Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil

Gepost door imane 
woningruil
03 juni 2010 15:50
hallo,

ik ben op zoek naar een eengezinswoning van 3 slaapkamers
of een flat van 3 slaapkamers.

ik zelf heb een eengezinswoning van 4 kamers. vlakbij scholen en vervoer en parkeergelegenheid.
en dichtij supermarkten.
als u nteresse of nog meer informatie wil kunt u me mailen: im_moslima1997@live.nl

mvg: imane
Re: woningruil
04 juni 2010 11:44
Heb je misschien interesse? Zeer ruime 6 kamer eengezinswoning( 5 slaapkamers) met grote voor en achtertuin met grote blokhut en sierbestrating. Grote keuken L-opstelling met inbouwapparatuur. Grote badkamer met luxe badmeubel met dubbele spoelbak. Alles pas geschilderd en in het hele huis laminaat. Je kunt zo over!! Andijk ligt aan het Ijsselmeer vlakbij Enkhuizen.20 minuten van Hoorn. Heerlijke landelijke omgeving en vlakbij het strand.
Ik wil i.v.m. gezinsgrootte ( 4 kids) wel een grote eengezinswoning voor terug. Mag in de buurt van Amsterdam of Zaanstad zijn. Graag telefonisch contact 0655154567 of via daantje422@hotmail.com
Re: woningruil
10 juni 2010 21:30
Hoi Imane,
Waar wil je naar toe, welke woonplaats?
Wij wonen in Alkmaar in een eensgezinswoning met 3 slaapkamers
Waar woon jij?
Groetjes, Lillian
Re: woningruil
11 juni 2010 15:23
en in welke plaats is de woning
Re: woningruil
12 juli 2010 17:27
hallo

in welke plaats woont u nu

graag hoor ik van u

mvg
Re: woningruil
13 augustus 2010 18:17
hallo,,

ik wil weten waar u woont en waar wilt u naar heen, wat voor soort woning, met hoeveel sp kamers,

mvg taiba
Re: woningruil
28 augustus 2010 21:19
hallo imene
zou u mij kunnen vertellen waar u woont?
ik zoek n woning in hoorn of ijmuiden
mvg miriam
Re: woningruil
06 september 2010 23:07
waar woont u eigenlijk?
Re: woningruil
17 september 2010 02:09
hallo.
ik heb Eengezinswoning,met 3slaap kamers vaste trap naar grote zolder,voor en achter tuin,cv open keuken ,
huur is 476 ,in pannerden 5km van zevenaar 20 km van arnhem 18 km van nijmegen

0646416685 of 0646416684



gr.adel
Re: woningruil
17 september 2010 12:27
Hallo,

Ik heb uw advertentie gelezen over woningruil.

Nu wilde ik vragen waar u woont.

Ik woon in Emmen en heb een eengezinswoning met 4 slp kamers en een redelijk grote voor en achtertuin alle voozieningen in de buurt.
Re: woningruil
17 september 2010 16:50
goedenmiddag,

zou graag willen weten waar de woning staat.
heb zelf een ruime eengezinswoning met 3 slk en zolder met vaste trap (evt 4de slk) in de aanbieding
in een rustige groene omgeving met alles binnen bereik. In het plaatsje Noordwolde, ligt helemaal beneden in friesland op de grens met drenthe.
De plaatsen Wolvega (15min) en Heerenveen(20min) liggen in de directe omgeving.
Ben een alleenstaande mama van 3 kids en wil graag weer terug naar de omgeving waar ik ben opgegroeid( omg Arnhem)

groetjes Mieke
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: