Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

bel voor woningruil. 0655515405 jullie gelderland ik maak nie uit waar behalve groningen limburg

Gepost door steve_stevens@live.nl 
voor meer informatie
waar woont u in gelderland , ik woon in noordwijk 5min van het strandt
ik woon in aalten chek op de route map googlesmiling smiley ik hoor het graag
hoi,heb ej intresse om naar uden te verhuizen pas gerenoveerde groot eengezinswoning veel groen park winkels scholen winkels centrum allemaal in de buurt ,
bel me op 0614066031 of mail leylaakkus@hotmail.com
is dit iets??
[svielvoye.magix.net] -------------------------- voor meer foto,s WONEN OP NIVEAU Deze op de 3e woonlaag gelegen 3 kamerappartement is zeer goed onderhouden,EN VOLLEDIG GESTOFFEERD! Ingang dmv afgesloten portiek met intercom. ingang woning Hal met betegelde vloer doorlopend tot in de woonkeuken, Woonkeuken rvs incl inbouw apparatuur vaatwasser oven magnetron 5pitskookplaat afzuigkap. dubbelglas toegangsdeur balkon . balkon 2m x 3m Woonkamer en slaapkamers voorzien van laminaat. en voorzien van rol gordijnen, 2 slaapkamers appartement voorzien van centrale verwarming, Ruime badkamer, met douchdoek wastafel droger en wasmachine aansluiting, mooi betegeld, toilet apart geheel betegeld en villeroy en bosch sanitair. Appartement ligt in koophuizen woonwijk, Zeer actieve V V E in de service kosten zitten oa glazenwasser kosten schoonmaak portiek, onderhoud plantsoenen etc, Huur is 635 huursubsidie mogelijk! +60 voorschot stookkosten +100 VVE en stoffering en aanwezige witgoed gebruik. totaal incl huursubsidie 500euro totaal excl huursubsidie 795 (incl stookkosten) nabij winkelplein met supermarkt drogist bank tnt gal&gall bakker blokker kruidvat etc HELE GOEIE CB school!!! de regenboog bushalte speeltuin bibliotheek dokter apotheek kerk bso kdv park Kind vriendelijk -Hond vriendelijk- 65+vriendelijk jongen gezinnen vriendelijk.!!!!!!!!!zeer veel groen .veilige en schone omgeving berging onder. waar zondag nog zondag is!

Ik zoek rust ruimte kindvriendelijke omgeving en groen!! met voorkeur een tuin,

ivm gezondheidproblematiek,
wat heb je in de aanbieding en wat zoek je precies

groetjes Mieke
waar woon ij dan wat voor woning is het ????????
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: