Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

u naar amsterdam,ik naar amsterdam of omgeving

Gepost door diana 
u naar amsterdam,ik naar amsterdam of omgeving
18 maart 2009 10:05
Ik woon in een ruim zolderappartement in het centrum van Amsterdam, maar op een mooi rustige locatie.
Huur is 600 incl. 5 min fietsafstand Dam,station, Albert Cuyp.
Heel relaxte woning +woonomgeving,dus hoef niet echt weg, maar heb alleen door nare (pers.)periode behoefte aan andere woonomgeving
gevraagd:woning in amsterdam of omgeving
Diana, wat voor soort woning zoek je en waar precies? Almere, mag dat ook?
Re: u naar amsterdam,ik naar amsterdam of omgeving
15 april 2009 21:53
hallo,

Het is een optie, Almere.
Kun je wat meer over de woning vertellen(huur,locatie, hoeveel kamers, tuin of balkon..)
Dankjewel.
Groeten Diana
almere dan?
09 mei 2009 20:53
beste diana,

Ik woon in almere haven in een leuke nette woning op de eerste verdieping en zou graag mijn woning verhuilen voor een woning in amsterdam. Ik las hierboven dat almere eventueel een optie zou zijn voor u dus wellicht bent u geinteresseerd in mijn huisje. Ik zal hier vast een korte beschrijving geven:
De woning heeft een eigen oploop, beschikt over een ruime berging en eveneens een ruim balkon (ca.9,5 m2 (3x3)) De woning bestaat uit een ruime slaapkamer en grote woonkamer, aparte eveneeens ruime keuken, ruime badkamer , toilet en tevens een ruime hal.
De woning is op 3 minuten van het centrum verwijderd, waar zich meerdere winkels bevinden en op vrijdag de markt staat. ov-voorzieningen zijn eveneens op enkele minuten van de woning te vinden. De woning bevind zich in een kindvriendelijke en groene omgeving en is eveneens op loopafstand van de dijk, het strand en de haven. Hier kan men gezellig wat drinken, uit eten gaan , wandelen etc.
Mocht er interesse zijn hoor ik het graag,

met vriendelijke groet
marlena
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: