Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

u naar Purmerend wij naar Amsterdam Oost,Zuidoost, Diemen of Duivendrecht

Gepost door Esther 
Hallo,

Ik heb een woning in Purmerend aan de mercuriusweg.
De woning is helemaal opgeknapt, het is een zeer ruime woning. De woning is helemaal gereed en kan gelijk bewoont worden.
Op loopafstand heb je de bus 1 min. lopen, treinen 7 min. loopafstand, nabije verders zwembad, stad, supermarkten, winkels, (basis)scholen, bioscoop, park.

Zelf ben ik opzoek naar een 3 kamer woning in Amsterdam oost/zuidoost, diemen of duivendrecht.
Daarbij zoek ik in de nabije omgeving (basis)scholen, speeltuinen, winkels, supermarkten, openbaar vervoer.
Als het mogelijk is wil ik graag een tuin of anders balkon niet meer dan 1 hoog.

Wanneer u nog vragen heeft mag u mij mailen.

Met vriendelijke groet,

Esther
Ik zou graag terug naar Purmerend willen verhuizen.

Momenteel woon ik in ASSENDELFT (zaanstad) in een ééngezinswoning (hoekwoning) met ruime voor- en grote achtertuin, schuur en extra berging.
Huur is rond de 560 euro
Woning indeling
beneden: Entree, Zit/eetkamer, ingebouwde computerhok en vitrine kast, Keuken met grote keukenblok incl. ingebouwde stoof/oven en afzuigkap, Kleine toilet, Washok, aan huis gesloten berging met cv. Beneden is voorzien van goed onderhoud houtenvloer.
Boven verdieping: 3 slaapkamers (2 grote en 1 middelmatig), Grote badkamer met toilet. Zolder met vlizotrap.

Voor interresse kunt u contact met me nemen op de volgende manier;

e.r.romero@hotmail.com
Mobiel: 0640-814-826
Helaas heb ik geen intresse in assendelft, ik ben echt opzoek in Amsterdam in de omgeving van Diemen en Duivendrecht, ik wens u veel succes met zoeken.
Beste Esther,

Zelf heb ik een woning in Amsterdam zuid wel is het op de tweede verdieping
Ik zoek een eengezinswoning en vroeg me af of een benedenwoning heeft.

Mvg roge
hallo
ik heb een eengezinswoning in amsterdam.
hoeveel kamers heeft u ?
graag hoor nog van u
hoi
is het een eengezins woning en hoeveel kamers heeft u en de huurprijs ?ik heb een gezinswoning amsterdam 5 kamers nieuwbouw 2011.
ik heb 4 kamer woning
Ik woon in een flat in Wheermolen aan de Mercuriusweg 10 hoog.
De huur is: 593.26 per maand.

Waar woont u in Amsterdam en wat is bij u de huurprijs per maand
Helaas heb ik geen beneden woning maar een flat woning 10 hoog met een lift.
Het is een plezierige woning om te wonen en alles is gelijk vloers

Waar woont u in Amsterdam Zuid en wat is uw huurprijs
Re: u naar Purmerend wij naar Amsterdam Oost,Zuidoost, Diemen of Duivendrecht
22 juli 2013 17:40
Beste Hafida,

Heb je ook interesse in een 4 kamer eengezinswoning met een grote achtertuin. Het is een nieuwbouw woning opgeleverd in november 2010. Het betreft een sociale huurwoning en huurtoeslag is mogelijk. Het ligt in de nieuwe gedeelte van Assendelft,Seandelft,vlakbij Krommenie dat is op loopafstand. Het adres is Enkelspoor Assendelft. Het kan zo zijn als u via google gaat kijken dat het nog van de tijd is dat ze aan het bouwen zijn. Het is nu zo goed als bijna af in deze wijk met bouwen.Het is een mooie eengezinswoning in een nieuwbouw wijk met goede scholen zowel basis als voortgezet onderwijs op loopafstand.. Het is goed geïsoleerd en heeft mechanisch ventilatie. Goede openbaar voorzieningen in de buurt, treinstation en bushalte op loop afstand. We hebben ook op loopafstand een winkelcentrum met o.a. de Hema A.H. Vomar Zeeman Etos Blokker etc. Gezondheidscentrum Mijn kinderen zitten op een basisschool van de toekomst. Ze zijn erg gericht op ict en engels. Ze werken met tablets elk kind heeft er een, daar doen ze taal en rekenen. Ik huur ook van Eigen Haard, dat maakt een evt ruil wel wat makkelijker. Als u wilt mag u komen kijken.
Ik heb een plattegrond bij gevoegd , het betreft de tussenwoning niet de hoekwoningen.
Zelf wil ik graag naar Amsterdam alleen voor mijn woning moet je met 3 personen zijn.
Ik hoop dat ik spoedig iets van u hoor.
Re: u naar Purmerend wij naar Amsterdam Oost,Zuidoost, Diemen of Duivendrecht
12 oktober 2013 21:07
Ik heb een eengezinswoning in Purmerend. Waar woont u in Amsterdam?
Re: u naar Purmerend wij naar Amsterdam Oost,Zuidoost, Diemen of Duivendrecht
12 oktober 2013 21:08
Heeft u interesse in een woning in Purmerend? eengezinswoning 3 slaapkamers


sylvia Schreef:
-------------------------------------------------------
> Beste Esther,
>
> Zelf heb ik een woning in Amsterdam zuid wel is
> het op de tweede verdieping
> Ik zoek een eengezinswoning en vroeg me af of een
> benedenwoning heeft.
>
> Mvg roge
Re: u naar Purmerend wij naar Amsterdam Oost,Zuidoost, Diemen of Duivendrecht
15 oktober 2013 20:32
Hallo Esther,

Wij hebben een koopwoning in Amsterdam Noord 500 meter naast Oostzaan, 3 slaapkamers, scholen, winkels OV alles in de buurt.
Heb je interresse?

Heb jij koop of huur huis?

Gr. Bianca
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: