Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

van Oisterwijk naar zeer landelijk,maakt niet uit waar

Gepost door busman17@hetnet.nl 
van Oisterwijk naar zeer landelijk,maakt niet uit waar
04 januari 2009 10:10
wij hebben een twee onder eenkap woning met 5 kamers in Oisterwijk,vlak bij de bossen en een gras veld voor de deur,zeer kindvriendelijk, wij zoeken een huur huis ver van de bewoonde wereld , door omstandigheden hebben wij dit nodig om tot rust te komen
wat vindt u van 4k eengezinswoning in Vorden,het is een dorp 10km van Zutphen.
Re: van Oisterwijk naar zeer landelijk,maakt niet uit waar
04 januari 2009 21:41
wat vind je van groningen
ik heb vier slaap kamer en een zolder
en op loop afstaand naar de afgedekt winkelcentrum
Re: van Oisterwijk naar tilburg
14 januari 2009 00:31
Ik heb een hoekwoning met woonkamer 3 slaapkamers groote achter tuin en voor tuin.
wie wil met mee ruilen, ik wil naar tilburg.
hallo,

Ik heb een eengezinswoning 4kamer en vaste trap met nog 1 zolderkamer. Een grote voor en achtertuin.
heb een vrije uitzicht kijk zo tegen het weiland op . Het is hier lekker rustig van groene omgeving en bossen.
De school is op loop afstand , het is een kindvriendelijke buurt . Het centrum ligt niet ver van huis af.
Ik woon in het rustige zeeland . Zo als u geintereseerd bent dan hoop ik van u te horen.

vriendelijke groet.
Re: van Oisterwijk naar zeer landelijk,maakt niet uit waar
16 april 2009 07:43
Hoi.

is een mooi appartement miss wat voor jullie in Tilburg?

groetjes sam
Re: van Oisterwijk naar tilburg
21 augustus 2009 19:51
geachte heer,

heb een etage woning met 1 slaapkamer, kleine zolder en balkon.
Huis is in perfecte staat heeft vorig jaar groot onderhoud gehad.


mvg,

Kilic
Hoi, ik zou zo graag met u willen ruilen met spoed. ik woon in zeeland heerlijk rust en natuur heb mooi groot huis
bel u mij als u wat lijkt 0649809671 Gr s
hallo jullie zochten een huis in tilburg.
Ik heb een huis in tilburg noord.
wil graag ruilen met oisterwijk.
waar woont u ergens in oisterwijk.
Ik hoor het nog.
hoe groot is Uw woonkamer en keuken en heeft u een vaste trap naar zolder.
mijn woonkamer is 32 vierkante meter en ik heb drie slaapkamers 2 hele grote en 1 wat kleiner, en een vaste trap naar de zolder.
groetjes leonie hoop snel iets te horen
hallo jullie zochten een huis in tilburg.
Ik heb een huis in tilburg noord.
wil graag ruilen met oisterwijk.
waar woont u ergens in oisterwijk.
Ik hoor het nog.
hoe groot is Uw woonkamer en keuken en heeft u een vaste trap naar zolder.
mijn woonkamer is 32 vierkante meter en ik heb drie slaapkamers 2 hele grote en 1 wat kleiner, en een vaste trap naar de zolder.
groetjes leonie hoop snel iets te horen
Re: van Oisterwijk naar tilburg
27 november 2009 12:00
Hallo Sami,

wil je nog naar Tilburg toe verhuizen? Ik woon in 'Tilburg noord flat met 3 slaapkamers, huis een paar maanden alles vernieuwd dus je kunt zo naar binnen. Graag reactie van jou.

Gr. Toettoet
Re: van Oisterwijk naar zeer landelijk,maakt niet uit waar
27 november 2009 15:16
wij kunnen u dat waarschijnlijk wel bieden, wij hebben een grote eensgezinswoning met 4 slaapkamers,grote badkamer met ligbad en aparte douchecabine en een grote voor en achtertuin in Ternaard een rustig kindvriendelijk boerendorp in de kop van friesland een paar kilometer van dokkum en leeuwarden. wilt u meer info kunt u ons mailen woningruiler2009@live.nl
hallo
ik woon in tilburg heb daar een prachtig groot huis.
met drie slaap kamers 2 hele grote en een kleintje en een zolder met een vaste trap.
een voortuin en een grote achtertuin die betegeld is.
een grote huiskamer.
Ik wil graag naar oisterwijk omdat ik daar geboren ben en al mijn familie er nog steeds woond.
En verlang toch steeds meer naar mijn geboorte dorpje.
Dus als je wilt ruilen mail mij dan even.
groetjes leonie
p.s: mijn mail adres is: maartje1@msn.com
Hallo,
wilt u met ons ruilen?
Ons huis is een goedkopere van 361 euro rijtjeswoning en heeft twee etages en daarop nog een zolder. Op de tweede etage zijn er drie slaapkamers, een gang en een badkamer. We hebben een binnentrap, en op de begane grond hebben we een grote woonkamer, een aparte keuken, aparte wc, een schoenenberg ruimte en een gang. We hebben een voortuin, een achtertuin waarin zich een dubbelschuur bevind en er zit ook een tuinhuis in de tuin die ik zelf gekocht heb (3x3meter). Onze buurt is rustig. Als u wilt kunt u komen kijken en als het huis u dan bevalt, zouden wij ook graag uw huis willen bekijken.
In de buurt is alles te vinden wat u zoekt. West zeedijk is 15 fietsen +- 6 km, op loopafstand een basisschool, op 5 minuten fietsen een supermarkt, op loopafstand een slager, frituur,op afstand 4 km Camping Recreatiecentrum De Vogel Hegstdijk enz. Openbaar vervoer ook uiteraard. Op 4 minuten lopen een bushalte! Waar u binnen 20 minuten in een stad mee bent!Dit is mijn adres: Vogelwaarde 4581BK. Als u dan op Google kijkt kunt u zien waar ons huis ligt, en de omgeving én hoe alles er zo uitziet van buiten.
Als u nog wat meer over mijn woning wilt weten, kunt u mij altijd nog maile.
Graag uw reactie!
Met vriendelijke groeten,
Daniela
Ik heb een mooie eengezinswoning in Roosendaal.
Vlakbij de winkels en scholen.
Mijn huis heeft 3 slaapkamers de 4de is in de zolder.
2 toiletten een badkamer en ik heb een open keuken.
Ik heb het huis pas opgeknapt en met mooie laminaat.
grote voortuin en achtertuin grote schuur en met een mooie tuinhuis.
Als je interrresse hebt bel mij op dit nummer 0624305996
Beste
wij hebben een tussen woning in de reeshof tilburg wijk Dalem. En willen naar Oisterwijk.
Ik wil graag met u ruilen. Grote woning met zolder voortuin+achtertuin in reeshof dalem. In woonwijk met veel voorzieningen scholen, bus, trein station en dicht bij uitvalswegen zodat men snel uit de stad is.
Dank U Ben van Swieten
ik woon eindhoven
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: