Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U Naar Rotterdam wij naar????

Gepost door Edwin Bekkens 
wij hebben een 4 kamer eengezinswoning te Rotterdam
met een kleine voortuin en grote achtertuin
3 slaapkamers op de eerste verdieping en een grote verwarmde zolder
waar ook een slaapkamer van te maken is

wij zoeken een glijkwaardige woning buiten Rotterdam

Edwin 0653787901
ik heb een wooning in de stad woerden vlak bij utrecht. met 3 slaapkamers,grootewoonkamer, grote keuken, grote balkon.dat is en flet op de 1te verdiping. ik wil graag naar rott,neem kontakt tel.0634154182 rosi.
Best Edwin

Is Eibergen (Gelderland) iets voor u. Ik zou graag met u willen ruilen. zelf woon heb ik eengezinswoning (2 onder 1 kap)
Kind vriendelijk buurt en veel groen in de omgeving.

MVG Jetty39@hotmail.com
hoever buiten rotterdam?
groningen?
Re: U Naar Rotterdam wij naar????
23 maart 2009 16:29
Sorry judith dit is nu net even te ver

maar toch bedankt
Re: U Naar Rotterdam wij naar????
23 maart 2009 21:08
Beste heer/mevrouw,
We zijn geintereseerd in uw woning. We wonen in Hellevoetsluis in een mooie, rustige wijk met veel groen, vlak bij de winkels en de bushaalte. Binnen 15 minuten met de bus ziet u bij de metrostation. Ons huis, een woonhuis is voorzien van twee tuinen ( voor en achter ). Achter in de tuin bevind zich en schuur, waar je je fietsen kan zetten en nog veel meer ( je kan hier alles lopend of met de fiets bereiken ). De woonkamer is groot met verwarmde vloer, de keuken is open – ook met verwarmde vloer, de woonkamer en de keuken zijn voorzien van tegels - verwarmd, boven twee groote slapkamers, badkamer is voorzin van douche en wc (op de begane grond zit ook een aparte WC). Boven bevindt zich ook een ruime berging-u kunt hier een kamer van maken. Alles is nieuw, net gekocht: tegels, behangsel en de voering. Het huis zelf hoort ook bij de nieuwbouw. U kunt zo in het huis gaan wonen. Verder vind u hier (3 minuten lopen) een groot prachtig park met veel water en groen.
Ik moet het huis verlaten vanwege mijn familie en werk in Ridderkerk, ik heb hier met heel veel plezier gewoont.
Er zit een klein winkelcentrum in de buurt ook ongeveer 5 minutjes lopen, met een supermarket, primera, bloemenzaak en patatzaak. Verder zit er ook een groot wilnkelcentrum in Hellevoetsluis, ongeveer 8 min. met de fiest, 4 min met de auto. De versting – een prachtige jachthaven bevindt zich ook op een afstand van een paar minuten fietsen. In de zomer zijn daar verschillende cafe’s, bars en restaurants geopend en het echt strand natuurlijk is er ook !!!
Huurkosten: 550,-
Mocht u interesse hebben, hoor ik het graag.
Mijn nr 0628383022
Email: l-456@hotmail.com
Met vriendelijke groet,
Leo
Re: U Naar Rotterdam wij naar????
25 maart 2009 16:18
hallo
ik woon in assen provinci drenthe ,
Re: U Naar Rotterdam wij naar????
01 april 2009 16:29
Wij hebben intresse

neem contact op met 0653787901

Edwin
Re: U Naar Rotterdam wij naar????
01 april 2009 16:37
Judith

als je nog intresse hebt neem dan contact op met

0653787901

Edwin
Re: U Naar Rotterdam wij naar????
02 april 2009 20:53
we hebben wel intresse


onze woning is in de stad groningen de wijk ervan is vinkhuizen. de wijk die reeds gerenoveerd is. Het ligt op 10 min fiets afstand van het centrum. Voor het huis is een kinderspeelpaats. hier kunnen geen autos komen. basischool, middelbareschool, winkelcentrum ( Milo,Supercoop,Aldi,Blokker,Alberthijn, Kruidvat, Da,G&G enz.) op loop afstand (3-5 min) Het is een rustige wijk. De bezettingsgraad is niet hoog Verder is het huis groot. beschikt over een voor- achter en een zijtuin. de woning heeft 4 slaapkamers en een groot zolder. de woon kamer is ook groot circa 8x4

huur ervan is: 430 Euro
subsidie mogelijk

fotos:
ttp://www.mijnalbum.nl/Album=HJDIGPJW

Email: karwan143@hotmail.com
Tel:0620288777
ik woon in pernis met een moie eengezinswoning. Hoek woning 4kamers met een groote voor en achter tuin. echte in netjes wijk.

Ik wil graag weten wat is de huurbedraag en op welke bouwjaa uw woning??
hallo, ik heb een 4kamerwoning op de 2e etage met lift in utrecht hele nette huis grote keuken en balkon.
is dit mischeen iets voor je?
waar is je woning in rotterdam?
ik hoor graag van je.
Amin
Re: U Naar Rotterdam wij naar????
03 juni 2009 03:48
Wij willen graag naar Den Haag of Rotterdam verhuizen.
Zelf hebben wij een huis in Alkmaar.

Ons huis in Alkmaar is een hoekhuis (eengezinswoning, 3 verdiepingen) en heeft 4 slaapkamers, een bijkeuken,
een mooie voortuin en ruime achtertuin (incl vijver). Het ligt op 10 min loopafstand naar CS, de supermarkt en hartje Alkmaar.
De huur bedraagt 450 euro.

Een zeer mooie en rustige omgeving, zeer kindvriendelijk en voldoende parkeergelegenheid.
Voor meer info kunt u bellen naar: 0652644391

Waar ligt jouw huis ongeveer in Rotteram?
hallo
ik heb een eensgezinswoning in ysselmonde met 4 slaapkamer tuin voor en achter
huur 540 huurtoeslag mogelijk.
evt interesse?
hi edwin
ik ben wel geintereseerd in jou woning, maar ik heb een flat van 3kamers in hilversum tweede verdieping. rustig buurt. media stad in de buurt van winkels , station , scholen en bushalte.s 10 min lopen van rtl4. sbs6 enz studio's.
ik wil graag naar rotterdam en woon zelf in amsterdam in een 4kamerwoning en het is ook een stadsvernieuwing gebied waar woon jj ? 06-81115748
beste jetty ik heb al een paar x geprobeerd een email te sturen maar uw email adres klopt niet
heeft u intresse in een 5kamer eengezinswoning in gouda wijk achterwillens?
mvg desiree

evenboer@live.nl
Re: U Naar Rotterdam wij naar????
07 augustus 2009 14:47
hallo


Wij hebben een 4 kamer eensgezinswoning in gorinchem.
met voor en achtertuin. huur 450€
Iets voor je misschien?
Re: U Naar Rotterdam wij naar????
23 augustus 2009 08:46
goede morgen

ik heb in spijkenisse een 4 kamer massionette woning
zou u ook naar hier willen
0645123634
mvg mevr carmen
Hoi beste mensen.

Ik heb 3 grote slaapkamers en een grote woonkamer met een grote keuken en de rest. wij zijn met'se twee en het is heel groot voor ons daaarom ben ik op zoek naar 2 slaapkamers ergens binnen in rotterdam of in de beurt van hoogevliet of ergens daar.

als u interese heeft dan kunt mij op dit nummer belllen. 0659046156 Rooza

misschien tot snel.smiling bouncing smiley
Re: U Naar Rotterdam wij naar????
04 september 2009 17:14
hoi,


wat dacht je van ridderkerk.
Re: U Naar Rotterdam wij naar????
14 september 2009 19:01
erdal Schreef:
-------------------------------------------------------
> hallo, ik heb een 4kamerwoning op de 2e etage met
> lift in utrecht hele nette huis grote keuken en
> balkon.
> is dit mischeen iets voor je?
> waar is je woning in rotterdam?
> ik hoor graag van je.


bent u nog geinterreseerd in omgeving rotterdam 3 kamer woning op 4de etage met lift?
Re: U Naar Rotterdam wij naar????
04 oktober 2009 22:15
ik heb een woning in tilburg, 2 slaapkamers
Re: U Naar Rotterdam wij naar????
03 november 2009 14:44
Hallo,

war in rdam wonen jullie dan ?

grt.
karen
Hallo,
Is een dorp in de kop van friesland vlakbij dokkum en leeuwarden iets voor u? wij hebben een grote eensgezinswoning met 4 slaapkamers, grote woonkamer, ruime badkamer met ligbad en aparte douche en een grote voor en achtertuin met veel mogelijkheden.Het is een kindvriendelijke buurt en veel jonge gezinnen.Supermarkt, basisschool, huisartsen, en bushalte op loopafstand.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: