Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Van Eindhoven naar...

Gepost door Cherry 
Van Eindhoven naar...
12 september 2009 14:38
Aangeboden: Zes kamer eengezinswoning in Eindhoven met voor en achtertuin.

Gevraagd: een andere woning met minimaal vier slaapkamers (drie en een ruime zolder mag ook).
Re: Van Eindhoven naar...
12 september 2009 14:38
Re: Van Eindhoven naar...
17 september 2009 13:09
waar wilt u naar toe?
Re: Van Eindhoven naar...
22 september 2009 00:05
Hoi,

Ik woon in Gemert, (vlakbij Eindhoven) en ik woon in een ruime woning met vier slaapkamers en een hele ruime zolder die met een vaste trap bereikbaar is. Lijkt het je wat, mail me dan graag terug.

MVG,

Homaira
Re: Van Eindhoven naar...
23 september 2009 22:54
Hallo

Ik heb een mooie grote hoek een gezinswoning
met 4 slaapkamers waarvan 1 op de zolder (vaste trap)
voor en een grote achtertuin in Eindhoven
vlakbij de Catharina ziekenhuis
Voor meer informatie kunt u mij bellen
Mijn telnum is 06-33100214
Met vriendelijke groeten
Sara
Re: Van Eindhoven naar...
05 oktober 2009 16:11
Hallo,

Ik heb een woning in Tilburg wijk Reeshof met 3 slaapkamers hoekhuis.
Tegenover een winkelcentrum en grasveld.
Kindvriendelijk

Indien u interesse heeft in mij woning kunt u mij terugmailen.

Met vriendelijke groet,
Re: Van Eindhoven naar...
05 oktober 2009 22:14
hallo,

ben je nog op zoek? ik heb nl een paar keer gemaild maar helaas zonder enig reaktie
groetjes
Re: Van Eindhoven naar...
08 oktober 2009 09:33
ik won in groningen wijk lewenborg eengezinwoning 3 slaapkamers een een opbergkamer mooi wonkamer met openkeuken voor en achtertuin schuurtje in november 2008 ben hier verhuisen maar vanwege mijn scheiding met mijn man wil ik hier weg er ligt laminat en in aprill van dit jaar nieuwe kozijnen e dusch en keuken en 2 wc gekregen je hoefd nieks meer te doen . will graag meer weten over jou huis en waar is die preciz de wijk graag .hoop so snell mogelijk van u te horen met vriendelijke groeten elheme
AUB als u interese heb lat me weten wil spub verhuizen heb mooi wonning in groningen
Re: Van Eindhoven naar...
26 oktober 2009 12:35
Hallo,
is een dorp in friesland ook een optie voor u? wij wonen in ternaard een landelijk dorp vlakbij dokkum en leeuwarden we hebben een grote eensgezinswoning met 4 slaapkamers, grote badkamer met ligbad en aparte douche en een grote voor en achtertuin
Hallo Cherry,
ik zag je advertentie staan voor een woningruil.
ik ben al een tijdje op zoek naar woningruil naar eindhoven toe.
vooral omdat mijn oudste dochter daar op de middelbare school zit en de treinkosten te veel worden ,daarom het voor ons ook gemakkelijke
zou zijn om te gaan verhuizen na eindhoven toe
ik woon zelf in Vught , het is een heel gezellig dorp met 2 km afstand van de grote stad Den Bosch.
Ik heb een eengezinswoning met 4 slaapkamers ,en een zolder waar ook een slaapkamer van gemaakt is met CV erop.
ik heb een voortuin en een redelijk grote plaats achter op het zuiden,
verder zijn er 2 aparte winkelcentras op loopafstand, het treinstation is ook op loopafstand te bereiken,
verder is er een zwembad op loopafstand en er zijn ook veel bossen waar je fijn kunt wandelen als je daar van houd.
er zijn heel veel basisscholen hier en het is een zeeer mooie omgeving.
parkeergelegenheid tegenover het huis,
het is een tussenwoning en naast de buren is ook een heel groot parkeerveld,
er is ook aan de overkant een speeltuin voor de kids.
mocht je intresse hebben dan kun je telefonisch contact met me opnemen 06 17252592
mn msn adres is mgcm@live.nl dan kan ik je wat fotos laten zien
Met vriendelijke Groet,
Suzanne Oudenaller
Re: Van Eindhoven naar...groningen
15 december 2009 14:34
wilt u misschien naar een dorp in de kop van friesland? wij hebben een grote eensgezinswoning met 4 slaapkamers
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: