Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

IK NAAR LEIDEN EN/OF OMGEVING.. JIJ NAAR ALKMAAR

Gepost door vanja 
Aangeboden'; Ik bied mijn 1-gezinswoning aan in Alkmaar. De woning heeft een tuingerichte kamer, grote keuken, 3 slaapkamers, en alles is basis wit geschilderd begin dit jaar. Achtertuin met schuur en voortuin. Het is een hoekwoning maar ook weer niet. Naast de woning zit een heel klein huisje dat in gebruik is door de woningbouw als kantoortje. De woning kan gekocht worden wanneer de ruiler dit zou willen. parkeerplaatsen zat en gratis, en als je de straat uit loopt, loop je zo een heel groot park in, met speeltuintje, viswater en zelfs een zwemvijver. Het is echt in een buitenwijk ( wij noemen het altijd ons dorp bij de stad) Op 10 minuten van het Waagplein. Bushalte zeer nabij en ook een basisschool. Middelbare scholen allemaal op fietsafstand, en station met de bus bereikbaar in 15 min.

Gezocht; Mijn zoontje en ik willen dichter bij Oma en familie gaan wonen.. Nu rijdt ik elke week op en neer, wat niet erg is gezien mijn zoontje nog geen 4 jaar is. Volgend jaar gaat hij naar de peuterschool/basisschool, en wil ik definitief in Leiden/ leiderdorp of een dorpje zeer nabij gaan wonen. Het gaat mij om de rust voor mijn zoontje, het stabiele.
Voor de woning zelf heb ik niet veel eisen ( vind ik).
- bewoonbaar en niet in alle kleuren van de regenboog
- een achtertuin ( hoeft niet mega te zijn)
- 3 slaapkamers
- Dicht bij een basisschool
natuurlijk mag het ook een 1hoog appartement zijn, mits er wel een tuin bij zit.. Die tuin is voor ons erg belangrijk.

Ik hoop dat ik een ruiler kan vinden.
Een 3-hoeksruil mag ook, heb ik ervaring mee.

dus kom maar opsmiling smiley Heb je een leuke woning in leiden, of een dorpje zeer nabij neem dan contact op en wie weet..............
heeft u ook intresse in een woning in Haarlem?
Wij wonen in een zeer ruime flat, met 3 slaapkamers en een grote woonkamer.
Naast de flat is een speelplein voor kinderen en 500 meter verder zit een kinderboerderij/speeltuin.
Balkon loopt over de gehele breedte van de woning.
Bussen stoppen voor de deur. met 5 minuten lopen sta je midden in het winkelcentrum en met 5 min rijden zit je op de snelweg naar amsterdam/leiden/alkmaar.

graag hoor ik van U
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: