Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Purmerend - Wij naar ?????

Gepost door Ben en Willy 
U naar Purmerend - Wij naar ?????
10 mei 2009 19:03
Aangeboden ; Nette eensgezinswoning in Purmerend. Wijk Gors - Noord. Zonnige kamer met open keuken, beneden alles mooie lichte plavuizen, 14 meter lange afgesloten achtertuin met berging . Boven alles laminaat, 3 slaapkamers met ruime badkamer met 2 de toilet. Vaste trap naar grote zolder (evt nog een slaapkamer te maken) Huurprijs is 438 euro. Trein, bus, scholen ,zwembad, ziekenhuis en winkels op loop afstand.De afstand naar bv Amsterdam is 12 km
Gevraagt; Nette eensgezinswoning met 3 slaapkamers of 2 groote en ruime achtertuin ivm met voliere en onze vijver, huur tot 500 euro.
M.v.g Ben en Willy
is zutphen iets voor jou??
Hallo,

Ik heb u advertentie gelezen zou graag met u willen ruilen omdat ik een nieuwe start wil maken. Ik heb een 5 kamereengezins woning, de indeling is precies het zelfde als die van jullie. Het zijn eengezins woningen van 6 huizen naast elkaar. Heb ruime voortuin van 4en een halve meter lang en 5 meter breed.En er is genoeg parkeergelegen heid aan de voorzijde. Ook heb ik vrije uitzicht op het weiland heel mooi rustgevend. De achtertuin is17meterlang met berging. Huur is 517 euro. Het is hier heerlijk rustig wonen groenrijke omgeving in het hartje van zeeland.
Als u eventueel interessen heeft kunt u mij ook bellen nr 06-33811466 of 0115-690892.

Vriendelijke groet,

samuel
Hoi,

ik woon in Almere stad, naar een eengezinwoning met 3 slaap kamers naar boven en douche wc,
naar beneden woonkamer,keuken en ook een wc.Voor en achter tuin met appel boom.

Ik wacht op u!
Hai.......
IK heb een 4kamer eengezinswoning in almere muziekwijk/zuid
Zonder zolder maar met grote tuin voor en achter(60m')
Op 5 min lopen van het station en winkelcentrum/muziekwijk
Vrijwel direct op de snelweg A6
scholen en gezondheidscentra ook op loopafstand
heeft u intresse dan hoor ik graag van u
mvg y .A Buining
Grote 3kamer flat 1hoog vlakbij centrum veel groen zonnig balkon nabij strand huur 430.
Re: U naar Purmerend - Wij naar ?????
27 september 2009 21:59
Wij hebben net uw advertentie gezien en vragen ons af wat de reden is dat u weg wilt uit uw woning?
Wij willen heel graag naar de Zaanstreek of dir. omgeving en woningruil kan een optie zijn mits u economische of maatschappelijke binding heeft met de gemeente Epe.
Vaassen is een heerlijk dorp om in te wonen, vlak bij de bossen en niet ver van de IJssel waar ook een groot vogelgebied is. Onze achtertuin is afgesloten. Aan de voorkant van het huis ook ruimte. We zitten aan een bomenrand. De tuin is ong. 6 bij 8 meter.
Wij hebben zelf net ook een advertentie op deze site geplaatst.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/09/2009 14:38 door fam.bakker.
hoi

ik heb een eengezindswoning in enkhuizen met een groote woonkamer 3 slaapkamers een gerenoveerde badkamer
en een hele groote zolder waar ook een kamer van gemaakt ken worden
ik heb ook een hele groote tuin van ongeveer 7 meter breed en 15 meter lang
vindt je het wat laat wat van je horen op nummer 0615155897 of mail naar heleenp@live.nl

met vriendelijke groet saskia
wij wonen in Ternaard vlakbij Dokkum in Friesland wij hebben een ruime eensgezinwoning met 4 slaapkamers en grote voor en achtertuin .huur 439 euro. Interesse????
Re: U naar Purmerend - Wij naar ?????
24 oktober 2009 23:41
Ik wil graag naar Purnerend en heeft u interesse in een eengezinswoning in Oost-Souburg (Walcheren) ?

Met vriendelijke groet, Manuela
Re: U naar Purmerend - Wij naar ?????
17 september 2010 19:05
wat vind u van brummen 4kamers met vaste trap zolder voor en achtertuin, rustig buurt kindervriendelijke buurt, je hebt winkelcentrum en station school enzo.... voor interesse bel 0685092664
gea
Re: U naar Purmerend - Wij naar ?????
20 september 2010 11:25
goedenmorgen

ik woon in barsingerhorn en heb een hele grote achtertuin misschien wel wat u zoekt voor heb je vrij uitzicht ,ik zoek zelf een plek met veel vrijheid en niet ingebouwd in de buurt van een bos
ik heb een eengezinswoning met 3 slaapkamers ,
dicht keuken met een grote achtertuin en een voortuin,
dichtbij een winkelcentrum zitten. in Zeewolde Flevoland
scholen openbaar vervoer en noem maar om zit wel dichtbij me in de buurt.
vast trap naar grote zolder.
Huur 468
Tel.0365235544
Jamshedy


ik zoek wel iets met 3 slaapkamers verder maakt het me niet uit wat voor woning kunt u me helpen.
Hallo iedereen,

Deze advertentie geldt niet meer want ik weet dat deze mensen al een andere woning hebben gevonden in de Zuidoost-Beemster. Helaas hebben ze niet de moeite genomen om dat te vermelden in advertenties die zij overal hebben geplaatst.

Mvg. RR
Goedemiddag,

Wij hebben een eengezinswoning in Enkhuizen...
Wij zouden graag terug willen naar purmerend omdat onze familie daar woont....

Ik durf u alleen niet te zeggen of de tuin groot genoeg is en de huurprijs van ons huis ligt rond de 550 maar daar kunnt u wel huursubsidi opkrijgen.....

Graag hoor ik van u.....

Mvg,
Fam Boonstra
Hallo,
wij hebben een mooie opgeknapte 4 kamer een gezinswoning in zaandam
3 slaapkamers en wel een zolder maar met trektrap. huur 407,-
wonen vlakbij het ziekenhuis.

de reden waarom wij naar p-rend willen is omdat we hier voor in enkhuizen hebben gewoont en daar HEEL graag weg wouden, we konden ons daar niet in vinden.
en wilden heel graag naar p-rend maar dat is vanuit enkhuizen naar p-rend heel moeilijk.
en toen kwam zaandam op ons pad.

maar omdat wij 3 kinderen hebben word deze woning ons nu ook teklein
onze oudste dochter slaapt wel alleen op de kamer, maar me tweeling jongens delen 1 kamer, en die worden nu best groot.

vandaar dat wij nu ook een grotere woning zoeken.

p-rend of zaandam maakt ons echt niet uit.

hoop wat van u tehoren.

mvg fanny froger
Hoi is Den Haag iets voor jullie?
Ik heb een benedenwoning 3 slaapkamers en een grote tuin.
Met huursubsidie.
5 minuten van het strand Kijkduin.
hoi ben en willy,zag jullie advertentie staan op startpagina woningruil en ben geintrenseerd,heb een 5 kmr woning in amsterdam huur 390.neem contact op bij interesse groetjes lizz.lizetteflens@hotmail.com
Re: u naar Almere-Haven ik naar Purmerend
13 februari 2011 07:48
Hou woon in purmerend gouwzeestraat huur468 4kamer mail me faouzia37@live.nl
Beste M.V.g.Ben . Ik ben Eva Ik woont in Schagen. Wil ik heel graag in Purmerend woning. Ik woont heel dichtrebij, van alle winkels.Alberthijn womar, school, station, 5 min fits park Deen, Aldi. Hier iedere donerdag hebt markt. Mijn huur 430eur. slaapkamer,+zolder,+ woonkamer, vortijn- achtertijn,bad, beneden WC, een dus. Als i vind is goed bel dan 0626545242- e-mail. maki1965@hotm.com
hallo ik woon in zvenaar heb u intresse woning ruilen even belen 0683599627 gr uslu
Hallo,

Wij wonen in Venray (Noord Limburg), Nijmegen is 35 km vandaan en Eindhoven 40 km.

Zou u ook in Venray willen wonen?

We hebben een drive-in woning met veel ruimte en een grote tuin.

Laat even weten als u geinteresseerd bent.

Groetjes, Ann
hallo ik woon in dronten flevoland ik heb een gezins woning 4kamer acter tuin voor tuin rustig inbuurt school centrum digtbij bus halte groetje kubilay 0641688348
Intresse in een ééngezinswoning met 3 slaapkamers en een zolder als slaapkamer.
Voortuin met parkeergelegenheid, achtertuin op het zuiden.
In Beets.
0648264306 jinthy@live.nl
een gezinhuis 3 slaapkamers met trap. je habt
> 2
> > wc een in de badkamer een eentje benden en je
> habt
> > zolder en ons grond is alemaal tegels en heel
> > groot tuin (wy habben huurhuis de huur is 5020 huurtoeslagmoegelijk dan is het 3020
> )kindervriendlijkbuurt vlak by centrum
> > en basischool
> > > en vlak by apeldoorn en zwolle
> > >
> > > voor interessen bel 0685144008
Beste Ben en Willy

is een landelijk gelegen 4 kamer eengezinswoning iets voor u?

De woning is in Oosterblokker aan de Eenhoorn, vlakbij HOORN. zie google maps.
3 slaapkamers,zolder,parkeerplaats voor de deur, voor en achtertuin, nog een extra tuin van 220m2.!!!!!!!! achter het huis. de extra grote tuin zit aan de achtertuin min of meer vast. en is aan het water gelegen met uitzicht op weilanden, veel groen en rust.
nieuwe open keuken,berging, nieuw toilet en nog veel meer.
Huur: 420 euro pm. huur toeslag mogelijk.

Heeft u intersse? mail gerust

Met vriendelijke groet,

woningruil83@live.nl
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: