Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

AMSTERDAM

Gepost door miki 
AMSTERDAM
20 februari 2015 18:15
Hallo allemaal
Aanwezig: cv, lift, balkon,2 berging, douche, bad

Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels parkeergelegenheid, park/groenvoorziening
Ik bied een 3 kamer woning aan in Amsterdam-ijburg. Woning heeft twee slaapkamers, grote huiskamer met openkeuken. De huiskamer komt uit op een ruim balkon. De woning heeft een grote douche en een aparte wc. Ook is er een opbergruimte voor de wasmachine . Woning heeft 2 berging
Prive parkeerplaats , Huursubsidie is mogelijk voor deze woning. Woning is tiptop in orde en kan zo worden betreden. Allen natuurlijk sociale huurwoningen.
Ik ben op zoek naar 3-kamer in Amsterdam Centrum en rondom centrum



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/03/2015 14:37 door miki.
Re: AMSTERDAM
27 maart 2015 22:20
ik bied mijn woning aan van 5 kamers in Zaandam te Kogerveld. (sociale huur woning) Het is 1 treinhalte vandaan de centrum. In de omgeving is er een supermarkt en school etc. Waar ik
opzoek naar ben is een huis (voor woon en werk) in Amsterdam Geuzenveld , sloterdijk (omgevingen daarvan). 3/4 kamer woning beneden woning of woonhuis
woningruil
27 maart 2015 22:20
ik bied mijn woning aan van 5 kamers in Zaandam te Kogerveld. (sociale huur woning) Het is 1 treinhalte vandaan de centrum. In de omgeving is er een supermarkt en school etc. Waar ik
opzoek naar ben is een huis (voor woon en werk) in Amsterdam Geuzenveld , sloterdijk (omgevingen daarvan). 3/4 kamer woning beneden woning of woonhuis
Re: AMSTERDAM
30 maart 2015 14:30
Hi Miki

Ik heb u advertie gelezen en het klink allemaal goed wat u hier uit leg.

Mijn woning is een 3 kamer woning,begande
Aanwezig;cv,trap,douch,schuur,tuin.
De woning is in noord nog geen 10 min van cetrum je kan lopen,bus pakken en verder met de pont.
AH,Dirk is in de buurt de markt is om de hoek.
Buurt is een kindvriendelijk buurt en leefbaar.

Is het mogelijk om wat fotos te kunnen zien van u woning
Re: AMSTERDAM
09 juni 2015 10:36
Hoi, miss heb ik imand voor een 3hoeks ruil? miki
Re: AMSTERDAM
09 juni 2015 10:40
Hoi Sher, miss heb ik imand voor een 3hoeks ruil? miki
lasix online
DbKVgkrVgD
31 december 2016 17:48
water pill triamterene hctz
mhKZhrkFqt
27 januari 2017 09:09
via gra
JVUWYHpuhTXabNyfNth
18 maart 2017 07:06
lasix
EyVNfZUThPQ
17 juni 2017 05:39
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: