Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Zandvoort, Wij naar??????????

Gepost door tink 
U naar Zandvoort, Wij naar??????????
21 september 2009 10:57
Hallo alemaal,

Via verschillende sites heb ik al een advertentie geplaatst voor woningruil.
Wij hebben een flat in Zandvoort op de 3e etage. Deze flat (portiekwoning) heeft geen lift. Dit is ook een reden dat we willen verhuizen.
Het is een ruime, gezellige, rustige flat, met leuke buren.
De huur bedraagt €355,--
Winkels, scholen, bus, trein, duinen, strand: alles is op loopafstand te bereiken ( tussen de 5 en 10 minuten)
We hebben 2 slaapkamers (2,5x3m) woonkamer (+/-30m2), keuke, douche, toillet, balkons voor en achter, berging en gratis parkeerplek achter de flat.

Wij willen het liefst een eengezinswoning met in ieder geval een achtertuin, minimaal 3 slaapkamers, huur max tot +/- €450,--
In een rustige (nette) buurt.
Onze voorkeur gaat uit naar de omgeving Tiel, maar Limburg vinden wij ook heel mooi, zeker het zuidelijke gedeelte.

Met vriendelijke groeten,
Inge & Caspar
hallo mensen, wij wonen in Beuningen, vlak bij Nijmegen, en dicht bij Tiel. in een eensgezinswoning met 3 slaapkamers met voor en achtertuin. en carport.
ik wil graag verhuizen naar bos of strand. vandaar dat ik reageer. hoor graag van jullie, met vriendelijke groet Annette
Hallo,

Wij hebben een mooie eengezinswoning met grote tuin en 3 slaapkamers in een nette, rustige buurt van Amsterdam. Interesse? Wij willen graag naar de kust!

groetjes, Marianne
hallo,

ik heb een mooie ruime eengezinswoning in geleen (zuidelijk limburg) in een rustige omgeving.

kunt u mij bellen misschien 0649986896

morena
Re: U naar Zandvoort, Wij naar??????????
24 november 2009 14:51
Marianne Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo,
>
> Wij hebben een mooie eengezinswoning met grote
> tuin en 3 slaapkamers in een nette, rustige buurt
> van Amsterdam. Interesse? Wij willen graag naar de
> kust!
>
> groetjes, Marianne








hoi marianne wil je echt die richting uit of mag elders in het land ook bij de kust???!!!!


groetjes joell
Hoi Joell,

We willen het liefst zo dicht mogelijk bij Amsterdam blijven omdat we daar werken...

groetjes, Marianne
Hallo Marianne,

Heb je interesse in een ruime 4kamerflat (80m2) in Zandvoort-Noord, loopafstand kust & duinen?

Gr. Noor
(woningzandvoort@hotmail.com)
Re: U naar Zandvoort, Wij naar??????????
01 december 2009 20:50
Hoi Marianne,

Wij hebben een 4 kamer huurflat met lift in ZANDVOORT, op de 2e etage met balkon.
Aparte wc, douche,ruime woonkamer met woonkeuken. Grote berging beneden.
Goed onderhouden,netjes!
Op 10 minuten loopafstand van het strand en op minder dan 5 minuten sta je in de duinen!!
Kindvriendelijke buurt! Bushalte om de hoek plus klein winkelcentrum met dokter tandarts apotheek en supermarkt.

Wij zijn zoek naar een (beneden) woning in AMSTERDAM.Minimaal 3 kamers.

Graag horen we wat van je!
hoi hoi

is ijmuiden mischien iets voor jullie ? vlak bij amsterdam en ik wil graag naar zandvoort . ik hoor het wel

groetjes annemieke
Hoi Denisea,

Geef je mailadres maar door als je wilt.......wij wonen in Amsterdam-Noord, met openbaar vervoer om de hoek. Lijkt dat je wat?
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: