Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

u naar Woudenberg wij naar omg Utrecht

Gepost door ria11aug@hotmail.com 
u naar Woudenberg wij naar omg Utrecht
06 maart 2009 15:56
hallo wie wil er naar woudenberg ik heb een grote 4 kamereensgezinswoning met boven op de overloop 3 diepe gangkasten 3grote slaapkamers en een zolder over het gehele huis met vaste trap te bereiken. En een huiskamer van 32 m2 met dichte keuken . We willen graag naar de Bilt ,Bilthoven , de Meern ,Leidscherijn, Vleuten, Maarsen of Maarsenbroek.
Oh heeft u een flat of bovenwoning dan hoeft u niet te reageren ivm hobby (voilere)
Goedenmiddag,


Ik heb een eengezinswoning in vleuten.

Met drie slaapkamers op de eerste verdieping en een grote zolder met vaste trap die kan fungeren als een 4de slaapkamer.

Mijn huur bedraagt 535,17 euro.

Ik heb een grote achtertuin met een stenen schuurtje, en een wat kleinere voortuin.

Ik heb een zitkamer met openkeuken.

Overal ligt laminaat van nog geen 1,5 jaar oud en alles is gestuct en geverfd.


Heeft u intresse dan hoor ik van u.

groetjes widad


Mijn email adres is widad1983@hotmail.com
hallo
wilt u nog steeds woningruil? wij wonen in een mooie eensgezinswoning in Houten met 3 slaapkamers en royale zolder huis is uit 2007

hoor graag van u

MvG
ik graag weer naar eengezins woning in utrechtr tuin schuur voor tuin twee wc 3 slaapkamers met zolder ik hier woning woudenberg 3slaapkamers doch op bergzolder garage deur op klep mooie huis gelegen wouden berg huur prijs 561 per maand mij bellen 0338876796 veendaal amerfoord soesterberg scherpezeel ede enze voord
Goedenmiddag,


Ik heb een eengezinswoning in vleuten.

Met drie slaapkamers op de eerste verdieping en een grote zolder met vaste trap die kan fungeren als een 4de slaapkamer.

Mijn huur bedraagt 555, euro.

Ik heb een achtertuin met een steiger aan het water.

Ik heb een zitkamer met openkeuken.

Overal ligt laminaat van nog geen beneden, woning is 7 jaar oud


Heeft u intresse dan hoor ik van u.

bel dan even naar 030 22 18 645
is een eengezinswoning in maarssenbroek iets?
2 slaapkamers, en ruime zolder kan ook als slaapkamer worden gebruikt.
Als de woning van portaal is. Kan de ruil per direct doorgaan.
best wibab ik wou eens vrager heeft nog intrese in dit huis kan mij even bellen mailen albert-hendriks@hotmail.com bellen kan savond na 15.00 tot 22.00 savond ook vanad kan dat ook
b est mensen ik wou vrager wilt nog ruilen woudenberg naar utrecht of anders om u mag mij bellen 0338876796
23-4-2013 bestmensen zijn nog mensen die van eengezin naar eengezins willen ruilen woudenberg naar utrecht dit eengezins woning groot tuin 3 slaapkamer 2 wc boven en benen luek omgeving wou8denberg vlak leusden zeist ede scherpezeel voorhuizen bus station wij zoeken zelde woning voor terug geeeen flat zelfde huis voor terug huur 561 permaand o338876796 na 15.00 22.00 wij zoek huis utrechrt wij kunnen niet wenen woudenberg
best mensen wie wil met woningruil doen woudenberg naar wij willen graag naar utrecht zuilen straatweg binnenstad het een gezins woning woudenberg 3 slaap zolder kamer 2 wc,s doch groot tuin voor tuin garage voor auto,s er in zetten bergzolder met huur prijs 561 per maand wij zelfde huis voor terug ook eengezins woning geen flat ik hoogte frees belle sneller o338876796
hallo
wij wonen in Vleuten in een 4 kamerwoning. Het is pas 7 jaar oud en de tuin ligt aan het water.
mocht je meer info willen,
bel gerust 030 22 18 645
SAL
Re: u naar Woudenberg wij naar omg Utrecht
14 mei 2013 10:15
Hoi wilt u naar Kanaleneiland verhuizen??
hallo cj ik heb wel interesse in de woning in houten bouwjaar 2007 maar kan je niet bereiken?

ik zou zeggen mail widad1983@hotmail.com of bel me 0623905995
best mensen zijnn verhuizen mi van plan om tegaanstrverhuizen mooie dorp van woudenberg daar om zoeken wij die met wileen ruilen wij willen woudenberg uit utrecht weer in wij niet wennen ......denk lijk m,ij wat neem contact op met 0338876796 wel eerlijk afs denk na komt doen wij het ook afspraak dit eengegins woning drie slaap kamers zolder grote tuin 2wcs groot woonkamer voor tuin enze groot grage voor auto.
wie wil er nog ruilen woudenberg naar utrecht het pas op geknapt wijzoeken een eenginswoning drie slaapkamer wc voor achtertuin zelfde huur utrecht 561per maand plus huur toe slag omgeving tuin dorp vlak bij destad van utrecht wij bieden aan huis woudenberg garage voor achtertuin twee wc,s groote achter tuin 12meter kind vrindelijk van woudenberg vlak bij dorp vlak bij veendaal voorthuizen amersfoord wij huis utrecht daar kenise hebben afstand voor ons ter ver wie zou zo graaag mooiestad woudenberg willen wonen daar omzoeken kleine woning goed kopen huur er moet drie slaapkamer vor tuin achtertuin schuur bij huis tweewcs gezelige woon kamer open keuken vrindelijk utrecht bellen na 18 ,00 0338876796
Re: u naar Woudenberg wij leersum
25 augustus 2013 20:09
best mensen wie wil ruilen met ons wij graag naarleersum verhuizen om dat daar werk de af stand is de ver wie wil er met eenginwoning 3 slaapkamers doch 2 wc grote tuin tuin voor klein zolder spullen er op grote garage wie wil met ruilen dit huur 561 per maand wij zij n op naar leuk woning mag ook utrecht leersum mag altij d bellen ivmatsie drie hoek ruileling zijn
best mensen zijn er mensen die willen ruilen woudenberg naar utrecht dit eengezins woning 3 slaapkamers doch twee wc grote tuin voor tuin garage vlak centrum huur 561per maand dit valeiwonen woning bouw woudenberg wij op zoek leuke woning in utrecht we zoeken zelde wonig voor woning drie slaap keuken achtertuin wc schuur zelde huur huizen mag utrecht zuilen tuindorp binnenstad straatweg eengezins woning
BESTE MENSEN WIE WIL ER WOUDENBERG EENGEZIN NAAR EENGEZINS WONING ZEIST MET GOED KOPER HUUR DIT DIT HUIS 561PER MAAND HUIS MET HUUR 400 EN 500 EURO,S KUNT BELLEN IVMAATSIE 0338876796
best mensen zijn er mensen die willen ruilen ook met eengezins woning in woudenberg wij naar utrecht u woudenberg rustige wijk woudenberg leuk huis drie slaap kamers twee wc zolder berging garage voorachter tuin mooie dorpkern wouden berg er altijd wat te doen heeft intresen kunt bellen er over 0338876796 mail annieputten@ hotmail.com wij zij opnaar leukhuis utrecht mag over vecht- zuilen -binnenstad utrecht hopbakker zijn kind vrindelijk wijk utrecht huur 561
Ik wil graag in omg Utrecht gaab woning in de buurt van mijn familie.ik heb een leuk eengezinswoning me 3 slaap kamer. 0685595059
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: