Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil a'dam west 3 kamer woning

Gepost door Gulsum 
Woningruil a'dam west 3 kamer woning
26 juni 2015 14:59
Ik bied mijn woning te ruil. Het is een 3 kamerwoning 2 slaapkamers en een woonkamer. Douche en wc apart. Ruime keuken twee balkons. Het is een kindvriendelijk buurt De woning ligt ideaal in West, niet ver van de Haarlemmerweg en op fietsafstand (10 minuten) van de Jordaan / binnenstad. Een sfeervolle woning met een mooie klassieke uitstraling van de voorgevel van het gebouw. Een grote pierebad aanwezig achter me huis
Het openbaar vervoer is goed georganiseerd, met de bus en tram bent u zo in station Sloterdijk. Plein 40-45 4 halte's met de tram en bos en lommer maar 2 halte's . Je kan zelfs lopen 10 minuten maar
De reden dat ik wil verhuizen is dat ik nu zwanger ben van een tweeling. Huis is iets krap voor 4 mensen. Anders was ik zeker niet weg.


Ik zelf zoek een woning met 3 slaapkamers 4 mag ook.!
Overal kan in amsterdam alleen zuidoost en oost niet.

Ik hoop dat ik snel iets kan vinden voordat me tweelingen komen
U kunt mij mailen gulo86@live.nl
Groetjes Gulsum
Re: Woningruil a'dam west 3 kamer woning
26 december 2015 09:36
Kamer s 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me algemeen meer foto st zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim opgezette Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin Eerste verdieping overloop vier slaapkamers badkamer met douche en wastafel In de achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing
ik zoek wonen amsterdam sloterdijk geuzenveld west ik zoek allen beneden woning met tuin en huur niet hogerdan 600 3/4 kamer woning Terug
0687132308
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: