Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

u groter almere buiten ik kleiner almere haven

Gepost door M.Toth 
u groter almere buiten ik kleiner almere haven
18 mei 2009 09:39
ik heb een 5 kamer woning in de oostvaardersbuurt waarvan 1 kamer op zolder is. ik heb een voortuin mer oprit waar een auto kan staan.
grote achtertuin geheel met sierbestating en schuur.
in de woonkamer,hal en keuken liggen vloertegels.
ruime half open keuken ingang via toog. de keuken heefd een doorgetrokken keukenblad met ingeboude kookplaat.
boven ligt overal zeil in de slaapkamers. ruime badkamer met 2de w.c. en douche. op zolder is nog een slaapkamer gemaakt. de helft van de zolder is dan nog over. tegen over het huis is een basis school. verder in de straat zijn nog 2 basis scholen, 2 kinderopvangen, 1 peuterspeelzaal, huisarts, apotheek en dierenarts. op 5 min lopen zit de bus halte. op 10 min lopen zit een treinstation. de huur is €505.
ik zoek een 4 kamerwoning met tuin in haven. de huur mag niet hoger dan €535. wie wil ruilen mail naar mtoth@live.nl
godemidag
Wij wonen in almere stad en willen graag ruilen.
Het is een 3 kamer flat vlakbij scholen en parken. vlak bij bus en treinstation met genoeg gratis parkeer gelegenheid en hartje winkel centrum op loopafstand. De woning is 75m2 en is een portiekflat op de 2e verdieping. Omdat het laagbouw is tot 3 hoog is er geen lift aanwezig maar het trappen
huis naar boven is goed to
egankelijk.
De huur prijs is 471,= en eventueel is huur subsidie ook mogelijk.
Adres gegevens: Allendestraat34,1314SE Staatsliedenwijk in Almere-Stad.
mij telf 0611206362
ik heb 1 van de mooiste appartem van haven qua uit en aanzicht ook
11 juni 2009 13:49
3 kamer ruim,kijk aub naar mijn advertentie
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: