Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Wie uit Adam wil naar Almere!

Gepost door Yams 
Wie uit Adam wil naar Almere!
03 maart 2009 20:56
Hoi!

Ik woon in Almere Buiten, in de Landgoederenbuurt, het is een rustige, veel groen (zee is vlakbij, veel meren en parken)en kindvriendelijke buurt.Er is ook voldoende parkeergelegenheid.

Er zijn 2 scholen die te voet binnen 5 minuten te bereiken zijn, als ook het winkelcentrum Doemere en het treinstation Almere Buiten. Je bent met de trein binnen 5 minuten in almere buiten, en binnen 25 minuten op Amsterdam Centraal.

Al het openbaar vervoer (bussen) rijdt zowat direct naar het centrum van Almere en je bent er dan ook in 10 minuten, en de bussen zitten op drie minuten afstand van ons huis.

De woning zelf is een eensgezinswoning van 110m2.
Het huis is enorm zonnig en ziet er als volgt uit.

Beneden:
Hier bevinden zich de drie slaapkamers. In de master bedroom heb je goed zicht op het terassje. In de zomer is het heerlijk om hier te zitten, en onder genot van een heerlijk koud drankje, van de zon te genieten!
De andere 2 slaapkamers bevinden zich ook beneden samen met de ruime douche en toilet en een superruime box.

Na de trap omhoog genomen te hebben, bevind je, je in een kleine gangetje, die rechts de keuken inslaat. Het is een superruime gesloten woonkeuken. Je kan er een eethoek,bank en vitrinekast kwijt, en je houd nog ruimte over!
Links de gang inslaan kom je in de super ruime woonkamer, met een ruim balkon aan het zuiden. Het is een heerlijk zonnige woonkamer. Boven is er ook nog een aparte toilet.

Ik hoor graag van jullie!

Grtjes.
D
Re: Wie uit Adam wil naar Almere!
04 maart 2009 14:40
Beste yams,

Klinkt geweldig, Ben zelf vorig jaar vanuit almere naar amsterdam verhuisd en wil heel graag terug. Is er huursibsidie mogelijk op de woning. Ik heb zelf een ruime 4kamer etage op de 1e verdieping in Buitenveldert.
Vijf min van het Amstelpark en Gelderlandplein.
Hoop dat je het wat vind.

Gr, D.
Hoi!

Helaas niet! Huursusidie verstrekken ze max tot een huur van 535 euro. Alles daarboven niet. Maar het is het wel zeker waard. Ik heb al mijn leven in Adam gewoond, en heb verschrikkelijke heimwee naar adam! Mocht je toch nog interesse hebben, dan hoor ik het graag.

Grtjes!
Re: Wie uit Adam wil naar Almere!
07 maart 2009 20:33
Hallo, D en Yams misschien een 4 hoeks ruil.

Als Amsterdam naar huizen wilt dan kan Huizen naar Schalkwijk en Almere naar Amsterdam en Schalkwijk wij dus naar Almere maar de vraag is natuurlijk Zou je ( Amsterdam) naar Huizen willen??
vanaf Huizen is het namelijk maar 10 min naar Almere.

Groetjes

Natasja
Nee, ik ben echt op zoek naar een op een ruil.

Grtjes yams
Re: Wie uit Adam wil naar Almere!
09 maart 2009 17:56
Hallo, ik heb een ruime 3 kamer benedenwoning gelijkvloers in Almere Muziekwijk met grote achtertuin en voor een groot terras vlakbij station en winkelcentrum.

Wij willen graag naar Buitenveldert, Misschien heb je interesse?
Re: Wie uit Adam wil naar Almere!
09 maart 2009 18:01
Hallo D, Ik heb een ruime 3 kamerbeneden woning gelijkvloers met grote achtertuin en voor een groot terras in Almere Muziekwijk vlakbij station en winkelcentrum.

Wij willen graag naar Buitenveldert Misschien interesse?
Re: Wie uit Adam wil naar Almere!
09 maart 2009 20:44
oke wil jij misschien dan met ons ruilen, het gaat om een ruime eengezinswoning met 4 slaapkamers zie mijn advertentie. groetjes natasja



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/03/2009 20:46 door deacon12.
D
Re: Wie uit Adam wil naar Almere!
10 maart 2009 11:18
Sorry Marga,

Maar ben echt op zoek naar een 4 kamer woning, liefst met zolder in Almere.

Succes,

Gr D.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: