdieping met buitenruimte etc. Huurverhoging bij woningruil kan worden verboden door rechter als u een geldige reden heeft. Contact me gerust voor meer info. Huur blijft dus gelijk bij ruil, vandaar dat ik Iemand zoek met Medische Verklaring. U mag altijd reageren hoor ook zonder die Medische Verklaring! Tot horens, Groetjes Ruben
Re: smiling smiley Wie o wie wil naar BEGANE GROND vlakbij LEIDSEPLEIN en VONDELPARK?
24 maart 2015 01:41
Hai Ruben,

Heb je iets misschien interesse in een 2-kamer woning in het Centrum?
Qua opp is deze ongeveer gelijk aan dat van jou, mijn woning is ook gerenoveerd en heeft dubbel glas.
Zowel de woon-als de slaapkamer hebben openslaande deuren naar de tuin, ik heb een mooie living en een ruime slaapkamer.
Ook de badkamer is ruim, met toilet erin.

Ik hoor wel of het je wat lijkt.
Groetjes,
Monique
Dank maar ik heb het vermoeden dat uw woning verder is dan mijn wensen... lees aub nog een keer in welke buurten ik zoek... smiling smiley Wel veel succes!
Aggg wat zonder .. was net iets wat ik zocht .. maar ja ik woon in Noord bij het Twiske aan het water .. succes jij ook veder Mvg Maria.
Re: smiling smiley Wie o wie wil naar BEGANE GROND vlakbij LEIDSEPLEIN en VONDELPARK?
01 april 2015 23:40
Maar Ruben, mijn woning ligt in het Centrum....3 tramhaltes van Centraal Station vandaan....Niet goed?
[hoi ruben...ik heb en 2 kamer hoek woning.... dicht bij waterlooplein..niuewmaket 5 minunten fietsen....
onvg/oosterpark buurt..
mischien iets voor jouw?
groetjes,
kristina
Re: smiling smiley Wie o wie wil naar BEGANE GROND vlakbij LEIDSEPLEIN en VONDELPARK?
09 juni 2015 12:13
Re: smiling smiley Wie o wie wil naar BEGANE GROND vlakbij LEIDSEPLEIN en VONDELPARK?
11 juni 2015 11:26
Ik heb een 3 kamerwoning bij westlandgracht en zoek iemand voor een driehoeksruil. Heb je interesse in mijn woning? Dan kan je me een privé beticht sturen of bellen op 0686091975.

Gr. Fatima
Re: smiling smiley Wie o wie wil naar BEGANE GROND vlakbij LEIDSEPLEIN en VONDELPARK?
11 juni 2015 22:29
ik beid 5 kamer woning Zaandam kogerveld groote woning tuin boven 4 slaap kamer hot smiley
Hoi ik heb een woning bij het Waterlooplein met 2 slaapkamer? Iets voor u?
Hallo,
Kunt u aub uw email achterlaten zodat ik u kan mailen? Ik heb interesse!
Groetjes
Geoff Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi ik heb een woning bij het Waterlooplein met 2
> slaapkamer? Iets voor u?

Ja ik heb interesse... Laat aub uw email even achter? Weet niet zo goed hoe dit werkt allemaal op deze site...
Hartelijke groet,
Ruben
Belt u mij nog even? Dank! Of mail: Lovje75@hotmail.com
ik woon in de blois van treslongstraat 1 hoog en ivm honden opvang zoek ik beneden met tuin zou anders nooit weggaan wil graag contacten met u
Hallo, ik wil alleen in AMSTERDAM wonen en liefst in de buurt van het IJ (geen NOORD)... 3 kamers.. buurten: Westerdoksdijk omgeving, Noordermarkt, Centraal Station omg. Silo omgeving, Houthavens etc...
Re: smiling smiley Wie o wie wil naar BEGANE GROND vlakbij LEIDSEPLEIN en VONDELPARK?
21 oktober 2015 15:23
Woningruil u Amstelveen, ik Amsterdam!!

Ik heb een mooie ruime eengezinswoning in Amstelveen, huurprijs 765,- vrije sector (inkomenseis).


Mvg,

Helen
Re: smiling smiley Wie o wie wil naar BEGANE GROND vlakbij LEIDSEPLEIN en VONDELPARK?
24 oktober 2015 16:29
Dag Ruben, ik heb een mooie gerenoveerde driekamerwoning (60m2) op de eerste verdieping van oudbouw aan het water. Ruim houten balkon op de zuidzijde en twee zolderkamers. Sociale huurwoning circa 500 euro pm. Vanwege een handicap heb ik een medische urgentieverklaring en ben ik genoodzaakt om te verhuizen naar een benedenhuis sociale sector.
Mijn adres is Jacob Catskade, dat is buurtje Prinsengracht, Noordermarkt etc. en vlakbij de westelijke eilanden, een prachtige plek aan een doorgaande vaart, drie grote ramen zorgen voor veel licht en lucht en een magnifiek uitzicht. Rustig huis met per etage één persoon, maar mijn huis is ook geschikt voor een stel of een moeder met een kind (twee slaapkamers). Interesse: mail mij direct svp: ludoviq@hetnet.nl
Hallo,



Ik woon in Amsterdam-Oost. Vlakbij Javaplein (loopafstand van1 minuut) . Ik heb een woning van 4 kamers. 70 m². ( 3 slaapkamers). 2 balkonnen. Grote achtertuin voor iedereen. Kelder. Hele hippe buurt. Heeft uw misschien interesse?

Grt,

Senel
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: