Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

JIJ Amsterdam,ik in de buurt van de zee

Gepost door pardoes10 
JIJ Amsterdam,ik in de buurt van de zee
28 augustus 2009 23:44
Ik heb een ontzettend leuke woning (4 kamers), 2 balkons, berging. geen trappenhuis of galerij die ik moet delen.
Zodra de voordeur open gaat is alles er achter van mij (of straks van jou). Geen gedeeld trappenhuis of galerij!
Overdekt winkelcentrum, dagmarkt, alles bij de hand, Geen last van buren, gewoon een ideale woning.

Wie weet wil jij graag in Amsterdam wonen, vlakbij de snelweg, openbaar vervoer, misschien dichter bij je werk, dichter bij het stadsleven.
Heb jij een twee of driekamer woning, kunnen we altijd bespreken, ik heb geen bezwaar om kleiner te wonen.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/09/2009 09:37 door pardoes10.
Ik ben op zoek naar een woning in amsterdam, haarlem
woon in een eengezinswoning in den helder op loopafstand van strand zee en duinen.
wie weet kunnen we iets bespreken.

vriendelijke groet,
angela Moelhan
hoi,

ik zou zo graag met jou wille ruile u zou mij erg helpen en mijn kinderen die zonder mij in amsterdam
bij mij schoonzus wone ik mis ze heel erg
vanwege ook vanwege mijn ziekte wil ik dichter bij fam wone ik heb hier niemand ben alleen met 2kleintje ik heb 4kids
help mij aub ik wil met spoed verhuizen ik geef u 1000 euro
mijn vriendien woont in zeeland dichtbij zee mooie gezinswoning u kun haar belle 0649809671 of mij 0630158262

ik zal u dankbaar zijn groetjesss meetje
Re: JIJ Amsterdam,ik in de buurt van de zee
31 augustus 2009 10:55
Angela, is je woning gelijkvloers?
Meetje, Zeeland is voor mij niet haalbaar, OV verbindingen zijn voor mij belangrijk.
Goedenavond,
Ik wil graag weten waar in amsterdam u woont
Goedemorgen,

Heb zelf ook een advertentie geplaats hier in Woningruil startpagina, het gaat over de woning van Egmond aan Zee, heb de advertentie vandaag geplaats.
Kun je me vertellen waar in Amsterdam je woning ligt.
Goeiedag, ik heb een eengezinswoning in Beverwijk Ligt naast Wijk aan zee 10 min hier vandaan..
En welke buurt van Amterdam kom jij??

Groetjes miranda
Hello,
5000 Euro Beloning Betaalen.
ik heb een leuk appartment in Amsterdam Osdorp gekocht en mijn ouders willen graag dicht bij me komen, zij hebbeen een zeer leuk appartment van 3 slaap kamers en appart keuken, ligt in de derde vierdeping met heel mooie uitzicht in veenendaal, laminaat vloer in de woon kamer en hall, apart toilet met fontain, tien minuten lopen naar het centrum, kale huur is 438,40, verwarming 84,70, service kosten en verzekering ong. 25,00 euro.
als u bent intrassant, regareer via email emadsukoti@yahoo.com contact 0617449939.
MVG
Emad
Hallo,

ik woon in vlissingen zeeland is 2 min van strand zee duinen bos. het betreft een 3 kamerappartement.

heeft u in intresse mail me dan.

Met vriendelijke groet,

Charissa
Ik heb een 4 kamer eensgezinswoning in heerhugowaard dat ligt naast alkmaar en ong een half uurtje van het strant bergen aan zee
ik heb een grote woning met een grote voor en achtertuin in een kindvriendelijke buurt
zou je meer info willen hebben mag je me bellen of mailen
ccmusardo@msn.com of 0627257857
hallo

ik woon in leiden
gezellige buurt
vlakbij katwijk en noordwijk
wij willen ruilen ivm werk

gr ingeborg
Re: JIJ Amsterdam,ik in de buurt van de zee
21 november 2009 19:03
ik woon in middelburg het is ongeveer een uur en een kwartier naar rotterdam en breda etc en een half uur naar bergen op zoom

ik heb een mooie eengezinswoning vorig jaar voorzien van kunstofkozijnen een nieuwe badkamer toilet en keuken ( alle tegels zijn marmer glans met sierstrip zwart/grijs/zilver behalve in de keuken dan is het marmer zonder glans en strip op de vloer liggen overal donkere antracieten vloertegels in de keuken badkamer en wc,.. de wc is voorzien van een inbouw toilet en de keuken is antaciet met rvs




in de hele woning ligt laminaat (ahorn )
de woning is helemaal opgeknapt drie slaapkamers en een vlizotrap naar zolder deze staat bij mij altijd open omdat dit onze vierde slaapkamer is er ligt nieuwe vloerbedekking en de wanden zijn helemaal gedicht en gewit slaapkamer waardig dat zeker maar geen vaste trap 1 wat kleinere slaapkamer twee ruime slaapkamers
achtertuin met schuur en een voortuin

onze wijk is groen en kindvriendelijk de straat/wijk bestaat uit koop woningen en huurwoningen
op tien minuten afstand van de stad en het station in een half uurtje ben je op het strand (verschillende stranden )

achter ons is het nieuwe mortiere gebouwd de mortiere is een familie vertier met sport zolas fitness golfen een mini pretpark e.d je kan het misschien op internet opzoeken aan de andere kant ligt een woonboulevard met een tuincentar mediamarkt praxis leenbakker kwantum gamma etc etc


op 5 minuten afstand van het huis (niet eens ) is er een groot park met een grote speeltuin en verschillende velden
er is een school (2 ) een kinderopvang en creche op dezelfde afstand
ook de apotheek en de dokter is om de hoek
wij wonen aan een klein winkelcentrum : kruidvat marskramer lidl em-te (gewone supermarkt ) gall en gall bakker fruit/groente boer
een bloemenzaak een kapper en een snackbar


de huur is 557 euro huursubsidie mogelijk !


voor meer informatie mail me op sunshine10@live.nl
hallo
ik heb een ruime tweekamer woning in Heerhugowaard rustige buurt
15min van bergenaanzee en egmondaanzee
heeft u interesse?
mvg
mn email is lutie-@hotmail.com
Re: JIJ Amsterdam,ik in de buurt van de zee
23 november 2009 20:00
Hoi Pardoes,

Wij hebben een 4 kamer huurflat met lift in ZANDVOORT, op de 2e etage met balkon.
Aparte wc, douche,ruime woonkamer met woonkeuken. Grote berging beneden.
Goed onderhouden,netjes!
Op 10 minuten loopafstand van het strand en op minder dan 5 minuten sta je in de duinen!!
Kindvriendelijke buurt! Bushalte om de hoek plus klein winkelcentrum met dokter tandarts apotheek en supermarkt.

Wij horen graag wat van je!!
denisjea@hotmail.com
M.Ruiter
Re: JIJ Amsterdam,ik in de buurt van de zee
27 januari 2010 01:53
pardoes10 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb een ontzettend leuke woning (4 kamers), 2
> balkons, berging. geen trappenhuis of galerij die
> ik moet delen.
> Zodra de voordeur open gaat is alles er achter van
> mij (of straks van jou). Geen gedeeld trappenhuis
> of galerij!
> Overdekt winkelcentrum, dagmarkt, alles bij de
> hand, Geen last van buren, gewoon een ideale
> woning.
>
> Wie weet wil jij graag in Amsterdam wonen, vlakbij
> de snelweg, openbaar vervoer, misschien dichter
> bij je werk, dichter bij het stadsleven.
> Heb jij een twee of driekamer woning, kunnen we
> altijd bespreken, ik heb geen bezwaar om kleiner
> te wonen.


Hallo,

Ik heb een beneden woning in Heiloo het is een 2 etage woning met 3kamers aparte keuken, douche toilet eigen opgang,ruime parkeer gelegenheid,schuur,winkelcentrum op loopafstand,bos,station,ov,strand veel groenvoorziening.Misschien lijkt het je wel wat dan hoor ik het graag.

Gr.Maryana
Hallo Pardoes dit is mijn email adres was het vergeten.
Groetjes Maryana
Ik heb een kleine eengezinswoning (hoekwoning) met een tuintje aan het water.
2 slaapkamers, berging en zolder zonder vaste trap.
Tussen Alkmaar en Purmerend.
Ik zou graag in amsterdam willen wonen ik zelf woon tussen enkhuizen en hoorn in aan het ijsselmeer
aan gezien mijn hele familie daar woont zou ik graag naar amsterdam toe willen
mijn woning is een vier kamer woning een hoek huis met een grote voor tuin en een grote achter tuin en nog een zolder waar je een kamer van zou willen maken

Groetje Joke

ps waar in amsterdam woont u
Celina
Re: JIJ Amsterdam,ik in de buurt van de zee
01 februari 2010 14:54
Leuke flat op 2e verdieping. Op loopafstand van het centrum, c.s., bushalte, scholen, gezondheidscentrum etc. Parkeergelegenheid voor de deur. Afgesloten gallerij, intercom met camera, zodat je altijd kunt zien wie er voor de deur staat (zonder de deur open te hoeven doen). Drie-kamerflat met aparte eetkamer (eventueel kan hier een slaapkamertje van worden gemaakt

Wij hebben een 3 kamer portiekflat met ruim balkon op de tweede verdieping in Almere-centrum vlakbij bus en treinstation Almere-Stad.
De huur van de woning is €471 excl. servicekosten en €508,= incl. servicekosten. Eventueel huursubsidie mogelijk.
Woonoppervlak ongeveer 70 m2.
Indien u met ons wilt ruilen neemt u dan contact met ons op.omgeving

Vriendelijke groet,

A.Gorter
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: