Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Amsterdam ik naar Overveen, Bloemndaal, Zandvoort aan zee

Gepost door StormChantal 
Ik zoek een ruilwoning...JIJ naar Amsterdam ik naar gemeente Bloemendaal, Overveen, Zandvoort, Heemstede etc.
Ik zoek een woning op de begane grond met tuin. Gelijkvloers (ZONDER TRAPPEN en anders niet regaren)


Ik bied aan : Etagewoning / Bovenwoning

Etage: 2e verdieping
Aantal kamers: 4
Waarvan slaapkamers: 3
Woonoppervlak: tot 55 m2
Huur: € 460,- maximaal € 550,-
Servicekosten: € 20,-
Verhuurder : De Key
Kenmerken woning:
Aanwezig: cv, zolder, balkon, douche
Gevraagd: lift, voortuin, achtertuin
Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk,
parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels -

Omschrijving: Ik heb een leuke 4 kamerwoning op de tweede verdieping in een upcoming buurt in West.
De buurt heet tegenwoordig Westerpark West en er zijn grote plannen voor de
buurt ING bank aan de Haarlemeweg waar nieuwe appartementen komen. Ik woon
in een kinderrijke buurt en woning met 4 kamers en zolderkamer. Bovenwoning dus geen bovenburen en ik deel de trap met 1 buurman. Scholen , winkles, treinstation in de buurt. Leuke buurt voor kinderen.
geachte mevr.

Wij hebben een woning in hoofddorp . wat uw wensen betreft is dat alles anwezig is Zoals scholen heelveel speeltuinen .2x grote winkelcentra s..rustg en zeer kindvriendelijk Behalve dat het geen 4 kamer is Wıj bebben een grote 2 kamer woning .Ongeveer 75 m2 met voor en achtertuin. En een inpandige stenen berging . Mijn mob. is 0683695953
Beste mevrouw,

Ik zoek een 2 of 3 kamer beganegrond woning zonder trappen in Gemeente Bloemendaal, Zandvoort aa zee. Dus niet in Hoofddorp.

Ik bied aan ene 4kamer bovenoning op de tweede verdieping. Dus ik zoek geen 4 kamerwoning. Toch bedankt voor de reactie.

met vr. groeten, Stormchantal
Ik wil graag een huis ruilen
Hoi ik hen en huis en Wormerveer beneden woning met achtertuin 4 kamer die graag willen ruilen
wie zou met mij willen ruilen?
u naar almere stad en ik naar Utrecht?
ik heb een twee kamer woning bergene grond huisje het is een hele schattinge huisje voor en achter tuin het staat in een hele rustige plek aan het water en het is meer bedoelt voor de mensen met een groene hand . met auto naar de stad is maar 4 minuten. huurtoeslag is ook mogelijk
In Haarlem schalkwijk heel vlakbij de brug naar Heemstede. Mooi en zeer rustig appartement in rustig park gelegen, Het appartement is 100 m2. o.a. Badkamer met ligbad. Zeer ruime woonkeuken van 16 m2. En naast de drie slaapkamers ook nog een klein kantoortje. Het appartement is licht en door zon. Elektrische zonwering. Het complex staat half in het water, waardoor je een mooi uitzicht hebt. De Molenplas is op tien minuten loopafstand. Tegenover overdekt winkelcentrum. Meerdere scholen vlakvbij. Goede verbindingen met openbaar vervoer. En parkeergelegenheid op parkeerplaats voor de deur.

Ik ben opzoek naar een goedkopere woning daar ik alleenstaand ben, ik heb een zoon van zeven jaar. Ik zoek een rustige maar kindvriendelijke omgeving. Woonplaats geen directe voorkeur. Huurprijs maximaal 700 euro.

Tel 06-27886921
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: