Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

wie wil er naar Abcoude?

Gepost door Marie louise 
wie wil er naar Abcoude?
01 augustus 2009 21:29
Daar mijn ééngezinswoning nu te groot is, en ik in Maart met pensioen ga, zou ik heel graag aan de kust willen wonen ! Liefst Zandvoort.De woning heeft 3 sl.k en een kamer op zolder met vaste trap.Gote badk. met douche en ligbad.Grote tuin met schuur. Ik zou graag een leuke woning willen , met 2 sl.k graag met tuin of terras. Woonsubsidie moet mogelijk zijn ! Als iemand die niet aan kust woond iets leuks in de aanbieding heeft kan ook reageren .
Re: wie wil er naar Abcoude?
02 augustus 2009 12:07
Hallo

Is Amstrdam een optie
Wij hebben een leuke 3 kamer woning in Amsterdam oud-zuid/de pijp

Groeten Karin
Re: wie wil er naar Abcoude?
02 augustus 2009 14:37
Hallo,

Wij wonen in Amstelveen Westwijk.
Wij hebben een 3 kamer maisonette woning op de 2e verdieping (gaat tot 3 hoog) met grote terras. Het gebouw heeft een lift en een huismeester en een sneltramstation (zacharovlaan). Winkelcentrum op steenworp. Gamma, praxis en kwantum ook op loopafstand.
Huur is 530 incl.

Mocht u interesse hebben dan horen wij het wel.

gr. Lilian.
0614049755
zhr
Re: wie wil er naar Abcoude?
02 augustus 2009 14:48
is zutphen iets vooor u?


mvg
Re: wie wil er naar Abcoude?
03 augustus 2009 17:06
Nee helaas Karin, Amsterdam is geen optie , succes verder ! gr. ML
Re: wie wil er naar Abcoude?
03 augustus 2009 17:07
Nee zhr, niet echt mijn wens , bedankt, en nog succes verder.gr. ML
zhr
Re: wie wil er naar Abcoude?
03 augustus 2009 20:59
Oh oke dan veel succces
Hallo Karin,

Wil je misschien naar Dronten (vlakbij Lelystad) verhuizen? Wij willen graag naar oud zuid omdat we daar familie hebben wonen.

Groet Marjan.
kyrahanekamp@live.nl
Re: wie wil er naar Abcoude?
03 augustus 2009 22:00
hallo marie louise

zou je misschien willen ruilen met een beneden woning in holendrecht de woning is gelijk vloers 3 slaapkamers super grote tuin 9m bij 7m en voor ook nog een tuintje berghok grote wc en badkamer wij willen heel graag naar abcoude omdat onze kinderen daar op school zitten op de woning is huursubsidie mogelijk tevens is er een tuinhuis in de tuin ook nog een berghok voor voor de fietsen en dergelijke

groetjes michelle
Re: @Karin DRe: wie wil er naar Abcoude?
03 augustus 2009 23:38
Hallo Marjan

Dronten is voor ons de verkeerde kant op

Groeten Karin
Re: wie wil er naar Abcoude?
04 augustus 2009 20:49
Hallo Michelle, nee , Holendrecht ken ik natuurlijk, dan ben ik tovh liever in ABC , succes verder. gr. ML
Re: wie wil er naar Abcoude?
07 augustus 2009 21:43
goede avond.

wij bewonen een flat in zuideramstel vlak bij het grote winkelcentrum, amstelpark en a-damsche bos. de Rai en verder
alle snelwegen en treinen, metros trams bussen enz. de woning is 4-kamers grote ramen 3slpk-keuken-douche-box
en lift. 2e etage zonnig balcon alle toegangsdeuren hebben sloten om naar binnen te gaan. heeft u eengezinswoning.
.Interesse, mailt U ons. fijne avond.
Re: wie wil er naar Abcoude?
08 augustus 2009 19:25
Helaas Gerard, ik wil juist kleiner wonen, met 2 sl .k.en niet in Amsterdam. gr, ML
Re: wie wil er naar Abcoude?
30 augustus 2009 11:24
Hoeveel huur betaal je?
groet
Re: wie wil er naar Abcoude?
04 september 2009 23:02
hoi marie, ik heb kleine gezinswoning in breda 3slpkamers maar zijn wel klein. lekker grote tuin rustig buurt
laat me wete 0630158262

mvg meetje
Re: wie wil er naar Abcoude?
05 september 2009 17:03
Hallo,

woning op de begane grond aangeboden in Vlissingen.

aparte keuken,2 slaapkamers, ruime achtertuin (voortuintje ook aanwezig)

394 per maand.
Re: wie wil er naar Abcoude?
28 januari 2010 15:36
Ik heb een kleine eengezinswoning (hoekwoning) met een tuintje aan het water.
2 slaapkamers, berging en zolder zonder vaste trap.
Tussen Alkmaar en Purmerend.
Ik woon in Vrouwenpolder, vlak aan de zee. Eensgezinswoning, 2 slaapkamers, klein voortuintje, achteruin, 459,- euro/mnd

Ynske
Re: wie wil er naar Abcoude?
02 juli 2010 10:26
hallo ik wou reageren opuw advertentie ik heb zelf een eengezinswoning in beverwijk geheel geronoveert en is vlak bij wijk aan zee als u interesse heeft mail me of bel nr 06340 89787
Re: wie wil er naar Abcoude?
07 juli 2010 21:00
Hallo,

Ik heb een 4kamer eengezinswoning in Beverwijk dat is vlakbij Wijk aan zee. Ik heb een voor en achtertuin als u interesse heeft hoor ik graag van u.


Met vriendelijke groet,


Miranda
Re: wie wil er naar Abcoude?
29 juli 2010 17:05
Hallo,

Ik heb een 4kamer eengezinswoning met een vlizo trap naar de zolder een voor en achtertuin in Beverwijk met de fiets ben je met 10min. in wijk aan zee (strand).

Heeft u interesse? mail of bel mij dan op het nummer 06 34 08 97 87.


Met vriendelijke groet,


Miranda
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: