Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

u naar amersfoort, wij naar een dorp in de omgeving

Gepost door rene& elvira 
Hallo,

Wij hebben een maissonette woning ( 2 verdiepingen) in de wijk liendert te amersfoort.

de woning is circa 110m2 met 6 kamers en een tuintje, huur € 530,-

dicht bij park, scholen, stad, trein en bus, het is een buurtje met veel kinderen, speelveld voor de deur .

-----

wij zoeken een hoek of tussenwoning MET TUIN, het liefst met oprijpad / carpoort of garage , of ruime parkeergelegenheid in de omgeving.

in een dorp, niet in een stad in een straal van circa 25 km om amersfoort heen.

huur max 500 eu.

liefst nijkerk of baarn of woudenberg.... maar andere plaats ook ok.
Re: u naar amersfoort, wij naar een dorp in de omgeving
03 mei 2009 17:51
hallo,

wij wonen in baarn,leuke 4 eengezinswoning.
zeer kind vriendelijk.en genoeg parkeer gelegenheid.
alleen ik heb een vraag,
hoe groot is jullie tuintje.
groetjes ramona
ik woon in braband DONGEN.ik heb gezeinehuis.mooie wijk en rustig staad.mijn tel 0633057238
Hallo,

Ik heb u advertentie gelezen, ik heb een 5kamereengezins woning. Met vrije uitzicht over het weiland.
Ik heb een ruime voortuin met parkeergelegenheid.
Ook heb ik een ruime achtertuin van circa 17m met ruime schuur. De woonkamer is 30 vierkante meter met open keuken erbij kom op zo n 45 vierkante meter. Op de hal is ook een berging. 1ste verdieping kamers zijn 10,11,14,15 vierkante meter. Waarvan een van de kamers 2de verdieping via een vaste trap op zolder is. Er is daar ook genoeg bergruimte.De badkamer is ook ongeveer 10 vierkantemeter en heeft een 2de wc.Het is een rijtjes huis 6huisjes naast elkaar. De scholen zijn op loop afstand en de winkel is op de fiets zo'n 5minuten. Het is er heerlijk groen rustgevend,in het hartje van zeeland. Ik wil verhuizen al woon ik hier heerlijk en zal ik het niet willen verlaten. Maar ik wil graag dol graag een nieuwe start maken met mijn toekomstige man we hebben kinderen dus u huis lijk ons ideaal. Maar ja de vraag is lijkt het u wat. Als u enigzins geintereseerd bent hoop ik dat u mij kan mailen. Maar u kunt ook eventueel bellen als u teminsten geinterseerd bent. Op het nummer 0633811466 .

Vriendelijke groet,

mevrouw samuel
hoi
ik heb eengezinswoning
3slaapkamers
groot woonkamer
tuin achter en voor
vast trap naar zolder
en nog meer,,,,,,,,,,,,,,,,,

hoe kan ik met je contact maken/////////////


m,v,g
hallo

ik woon in woudenberg
ik heb eengezinswoning
3 slaapkamers
groot woonkamer
tuin achter en voor
vasttrap naar zolder
kan een slaapkamer van maken
vlakbij alles en nog meer,,,,,,,,,,,,,

ik zoek een maissonette woning in amersfoort
dus heb ik intersse in jou woning

graag de antwwoord,

m,v,g,
Beste Samuel,is Vorden 10 km van zutphen een optie voor u. vorden is een rustig en gezellig dorp en mijn huis heeft 4Kamers met zolder, voor en achter tuin, huur is 417. mvg, saji
Beste,

Is Ede Gelderland ook een optie voor u?

Gr, R.E.
Hallo
Wij wonnen in Bilthoven buiten Utrecht HEt is een rustige Plek. we wonnen in een flat 3 slaapkamer en een woonkamer,balkon.het is in de buurt van scholen supermarkt 3min vandaan.bushalte , winkelcentrum ,station.
u kunt contact met ons opnemen op.
030-2280814 of 06-44228671
Hallo wij wonen in Woudenberg in een eensgezins hoekwoning wij zijn met spoed op zoek naar een woning in amersfoort omdat mijn 3 kids in a'foort op school zitten en ze door omstandigheden net hier naar school kunnen mocht je intresse hebben hoor ik graag van u
M.V.G: Emmely
Hi,I live in Ermelo in (2)bed rooms,(1)living room.the year of the house is 2005
very nice house and new if you are intrested please call me on this number
0684525575 or send me a mail.hope to here from you soon.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: