Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil..U naar Den Haag,Ik naar Hoofddorp,Haarlem,Heemstede,Amsterdam,Amstelveen,Purmerend en omgeving

Gepost door Jamila 
Ik Bied mijn ruime 3-kamerwoning In Denhaag aan voor een woning in amsterdam of omgeving.

De woning ligt zeer centraal voor alle voorzieningen,heb hier met plezier gewoond maar ivm met familie wil ik graag weer naar amsterdam of omgeving.

Heb je een leuke goed onderhoude min.3-kamerwoning in 1 van deze steden dan kun je reageren.

Groet,

Jamila
ik woon in Haarlem het is een flatwoning 1ste verdieping 5 kamers + een achtertuin.
Het is een leuk kindvriendelijk omgeving. Mocht je interesse hebben kunt u contact opnemen op mijn mobiel nr; 06-24834480


mvg,

Ferdous
hoi heb je advertentie gelezen woon niet in de plaatsen wat je vraagt maar woon in den helder bij interese hoor ik graag van je , gr syl
hey ik heb een eengezinswoning in anna paulowna is niet ver van amsterdam met 3kamer gr claudia
Hoi Jamila,

Waar woon je in Den Haag en heb je een benedenwoning? Wij wonen in Amsterdam, een ruime 4 kamer ensuite, 1e en 3e etage, nabij de Churchillaan, nabij de RAI.

We wachten je af,
mvg fam Thomas Swheitz
lelystad ook goed...???

Met vriendelijke groet

pinar
Hoi Jamila,

gezien de plaatsingsdatum vraag ik mij af of je nog steeds geinteresseerd bent in de woningruil. Zo ja, dan hoor ik ook graag meer over om welke buurt het gaat etc. Ik heb een 3 kamerwoning in Haarlem.

Groeten
Hallo ik heb 1 grote 1 gezinswoning in almere stad hoor graag of uw geintereseert bent.mvg Najat
D&F Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi Jamila,
>
> gezien de plaatsingsdatum vraag ik mij af of je
> nog steeds geinteresseerd bent in de woningruil.
> Zo ja, dan hoor ik ook graag meer over om welke
> buurt het gaat etc. Ik heb een 3 kamerwoning in
> Haarlem.
>
> Groeten

Ter zijde ik zoek een woning in Haarlem, heb een woning in Delft. Meer info zie www.mijnwoningruil.nl
Martin Schreef:
-------------------------------------------------------
> D&F Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Hoi Jamila,
> >
> > gezien de plaatsingsdatum vraag ik mij af of je
> > nog steeds geinteresseerd bent in de
> woningruil.
> > Zo ja, dan hoor ik ook graag meer over om welke
> > buurt het gaat etc. Ik heb een 3 kamerwoning in
> > Haarlem.
> >
> > Groeten
>
> Ter zijde ik zoek een woning in Haarlem, heb een
> woning in Delft. Meer info zie
> www.mijnwoningruil.nl


Hoi Martin,

ik zoek echt een woning in Den Haag (liefst zuid), maar misschien zou een driehoeks-woningruil kunnen?

Groeten
Martin Schreef:
-------------------------------------------------------
>
> Ter zijde ik zoek een woning in Haarlem, heb een
> woning in Delft. Meer info zie
> www.mijnwoningruil.nl


Hoi Martin,

wij zoeken nu iets breder in de omgeving van Den Haag en Delft is een van de mogelijkheden.
Ik heb gekeken op mijnwoningruil.nl en heb je daar niet gevonden. Zou je even kunnen reageren en je mailadres achterlaten?
Alvast bedankt.

D&F
hey jamila
ik heb een eengezinswoning 4 slaapkamers groot tuin ,
in hoorn . wil graag naar den haag
tel ;0619010747
mvg. hicham
Goedemiddag,

tot mijn grote verbazing ben ik helemaal vergeten dat ik een advertentie op deze site heb gezet,ik weet niet of je al voorzien ben zoja ..laat het me ff weten.

mvg jamila
ik weet niet of jullie nog geinteresseerd zijn.zoja mail me dan op mn privemail:selma.oerinoe@live.nl

mvg jamila
hai goedemorgen,

Jullie woning spreekt mij erg aan.

kunnen jullie mij mailen op selma.oerinoe@live.nl of jullie nog op zoek zijn naar woningruil.

Mvg

jamila
Mijn schoonmoeder heeft een 4kamer appartement in Amsterdam. ze zoekt in een woning in omgeving met een tuin.
wie wil ruilen.
hai

ben je nog op zoek dan kan je mij mailen op selma.oerinoe@live.nl

kijken of het wat is voor ons beide.

groeten
beste dames en heren,

Ik heb een huis in den haag. ik woon in centrum van den haag en ik wil graag naar hoofddorp, amstelveen verhuizen. Ik zoek een huis met 5 of 6 kamers. In den haag heb ik zelf 5 kamers. Als iemand geinterseerd is hoor ik het graag.
Hoi, waar woon je in denhaag het adres svp?

En wat is de huur?

Je kan me ook bellen 0614127476,

Groetjes, Virginia.
intresse in Hoorn (NH) 3 kamer eengezinswoning ? Bel 0614364641
Hey Jamila,

Sta je ook open voor een driehoeksruil ik woon zelf in Amsterdam beganegrond 4 kamers achtertuin.
Als je geintresseerd bent kun je mij mailen of bellen samirasaji@hotmail.nl / 0643156139.

Groetjes Samira
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: