Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil amsterdam naar purmerend zaandam diemen eo

Gepost door Esther 
hallo iedereen, wij jong gezin zijn toe aan een nieuwe woon omgeving, niet dat wij niet leuk wonen..!
wij bieden aan een 1 gezins woning in het zeer gewillige tuindorp oostzaan amsterdam.
de woning beschikt over voor en achter tuin.. de woonkamer is ruim en er is een toilet en berging aanwezig.de keuken zit vast aan de woonkamer maar wordt door een muurtje gescheiden.
op de eerste verdieping bevindt zicht de 2 slaapkamers een grote en wat kleineren, badkamer met toilet en douche met cabine en was en droog aansluiting. op de 2 etage bevindt zich het pet kamertje in volksmond genoemd daar past een 2 persoonsbed in...
de omgeving is ideaal voor een gezin, bassischool, winkels, openbaarvervoer, dokter, gezondheidscentrum op loopafstand.

wat zoeken wij.
een soort gelijke woning in een leuke omgeving liefst purmerend zaandam diemen
winkels op loopafstand en bassisschool ook.
iedereen mag reageren liefst via mijn mail

de huur van mijn woning bedraagt 440. ijmere is de verhuurder
hoeveel vierkante meter is uw woning??
Dag Esther,

Ik ben samen met mijn vriend op zoek naar een woning in Amsterdam. Zelf heb ik een woning in Zaandam 3 kamers en zo'n 54 m2 in de Rosmolenbuurt met klein tuintje.
Mocht u interesse hebben dan hoor ik graag van u.
Met vriendelijke groet,

S.Jabli
Hoi waar zoekt u precies een woning ik heb een woning in amsterdam west met 4 kamers op 3 hoog zoner lift en de huur is 432
Geachte mevrouw,

Ik heb zelf een 4 kamerwoning in zaandam met een een berging, een lange gang, een kelder en een balkon aan de kant van de speeltuin. Hierdoor heb je meer toezicht op de kinderen als ze buiten spelen. Ik woon in een flat. Ik woon op de 2de verdieping. De flat bevat een lift. Ik woon in een groene omgeving met een speeltuin voor mijn flat. Er zijn winkels en 2 basisscholen op loopafstand aanwezig. Voor de flat kunt u gratis parkeren. Bent u geinterreseerd dan hoor ik het graag op mijn email bredero_v3g@hotmail.com

m.v.g.
Re: woningruil amsterdam naar purmerend zaandam diemen eo
31 juli 2010 08:57
hallo ik heb een eengezins woning in beverwijk met 3 slaapkamers en flizo trap naar zolder woon kamer met nieuwe aangebouwde keuken met voor en achter tuin en een schuur de gehelle woning is geheel gerenoveert als u intresse heeft bel of mail me nr 0634089787
hallo, we hebben een 5kamer-eengezinswoning in de aanbieding in hoorn.
we zitten 2 minuten van het ijsselmeer en natuurgebied af,prachtig visgebied!!, 2autominuten van de oude binnenstad(10 minuten lopen)
o.v. om de hoek, en de winkels op 3 autominuten (10 minuten lopen, 5 met de fiets), scholen op loopafstand
we hebben beneden de grote tuinkamer(ook als ouderslaapkamer zeer goed!!) en berging, op de 1e verdieping de keuken , woonkamer , toilet en grote bergkast.
op de 2e verdieping hebben we 3 slaapkamers en de badkamer.
we hebben een grote tuin op het zuiden, en het is gelegen in een rustige vriendelijke buurt.
ik hoop van u te horen,
met vriendelijke groet,
fam. hofmeijer
menbia@live.nl
Goedemiddag. Vroeg me af welke in welke straat u woont
En of u nog steeds op zoek bent naar een andere woning
Ivm driehoeks ruil. Iemands uit p rend wil graag ruilen
Heeft eengezinswoning
Wij willen graag oostzaan of tuindorp oostzaan
Die kant op.
Hoop van u te horen.
Liefst mailen danielleenrobin@icloud.com
Re: woningruil amsterdam naar purmerend zaandam diemen eo
15 oktober 2013 20:36
Danielle Schreef:
-------------------------------------------------------
> Goedemiddag. Vroeg me af welke in welke straat u
> woont
> En of u nog steeds op zoek bent naar een andere
> woning
> Ivm driehoeks ruil. Iemands uit p rend wil graag
> ruilen
> Heeft eengezinswoning
> Wij willen graag oostzaan of tuindorp oostzaan
> Die kant op.
> Hoop van u te horen.
> Liefst mailen danielleenrobin@icloud.com


Hallo Danielle,

Wij hebben een koopwoning 500 meter naast Oostzaan, dus ook in Amsterdam Noord,
Is dat nog een mogelijkheid?
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: