Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Rotterdam, ik naar Amsterdam

Gepost door Verbeek 
Ik wil graag van woning ruilen omdat ik per juni ga ik in A'dam werken.
Het huis ligt op de 3e verdieping, in Kralingen/Crooswijk. Het is een hoekwoning met 2 balkons (grote achter, kleinere voor, 's ochtens tot 13:00 zon en rond 15:00 zon aan de voorkant tot hij onder gaat. Ruim zicht zowel voor als achter (op pleintje zowel voor als achter. Rustig wonen, maar toch zo in de stad en vlakbij uitvalswegen en gratis parkeren. Het ligt vlakbij het Kralingsbos en vlakbij de Meent.
Woonkamer is riant, 8,5 bij 4,30/3,00 met toegang tot beide balkons. 2 slaapkamers van 12 en 10, beiden toegang ook tot de balkons, Keuken is ook groot, kan voorzien worden van wasmachine, droger, vaatwasser, koeler, droger etc. Heeft een berging en 1 inbouwkast. wc en douche zijn apart.
Huur = 402,31
Ik vraag 1 grote kamer waar alles in kan, anders een 2, of 3 kamer woning. Huurprijs tot 450,00.
Re: U naar Rotterdam, ik naar Amsterdam
11 maart 2009 14:01
Beste heer/mevrouw,
We zijn geintereseerd in uw woning. We wonen in Hellevoetsluis in een mooie, rustige wijk met veel groen, vlak bij de winkels en de bushaalte. Binnen 15 minuten met de bus ziet u bij de metrostation. Ons huis, een woonhuis is voorzien van twee tuinen ( voor en achter ). Achter in de tuin bevind zich en schuurtje, waar je je fietsen kan zetten en nog veel meer ( je kan hier alles lopend of met de fiets bereiken ). De woonkamer is groot met verwarmde vloer, de keuken is open – ook met verwarmde vloer, boven twee groote slapkamers, badkamer is voorzin van douche en wc (op de begane grond zit ok een aparte WC). Boven bevindt zich ook een ruime berging-u kunt hier een kamer van maken. Alles is nieuw: tegels, behangsel en de voering. U kunt zo in het huis gaan wonen. Verder vind u hier (3 minuten lopen) een groot prachtig park met veel water en groen.
Er zit een klein winkelcentrum in de buurt ook ongeveer 5 minutjes lopen, met een supermarket, primera, bloemenzaak en patatzaak. Verder zit er ook een groot wilnkelcentrum in Hellevoetsluis, ongeveer 8 min. met de fiest, 4 min met de auto. De versting – een prachtige jachthaven bevindt zich ook op een afstand van een paar minuten fietsen. In de zomer zijn daar verschillende cafe’s, bars en restaurants geopend en het echt strand natuurlijk is er ook !!!
Mocht u interesse hebben, hoor ik het graag.
Mijn nr 0628383022
Email: l-456@hotmail.com
Met vriendelijke groet,
Leo
Re: U naar Rotterdam, ik naar Amsterdam
12 maart 2009 13:03
Wilt u nog een woningruil doen ?

mvg.Leo
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: