Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Lopik (prov. Utrecht), Wij naar ????

Gepost door Machteld 
U naar Lopik (prov. Utrecht), Wij naar ????
16 januari 2010 15:02
Wij hebben een ruime, goed onderhouden 4 kamer eengezinswoning met vlizotrap naar grote zolder in Lopik (ligt bij Nieuwegein/IJsselstein in de provincie Utrecht).
Woonkamer: 22 m2, keuken: 9 m2, slaapkamer1: 13 m2, slaapkamer2: 11m2, slaapkamer3: 9 m2, zolder 20 m2.
Voor- en achtertuin (9.00 x 5.00 m) v.v. stenen schuur en achterom.
De woning is in 2007 volledig gerenoveerd, nieuwe cv, nieuwe plafonds, dubbel glas, nieuwe keuken en badkamer, nieuwe laminaatvloeren, gestucte wanden, nieuwe schutting etc.
Winkels, diverse scholen, speeltuinen, zwembad, park, bushaltes allen op nog geen 5 min. loopafstand. Er is voldoende parkeergelegenheid direct voor de deur!
Binnen een half uur rijden bent u in Amsterdam, Rotterdam of Gouda, 20 min. rijden naar Utrecht centraal, 15 min. rijden naar Nieuwegein, IJsselstein of Schoonhoven. Dus Lopik ligt zeer centraal in een mooie natuurrijke omgeving o.a. de Uiterwaarden!
Huur bedraagt 443,- euro per maand, huurtoeslag is mogelijk!

Wij zoeken een ruime eengezinswoning (géén flat of etagewoning!) met minimaal 3 slaapkamers en een zolder (liefst via een vaste trap, maar hoeft niet persé) in een nette en kindvriendelijke buurt met scholen, winkels, speeltuin etc in directe omgeving. Huur max. 575,- euro per maand.
Heeft u zo'n woning die wij zoeken, reageert u dan gelijk! Wij zoeken door geheel Nederland, het liefst de provincies Utrecht of Gelderland/Overijssel, maar heeft u elders een woning, dan horen wij ook graag van u!
Emailadres: rm.08@live.nl
Re: U naar Lopik (prov. Utrecht), Wij naar ????
16 januari 2010 19:54
HOI IK HEB HOEKHUIS IN DRUTEN 3 SLAPK. EN VASTE TRAP MET 4 SLAPK. OF COMPUTER KAMER GROTE ACHTERTUIN GROTE BADKAMER (MOG. VOOR BAD) HELE HUIS LAMINAATVLOER OPEN KEUKEN INTERESSE BEL.0617807378
hallo,we hebben een mooi papendrecht vlakbij rotterdam.
3-kamer etagewoning in rustige omgeving in kindvriendelijke buurt en scholen op loopafstand.
Ook openbaar vervoer en centrum binnen 3 min.
u kunt binnen 6 manden een gezienswoning kregen. als u intessent bent u email me sanne178@live.nl
hallo
ik heb en gezinswoning in heerhugowaard bij alkmaar noord vaan5 km alls nog in vraag heb kunt u op num bel 0647111620
groete
maja
Re: U naar Lopik (prov. Utrecht), Wij naar ????
30 januari 2010 19:21
Sorry, Wij zoeken alleen een eengezinswoning, geen flat of etagewoning.
Re: U naar Lopik (prov. Utrecht), Wij naar ????
30 januari 2010 19:22
Wij zijn nog steeds zoekende!!
Re: U naar Lopik (prov. Utrecht), Wij naar ????
30 januari 2010 19:35
hoi is mijn woning misschien iets ?

mijn advertentie staat hier onder ( joell ) je kunt ook de foto's bekijken van de woning op @#$%& advertentie nr staat vermeld in
de advertentie hieronder ook kun je de foto's zien op www.aanbodpagina.nl onder woningruil naar elders !!!!



groetjes
Re: U naar Lopik (prov. Utrecht), Wij naar ????
31 januari 2010 09:54
Sorry joell

Middelburg is niet echt de richting die wijk zoeken
Re: U naar Lopik (prov. Utrecht), Wij naar ????
04 februari 2010 19:59
Nog steeds zoekende!!
Re: U naar Lopik (prov. Utrecht), Wij naar ????
09 februari 2010 19:26
3 hoeksruil mag ook
hoi
ik woon in veendam ik wil graag naar het zuid komen wonen om dat mijn familie is daar .
ik heb ook 5 kamer ik heb grote zolder met vaste trap hele grote woonkamer een grote keuken .
ik woon een nette/kindvriendelijke wijk het is een rustig buurt.
als uw contact met mij wil opnemen kunt uw dat doen door te mailen en te bellen.
0642418385
gr lana
Re: U naar Lopik (prov. Utrecht), Wij naar ????
14 februari 2010 19:05
Re: U naar Lopik (prov. Utrecht), Wij naar ????
20 februari 2010 12:30
Re: U naar Lopik (prov. Utrecht), Wij naar ????
02 maart 2010 18:36
Re: U naar Lopik (prov. Utrecht), Wij naar ????
08 juli 2010 20:24
Hallo,

Ik heb een 4kamer eengezinswoning met een vlizo trap naar de zolder in Beverwijk. Voor en achtertuin, nieuwe aangebouwde keuken de woning is pas helemaal gerenoveerd.

Heeft u interesse? mail of bel mij dan op het nummer 06 34 08 97 87.


Met vriendelijke groet,


Miranda
Goedendag,

Lijkt Nijkerk (gelderland) of Emmen (Drenthe) u iets? Dan hoor ik graag van u.
Woon zelf in een eengezinswoning met 4 slaapkamers, voor en achtertuin met alle voorzieningen van dien.

MVG,
Hesther
hoi
ik heb een mooie hoekwoning beschikbaar in de regio utrecht
kockengen,groote woning, 3 slaapkamers 4de op zolder met vaste trap, extra schuur en leike veranda
ik hoop een rectie terug van u te krijgen

levy
Al voorzien
14 oktober 2012 09:52
Wij zijn al jaren voorzien!!!!
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: