Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

WONINGRUIL ALMERE STAD NAAR ALMERE

Gepost door Nik 
Nik
WONINGRUIL ALMERE STAD NAAR ALMERE
15 juni 2009 09:56
Ik woon in Muziekwijk Noord. Leuk app. op de beg. grond. Twee ruime sl. kamers die aan het park grenzen. Een ruime badkamer waar met gemak een ligbad in kan. Laminaat in gang , woonkamer en open keuken. Woning ligt centraal tav ov, speelplaats, parkeerplaats, scholen, winkels , gezondheidscentra , kinderopvang e.d. 460 (huursubsidie mogelijk).
Ik ben op zoek naar een huis met minstens een kamer meer. Niet meer dan 500 huur. Het liefst in haven. Maar ieder voorstel is welkom. Ik hoor graag van u!!!!smiling smiley
Wij wonen in almere stad en willen graag ruilen.Het is een 3 kamer flat vlakbij scholen en parken. vlak bij bus en treinstation met genoeg gratis parkeer gelegenheid en hartje winkel centrum op loopafstand. De woning is 75m2 en is een portiekflat op de 2e verdieping. Omdat het laagbouw is tot 3 hoog is er geen lift aanwezig maar het trappenhuis naar boven is goed to egankelijk.De huur prijs is 471,= en eventueel is huur subsidie ook mogelijk.


inf 0611206362,0644048609 o mail.gorter3107@hotmail.com
ik woon in almere haven mooi ruim 3 kamer appartement,vrij uit en aanzicht
22 juni 2009 21:27
ik zou dolgraag naar muziekwijk willen en u naar haven wilt u mij alstublieft zo snel moggelijk bellen? me huur is 405 en huursubsidie mogelijk ,als u haven kent ,ik woon naast de haven,vrij uitzicht,nabij winkels scholen park kinderopvang en zwembad,strand....mijn nummer is 0618053774, ik hoop snel van u te horen al zou u alleen infomatie willen groetjes angelique (met pijn in me hrt gaik uit haven weg,maar ben er opgegroeid,wil graag weg,deze woning had ik 8 jaar vandaar en daarvoor 20 jaar in de wierden)
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: